Šta je novo?

Tramvaji

Jel ovo neki remake by gsp radnici ili to stoji na svakom cafu ??
-2.jpg
 
Naravno,i slomise dva stakla pri montiranju istog,zaboravih samo na kom GB-u...
 
kopmania":1fa2bh1q je napisao(la):
Jel ovo neki remake by gsp radnici ili to stoji na svakom cafu ??
-2.jpg
Вероватно се ту сипа песак, ако није нека ме неко исправи. Овакав трамвај, иначе због мале вучне силе коју може реализовати мора да троши већу количину песка, исто као и Швајцарац. Кварцни песак се посипа по колосеку како би се повећало трење и омогућило покретање возила. Међутим, пескирање није пожељна радња, јер се убрзава трошење и точка и колосека. Нарочито овде ћемо имати ситуацију да ће се точак ближе мотору трошити брже, а уједначавање трошења точкова неће бити тако једноставно као код Катице и Швајцарца, где је довољно само ротирати постоље.
 
Da, tu se sipa pesak. Ono drugo je deblokada vrata koja postoji kod prednjih i kod zadnjih vrata a služi da vozač može da uđe i kada je pantograf spušten. Dakle ne fali poklopac.
Što se tiče male vučne sile to je relativno. Na primer, pri testiranju prošlog leta jedan od testova je bio da CAF izvuče preko Kalemegdana dva KT4, što je on i uspeo. Ali jedan KT4 i ako ima oba pogonska obrtna postolja to ne može, već se dupli pokvareni KT4 kada treba da se prevuče na Dorćol uvek vuče duplim KT4. To je CAF uspeo zbog nešto većeg osovinskog opterećenja i nešto bolje regulacije. No bez obzira na to, naravno, bolje bi bilo da su sva tri postolja CAF-a pogonska.
Što se tiče obrtanja obrtnih postolja radi ujednačavanja trošenja točkova to nije moguće ni postojećim tramvajima jer obrtna postolja nisu potpuno simetrična, a jedan očigledan primer je da bi onda peskare bile iza, a ne ispred točkova.
 
И то је по законима физике. Сам КАФ је тежак око 40 тона, а дупла Катица око 2*19=38 тона. Атхезиона маса Катице је 100%, а КАФ око 45%. Предност коју има КАФ је противклизна заштита, и данас је имају малтене сва нова железничка возила, и захваљујући њему могуће је имати и до 30% боље вучне карактеристике на проблематичним деловима. Још мислим када су гузоње селе изнад предњег постоља, још је више побољшана атхезиона маса :lool:

Није ни куповина ових трамваја крајње негативан потез. Олакшали смо живот деци и пензионерима, биће подношљиво лети, подижемо неке стандарде квалитета, попунили смо недостатак трамваја и мало подмладили возни парк, јер више од 10 година нису куповани трамваји :kk: Само, могли смо и боље, ето.
 
ne nije posto nece ga uopste slati u spaniju na popravku nego ce ovde biti popravljen.

Sad kada sam se vracao kuci u bulevaru sam video duplu katicu(ja mislim da je onaj sa bingo zelenom reklamom neznam koji su garazni brojevi) sa oba podignuta pantografa, a drugi je slomljen i kliza po mrezi, neko je provalio u kabinu od drugog vagona i podignu pantograf. Ja sam pokusao da pređem nekako ulicu da upozorim tu zenu sto vozi dupli tramvaj ali nisam uspeo pa sam pretrcao ulicu da kazem majstoru koji je stao na stanici da je pozove i da joj kaze da pod hitno zaustavi tramvaj ili ce da se pokida mreza ili da je sustigne pa da kupluje tramvaje na brzinu.

Neznam sta se dalje desilo nestali su mi iz vidika. Ja se nadam da je tramvaj zaustavljen
 
Ја сам око 12:35 прошао Булеваром, а трамвај сигурно није ишао на ваздух :D
 
Ma bio je dva puta zastoj od po pola sata kod batutove. Bio narandzasti kombi popravio, pa posle 20 minuta opet puklo i zastoj. :bash: :bash:
Isli su cak i autobusi, umesto tramvaja.
Tek se normalizovaopre 15 minuta, oko pola 3.
 
ocigledno je neka ili neke budale provalile onaj katanac u drugom vakonu i podigli pantograf i pobegli i na kraju se to desilo
 
Da li naše Katice remontovane 2004. imaju regenerativne kočnice (koje vraćaju struju u mrežu kada koči)? Pitam - jer često čitam kako ovi novi tramvaji imaju - i kako je to novost u Beogradu.

Često kada se vozim u remontovanoj katici i kada sam skroz napred - gledam kontrolnu tablu vozača na kojoj se nalazi digitalni pokazatelj brzine, voltmetar i ampermetar, kao i voltmetar baterije. Voltaža mreže je negdje oko 650 V, pada naravno pri opterećenju za 10-20V. Amperaža kod ubrzanja ide i preko 100A, kad stoji - onda je nešto tipa 2-3 ampera. Ali - primjetio sam da pri kočenju da se taj dio sa amperažom invertuje (tj. pozadina i brojke zamjene boje) i da amperaža značajno skače - pa ne znam kako to da protumačim osim amperažom koja se vraća u sistem.

Pa kako se to slaže onda sa onom tvrdnjom da su novi španski tramvaji prvi sa regenerativnim kočenjem u Beogradu???
 
Trebalo bi da poslednja serija Katica ima rekuperativno kočenje, ali je ono valjda naknadno isključivano jer mreža nije mogla da ga podrži..
 
Mislim da je to iskljuceno i na cafovima ali lepo zvuci da vracaju 30% struje cime je njihova potrosnja manja za trecinu nego inace.
 
Мислим да Катице то имају, али је "угашено" односно не враћа струју у систем зато што су подстанице ненормално старе. Да те подстанице (или како се то већ зове) не раде како треба сведочи овај снимак, да све ради како треба осигурач би искочио и спречио ово варничење и "пожар".
[video]http://www.youtube.com/watch?v=n_JyYGPl2J8[/video]
 
hahahah a putnici se smrzavaju umesto da se deru da ovaj zatvori vrata
 
Vrh