Šta je novo?

Tramvaji

а што долази до тога? није ваљда због хладноће, с обзиром да је ово који већ у задњих месец дана?
 
Mislim da bi ovde mogla nekako da se napravi okretnica, samo je pitanje da li bi mogla da stane neka linija još osim šestice, bilo bi dobro neka za Voždovac, a trojka može takođe, ionako je veza Centar - Železnička stanica jako loša

eeei.png
 
Mateja tu je vec postojala okretnica kad su tereazije ostale bez sina .Pa su sine skracene do tasa gdje su i danas kako sine nebi smetale paradi JNA za dan pobjede
 
Технички, исто мислим да може. Бојим се само да нико неће смети да растура садашњу пешачку зону ради углављивања шина, иако тога има широм Европе. Ако би туда пролазили само CAF-ови, уз спорију вожњу, наравно, то би могло лепо да изгледа. А трамвај би се тако приближио најужем центру. Тренутно, најближе станице су Ресавска, Калиш, Џорџа Вашингтона и код Скадарлије.

Незгодно је то што би трамвај пресецао Кнеза Милоша, што би га успорило, јер мислим да значајно дуже траје интервал зеленог у тој улици у односу на Булевар. Плус што доста возила на тој раскрсници скреће, ти интервали трају релативно кратко, уз трамвај би то још више искомпликовало ову оптерећену раскрсницу.
 
Mesto je logično za okretnicu, ali možda bi još bolje bilo da tramvaj prođe nekom od ostalih ulica malo bliže centru ako bi se već krenulo ka gradu. Pa da recimo tramvaj pređe preko Terazija, a okreće (ili promeni kabinu pa krene nazad) na pešačkom Studentskom trgu, s kog su trolejbusi otišli na Dorćol.. donekle bi bile zakrčene same Terazije, ali korist bi bila veća od štete..
 
А могли би и да направе подземну окретницу испод Трга Николе Пашић :lool:
Или да наручимо једно 10 нових КАФ-ова са две кабине :) Или да чак наопако спојимо две "Катице" и добићемо трамвај са две кабине :D
 
Nemojte da brinete, Belamovci ce za samo pola milijarde evra tuda da provuku tunel sa sve kafovima unutra do Trga i Knez Mihajlove :)
 
jutros na ulazu okretnice B.Brdo vozač Caf-a 1509 je jedva posle 10 min muke pa uz pomoć šipke i još dvoje kolega jedva okrenuo skretnicu (zaledila valjda) pa sam čuo jedan zanimljiv podatak! koliko sam ih razumeo Caf izgleda ne može sam da ide u rikverc?! jel zna neko o ovome nešto, malo mi je nemoguće....
 
То је мало много немогуће, можда не може јер нема камеру која гледа уназад. Мислим да је тако :)
 
MA može, dokle je bio na testiranjima neko je pričao kako je vidjao CAF kako ide napred nazad :D
Da pohvalim 1502, vozio sam se od beogradjanke do pet centra, i ništa sporiji nije bio od bilo kog drugog tramvaja, vozač je normalno ulazio u krivine a vrata su se otvara odma čim stane.
 
@Šomi, o tome sam govorio i ranije. CAF je trebalo da bude sa dva upravljačka mesta iz više razloga!
1. Lakše bi se okretao na Ustaničkoj.
2. To bi bio početak uvođenja novog tipa tramvaja, pa bi kada ih bude bilo dovoljno mogli da se prave i peroni po sredini ulice.
3. Mogla bi lako da se napravi „okretnica" u Trećem bulevaru...
4. Na kraju krajeva, umesto LRT, bilo bi bolje napraviti običan tramvajski tunel i proturiti 7 i 10 kroz njega.
5. Moglo bi da postoji mnogo više mesta gde bi se tramvaj mogao „okrenuti" u slučaju zastoja

Nažalost, ovde se sve radi kao što je bilo, ljudi nemaju ni malo zamisli kako bi stvari mogle u Beogradu i da se menjaju!
 
Na Ustaničkoj ima slepi kolosek, umesto da se okreće tramvaj bi ušao u taj slepi kolosek, vozač bi prešao u kabinu 2 i eto.

