Šta je novo?

Tramvaji

Prave vozače koji vole svoj posao vozača mogu se lako primetiti.
Većina se ponašaju prema vozilima katastrofalno, u vozačkom delu izgleda kao u kontejneru, dosta vozača izgleda kao da je krenulo na pašnjak.. Pogotovu leti uglavnom kod privatnika, stariji vozači otkopčaju košulje pa im još dlake sa grudi vire....
Večina vozača nas voze kao da smo krompiri.
Sinoć jedan mladji vozač na 3ci je sa semafora na raskrsnici sa kralja milanom, do stanice nabio gas da je za 2 sekunde postigao 30km/h

Ima jedan vozač na 39ci koji vozi još od kad sam krenuo u srednju školu (pre 7-8 godina), uvek mi je super kada vidim da on vozi.
Tako da, da su vozači ti koje trebamo da sažaljevamo... ne, barem ja neću. Opet kažem čast izuzecima, a dokle god im autobusi u njihovom delu izgledao kao u svinjarniku, oni obučeni kao za pašnjak...
 
Nemoze ako je drugi deo tramavaja ispod prekidaca a to je kaznijivo da to kolega rada, za to se dobija otkaz.
Ja sutra zovem studio B pitacu ih zasto nisu snimili onu skretnicu kod vuka, i trazicu da se javno postavi snimak da li je vozac izasao i promenio skretnicu ili nije.
 
kopmania":14wigzly je napisao(la):
Prave vozače koji vole svoj posao vozača mogu se lako primetiti.
Većina se ponašaju prema vozilima katastrofalno, u vozačkom delu izgleda kao u kontejneru, dosta vozača izgleda kao da je krenulo na pašnjak.. Pogotovu leti uglavnom kod privatnika, stariji vozači otkopčaju košulje pa im još dlake sa grudi vire....
Večina vozača nas voze kao da smo krompiri.
Sinoć jedan mladji vozač na 3ci je sa semafora na raskrsnici sa kralja milanom, do stanice nabio gas da je za 2 sekunde postigao 30km/h

Ima jedan vozač na 39ci koji vozi još od kad sam krenuo u srednju školu (pre 7-8 godina), uvek mi je super kada vidim da on vozi.
Tako da, da su vozači ti koje trebamo da sažaljevamo... ne, barem ja neću. Opet kažem čast izuzecima, a dokle god im autobusi u njihovom delu izgledao kao u svinjarniku, oni obučeni kao za pašnjak...

Па бреее једем :rant:
Ал ајде, престао сам -.- На 303 вози један возач, ту је редован сигурно 15 или више година. Касни само кад је неки удес или нека хаварија на путу, вози удобно иако је пут у хаотичном стању. На окретници је увек вадио паре из апарата и прао своју кабину (Мерцедес Конекто). Једном је чак мењао сијалицу на задњој станици, иако би већина само седела и возила! :)

Било би супер да се направи неко такмичење ко има најчистији аутобус, то раде у Новом Саду :)
 
Ajde prvo da zaokružimo i završimo priču sa tramvajima, trolama i autobusima, da se oni urede, redovno peru, čiste, popravljaju a vozače je lako dovesti u red što se se tiče šminke. Šta znači da udjem u prevoz u kojem sedi vozač kao da je izašao iz banke, mašna tašna i kravata ako je autobus ili tramvaj štrokav, ako u istom nema grejanja ili u istom hoću da prokuvam, ako se truckam na svakoj rupi na putu i slično, ako u prevozu stojim na jednoj nozi zbog malog broja vozila , gužve ili nepoštovanja reda vožnje.
 
А јесте сад, машна и ташна :D Треба да носе неке мајица за логом ГСП-а са крагном наравно, и евентуално неку капицу, а зими неко оделце да личе на нешто. И то мора да им буде радна обавеза :)
 
One plave majice su totalno ok za letnje vreme. Ne trebaju nikakve košulje i odela, dovoljna je uniformnost osoblja.
Neka im daju neke džempere za zimsko vreme, za leto imaju takve majice...
 
