Матеја Бељан":14lw4tyz je napisao(la):
Šinska vozila zahtevaju stalni rad na terenu. Zašto vozovi ne stanu? Skretnice se moraju čistiti, topiti led, obezbediti šro neko kaže da ne idu kola... GSP zamišlja da je tramvaj autobus na šinama i ne mare
Најгоре од свега је што је на многим местима мрежа пројектована као да је у питању аутобус на шинама. Пример су Ресавска, Београдска, Старине Новака, Карађорђева, Пожешка, Рузвелтова, Славија, Аутокоманда, Трошарина, Цветкова пијаца, Савски трг, Стари савски мост, скоро све окретнице. На жалост, решења непогодна за трамвајски систем се чувају у пројектима грађевинско-архитектонских реконструкција.
Сада, узрок колапса због којег је 16-17 цела Немањина у правцу Железничке станице била блокирана. Премда се са много чиме не слажем са Славеном Тицом, ипак му могу одати признање када је рекао: "систем јавног превоза се пројектује у односу на људе, а не идиоте".
Овде су генијалци у аутомобилима направили троугао, из кога се не може искобељати нико без рикверца. Осим пешачког, цео саобраћај је ту био блокиран. Да није било једног трамвајџије који је попиздео, изашао из трамваја, и објаснио људима како да се извуку, ко зна докле би све било блокирано. Важно је напоменути да су овим били блокирани и аутобуси 46,78,83, 91,92,511,551,552,601, као и приградски монополиста Ласта.