И то је по законима физике. Сам КАФ је тежак око 40 тона, а дупла Катица око 2*19=38 тона. Атхезиона маса Катице је 100%, а КАФ око 45%. Предност коју има КАФ је противклизна заштита, и данас је имају малтене сва нова железничка возила, и захваљујући њему могуће је имати и до 30% боље вучне карактеристике на проблематичним деловима. Још мислим када су гузоње селе изнад предњег постоља, још је више побољшана атхезиона маса :lool:
Није ни куповина ових трамваја крајње негативан потез. Олакшали смо живот деци и пензионерима, биће подношљиво лети, подижемо неке стандарде квалитета, попунили смо недостатак трамваја и мало подмладили возни парк, јер више од 10 година нису куповани трамваји :kk: Само, могли смо и боље, ето.