Нисам био сигуран да ли носе мајице, мислио сам да сам нешто помешао. Те мајице су савим ок за лето, а не да откопчавају кошуље и да... кад само помислим на то
gspbljuc.gif
 
Сад сте већ почели преопширну причу.

Многи возачи су одавно зрели за отказ то је тачно, али када говоримо о конкретном случају који се догодио, возач је можда и крив, али је доказана неисправност те скретнице што је довољан разлог да се директор најури из државе.... лако је са возачима, они најлакше најебу, треба гањати оног главоњу.
 
А јесте сад, машна и ташна Треба да носе неке мајица за логом ГСП-а са крагном наравно, и евентуално неку капицу, а зими неко оделце да личе на нешто. И то мора да им буде радна обавеза [box][/box]
Vozači već imaju radnu obavezu što se tiče oblačenja koja je propisana pravilnikom. Nije tašna al je bela košulja sa kravatom.
 
Ja ih redovno vidjam u farmerkama, air max-ovima , obične majice....
 
kopmania":1we32ysr je napisao(la):
Prave vozače koji vole svoj posao vozača mogu se lako primetiti.
Većina se ponašaju prema vozilima katastrofalno, u vozačkom delu izgleda kao u kontejneru, dosta vozača izgleda kao da je krenulo na pašnjak.. Pogotovu leti uglavnom kod privatnika, stariji vozači otkopčaju košulje pa im još dlake sa grudi vire....
Večina vozača nas voze kao da smo krompiri.
Sinoć jedan mladji vozač na 3ci je sa semafora na raskrsnici sa kralja milanom, do stanice nabio gas da je za 2 sekunde postigao 30km/h

Ima jedan vozač na 39ci koji vozi još od kad sam krenuo u srednju školu (pre 7-8 godina), uvek mi je super kada vidim da on vozi.
Tako da, da su vozači ti koje trebamo da sažaljevamo... ne, barem ja neću. Opet kažem čast izuzecima, a dokle god im autobusi u njihovom delu izgledao kao u svinjarniku, oni obučeni kao za pašnjak...

Osnovno što zahtevam od vozača je da vozi pogodnom brzinom, da se zaustavlja na stanicama, prima putnike i ne menja sam sebi trasu. Takođe, da nema želju da se potučle svakom putniku koji mu se suprotstavi. Da li mu vire dlake, da li mu je masna košulja, da li ima trunja kod njega u kabini, parčića bureka... to me ne zanima. To će se, nadam se, vremenom popraviti, ali sam svestan da živim na Balkanu, a ne u Evropi. Ne smeta mi čak ni da puši.
 
kopmania":s0gj31ec je napisao(la):
Ja ih redovno vidjam u farmerkama, air max-ovima , obične majice....
Јаоо, кад видим неког у "треши" и air max-у, не улази ми се у бус, али ни старији нису ништа бољи. Једном сам се возио са неким од око 50-ак година, он је толико брзо возио једног мутанта, да ја нисам веровао да је тај аутобус способан да развије толику брзину и то узбрдо :shok:
Линија: 302
Локација: плантаже Болеч :D
 
Somi303":kw1zvtzv je napisao(la):
Једном сам се возио са неким од око 50-ак година, он је толико брзо возио једног мутанта, да ја нисам веровао да је тај аутобус способан да развије толику брзину и то узбрдо :shok:
Па сад....мутанти су у тако јадном стању да возачи практикују да га залете из све снаге да би успели да се попнемо уз оно брдо дуж плантажа.

Већина бусева на отприлике 2/3 брда успори на 30 км/х, и почне да смрди јер више нема снаге. Да га не залећу, вероватно би се запалио или стао на пола пута. И то се дешавало када је морао да стане на станицу код ПКБ-а па цело брдо прелази без залета.
 
Slažem se Mateja, prvo bezbedna, uredna i udobna vozila a onda će tražimo stiliste za vozače.
O oblačenju, dlakama i sl. već imamo postove u temi Modernizacija GSP, a na strani tri i uniformu.
 
stf":3kho8dcw je napisao(la):
Somi303":3kho8dcw je napisao(la):
Једном сам се возио са неким од око 50-ак година, он је толико брзо возио једног мутанта, да ја нисам веровао да је тај аутобус способан да развије толику брзину и то узбрдо :shok:
Па сад....мутанти су у тако јадном стању да возачи практикују да га залете из све снаге да би успели да се попнемо уз оно брдо дуж плантажа.