Peron na sredini, između dva koloseka, kao za voz. Ako ima vrata s obe strane onda bi otvarao po potrebi i ljudi za smer A i B bi čekali na istom peronu.

Lepo 7 uroni kod Skupštine, izađe kod Brankovog, kod ušća nastavi svoje putešestvije na Blok 45 i eto LRT-a u centru BGD sve pod zemljom.
 
То са Устаничком је мислим непотребно јер и овако функционише, уместо тога треба направити још један колосек где пи трамови могли да се окрећу :)

За ово друго сам мислио да пише да се праве шине у средини па ми није било јасно :laugh:

А ово треће је лепо :D
 
Nije lepo, neka oni naprave pravi metro. A ako već hoće LRT neka urade to, ili nešto slično tome. Neka bude njihova zamisao Ustanička - Tvornička, ali uskokolosečna da može da se uklopi u ceo sistem
 
Kad smo vec o tunelima, tramvajima i Ustanickoj:

tramvajski tunel od Ustanicke do Mirijeva, jedan kilometar okruglo, i okretnica na Mirijevskom Vencu izmedju poste i maxia.

Spas za Mirijevo i Mite Ruzica :D
 
Somi303":1maqki2y je napisao(la):
Или да чак наопако спојимо две "Катице" и добићемо трамвај са две кабине :D

A putnici da ulaze samo u jednu od njih po poluobrtu, dok druga da ide prazna? :p
 
Aleksandre, govorio sam i o tome: moguće je remontovati KT4 i uvesti vrata s obe strane, upariti ih tako da druga radi u inverznom modu i eto.
 
Александар":2he0x1jw je napisao(la):
Somi303":2he0x1jw je napisao(la):
Или да чак наопако спојимо две "Катице" и добићемо трамвај са две кабине :D

A putnici da ulaze samo u jednu od njih po poluobrtu, dok druga da ide prazna? :p

Е видиш о томе нисам размишљао :lool: :lool: :p
 
Матеја Бељан":1v9og87t je napisao(la):
Mislim da bi ovde mogla nekako da se napravi okretnica, samo je pitanje da li bi mogla da stane neka linija još osim šestice, bilo bi dobro neka za Voždovac, a trojka može takođe, ionako je veza Centar - Železnička stanica jako loša
Plato isperd Doma sindikata bi ipak trebalo ostaviti pešacima. Više sam za to da tramvaj okreće oko bloka zgrada Dečanska-Kolarčeva-Terazije-natag Trg Nikole Pašića.
zidar":1v9og87t je napisao(la):
Dovoljno bi bilo da se jedan stari tramvaj postavi na trasu Pristaniste (okretnica)-Francuska Ambasada-Knez Mihajlova-Zooloski vrt-Beko, nazovemo trasu linija 1, i eto nam Lisabona !...
(to je inace bila moja zamisao na konkursu za beton halu, ako zumirate videcete male stare tramvaje na pocetku crvene trase)
Jedna mala zamerka. Odličana ti je ideja Scenic tramvaja, ali nedostaje najbitniji krak-karika: trasa kroz Vasinu, Terazije i Kralja Milana.
 
Siniša":8evph51z je napisao(la):
Jedna mala zamerka. Odličana ti je ideja Scenic tramvaja, ali nedostaje najbitniji krak-karika: trasa kroz Vasinu, Terazije i Kralja Milana.

Tuda moze stara trola pa u Cuburu na klopu :D
 
Primetio sam da, se sada na svim CAF tramvajima vrata otvaraju odmah po pritisku na dugme.. :kafa:
 
Bravo direktore,savladao si postavljanje slika na forum :)

2012ice,nije na svima jos uvek.Ja se smorih u 1504 juce jer mu nisu ubacili taj novi.

Najvise se svideo skolarcima fazon sto mogu kao sa liftovima da gurnu ruku izmedju vrata i zbog sistema bezbednosti se ona otvore. :mad:
 
Онда је најбоље да тражимо да и то укину и онда да сачекамо да некоме та врата прикљеште руку/ногу или да возач некоме затвори ногу и вуче га кроз Булевар.То се замало десило на Устаничкој, али је жена скачући на једној нози пратила трамвај док возач није стао јер су путници вриштали. Тај систем је преко потребан јер се врата сама затварају.
 
Vrh