Већина бусева на отприлике 2/3 брда успори на 30 км/х, и почне да смрди јер више нема снаге. Да га не залећу, вероватно би се запалио или стао на пола пута. И то се дешавало када је морао да стане на станицу код ПКБ-а па цело брдо прелази без залета.

Знам, ипак сам из Заклопаче. :D 303 обично стане код оног назови ресторана "Себастијан" односно на пола брда, али овај мутант је све то прелетео, па ти замисли како је мени било. Улеће у кривине у рупе, а бус скаче као ненормалан. Он је кренуо да се залеће од Болеча, једном деди није стао на ону нову станицу, као ни неким женама код БКП-а :laugh: Зато ја обожавам да се возим Престом или Конектом :)
 
Ne znam da li je ovo pravo mesto za poruku, ali ajd' da probam.

Nedavno sam se nakon dužeg vremena vozio tramvajem i setio sam se jedne stvari za koju već decenijama nemam odgovor, pa ću biti slobodan da pitam da li neko do forumaša "tramvajdžija" ili neko ko se razume u tramvajski saobraćaj može da mi da valjano objašnjenje.

Naime pitanje je vrlo laičko, reč je o položaju tramvajskih stanica. Naime odavno sam primetio da su sve stanice na novobeogradskoj trasi, a čini mi se i dobar deo onih u gradu, postavljeni nakon raskrsnica i nakon semafora. Meni lično je ovo uvek bilo malo nelogičn jer tramvaj gotovo uvek staje na semaforu, pa neposredno zatim na stanici, čime se vožnja vremenski dosta produžuje. Nekako mi se čini da su stanice ispred semafroa i raskrsnica često bi se spojila ova čekanja i bio bolji protok. Da li je za ovo postoji neki specijalan razlog, neko pravilo ili ... ? Svojevremeno sam gledao na YT neke klipove iz zagrebačkih tramvaja, takođe ima tako pozicioniranih stanica, ali znatno manje, recimo 50-50%.

Unapred hvala.
 
Pretpostavljam da je zato jer bi da je kako treba tramvaji imali prednost i nagazne semafore taj problem bio prevazidjen,stoga ne bi ni osetio semafore u tramvajima.Pretpostavljam da su to i planirali kada je projektom tramvajem u 21.vek napravljena trasa tramvaja na NBG.

Dakle,to nisu ostvarili na NBG,a u starom delom grada su cak planirali i delove tramvajskih trasa da uteraju u tunel,ali nista od toga.
 
@Methane
Постоје разлишити случајеви, и по негде имамо трамвајске станице пре семафора. Најчешћи разлози зашто се и трамвајске, и аутобуске станице стављају после семафора су
  • траке за лева и десна скретања на прилазима раскрсници.
  • Безбедност. Возила јавног превоза смањују прегледност за десна скретања, путници често одмах по изласку иду на прелаз одмах испред возила јавног превоза. Безбедније је када путници прођу иза возила јавног превоза.
  • Проток возила возила јавног превоза блокирају пролаз, или смањују на само једну траку када је зелено светло у правац.
  • Стајалиште се налази после левог скретања, тако да нема опасног наглог престројавања пре истог.
  • Груписано стајалиште за све линије које иду у једном правцу. Тада путник на једном стајалишту има све линије у неком правцу.
Е, сада, када је стајалиште после раскрснице непогодно:
  • Када је интервал на семафору за возила јавног превоза мање од пола целог периода семафора
  • Када се из широке улази у преуску улицу
  • Када нам је стајалиште пре раскрснице ближе школама, болницама и осталим објектима који генеришу већину путника
  • Када знамо да возило јавног превоза ионако неће стићи зелени талас, јер је пројектован за аутомобиле
 
CAF 1503 je dobio "ukras" - nažvrljani grafit crnim sprejom na zadnjem delu, iznad garažnog broja. :notok:
 
Vrh