Šta je novo?

Tramvaji

Da nastavim
1077wcp.jpg

Krajem 1894. imamo dve električne tramvajske linije na karti označene crvenom bojom: Terazije-Topčider i El. centrala-Slavija. Prva je otvorena na proleće i to Električna centrala-Rige od Fere-Kalemegdan-Pristanište. U oskudnoj literaturi o istoriji beogradskog tramvaja pominje se kao prva električna linija Terazije-Kneza Miloša-Topčiderska dolina-Konak Kneza Miloša, međutim istina je da je pruga od električne centrale do Pristaništa bila prva, što je i logično, morala je imati izvor električne energije. Međutim, podaci kažu da se tek nakon otvaranja druge el. linije pristupilo elektrifikaciji pruge Slavija-Pristanište koja je završena u novembru. Nije mi logično kako je druga linija Terazije-Topčider dobivala el. energiju, pre nego što je završena elektrifikacija pruge Pristanište-Slavija. Prilikom elektrifikacije ove pruge izgradio se novi krak od Slavije do raskršća Nemanjine sa Resavskom, a stari krak kroz Resavsku se ukinuo kao nepotreban.
 
1505 oko 18h od NBGD do B.Brda juce, u zadnjem vagonu tocak udarao u toku voznje, mislio sam probice pod, na krivinama posebno! kao na taljigama :violina:
 
Somi303":19jnwwlf je napisao(la):
Вучко
Нека слика или снимак? :rolleyes:
Direktor je uslikao,bice sutra ili prekosutra.

U pitanju je 1506 bio.

Ode pantograf i onda ga kuplovase za okretnicu radio industrija unazad i onda ga odvukose za garazu.Bio je tu i neki spanac iz CAF-a.
 
Баш ме занима шта ће да кажу на Студију Ђ сутра. :rolleyes:
 
Пуко му нокат/поломила му се трепавица. Ови цафови се испоставише као жешћи пешкирићи.
 
Delija":biut4mjs je napisao(la):
Пуко му нокат/поломила му се трепавица. Ови цафови се испоставише као жешћи пешкирићи.

То је проблем са свим новим возилима, посебно са трамвајима, код свих "фенси" произвођача. Зато смо Матеја и ја и још понеко упркос општем негодовању на форуму истрајавали на противљењу и блаћењу куповине гласова у виду нових трамваја и гласали за ремонт и добро одржавање постојећих. :grand:

Или ако се већ купују нова шинска возила, да се лепо држимо Русије и осталих проверених мајстора тешке индустрије из бившег совјетског блока. :dil:
 
Marcus Lupus":3t09d3zq je napisao(la):
Delija":3t09d3zq je napisao(la):
Пуко му нокат/поломила му се трепавица. Ови цафови се испоставише као жешћи пешкирићи.

То је проблем са свим новим возилима, посебно са трамвајима, код свих "фенси" произвођача. Зато смо Матеја и ја и још понеко упркос општем негодовању на форуму истрајавали на противљењу и блаћењу куповине гласова у виду нових трамваја и гласали за ремонт и добро одржавање постојећих. :grand:
:
Постоји огроман проблем у том приступу. Високоподност. Мени, са 23 године је често јако напорно узверати се у катицу, а могу мислити какав проблем имају старији људи, и какав проблем цемо имати ти, Матеја и једног дана....

Јако је себично посматрати из угла младог човека.

Трамваји су основно средство превоза старијих суграђана, јер повезују, њима битне локације. Само линија 5 повезује 5 градских пијаца.

Да не причам о малој деци, која се обавезно придрже за прљав степеник, па онда прсте у уста. Јежим се сваки пут кад то видим. А обавезно попиздим од потрошеног времена, које треба старијем суграђанину да искорачи из трамваја на спрат.

Нико не спори да су нископодни трамвају свих произођача мало превише фини. Али, једнакост и хуманизам има цену.

Толико.
 
Humanizam je ok ali kada su neki drugi uslovi obezbeđeni. Mi nismo prošli fazu razvoja „humani prevoz za većinu: redovan i dostojan", tako da je uvođenje niskopodnih tramvaja deo naše kolaž - stvarnosti. Umesto niskopodnih tramvaja predlagana je kupovina niskopodnih prikolica ili ubacivanje niskopodnih modula, tako da se o tome i te kako vodi računa. Umesto da smo imali 60 ili 100 takvih prikolica mi sada imamo samo 30 niskopodna tramvaja...
 
stf":d013d82i je napisao(la):
Marcus Lupus":d013d82i je napisao(la):
Delija":d013d82i je napisao(la):
Пуко му нокат/поломила му се трепавица. Ови цафови се испоставише као жешћи пешкирићи.

То је проблем са свим новим возилима, посебно са трамвајима, код свих "фенси" произвођача. Зато смо Матеја и ја и још понеко упркос општем негодовању на форуму истрајавали на противљењу и блаћењу куповине гласова у виду нових трамваја и гласали за ремонт и добро одржавање постојећих. :grand:
:
Постоји огроман проблем у том приступу. Високоподност. Мени, са 23 године је често јако напорно узверати се у катицу, а могу мислити какав проблем имају старији људи, и какав проблем цемо имати ти, Матеја и једног дана....

Јако је себично посматрати из угла младог човека.

Трамваји су основно средство превоза старијих суграђана, јер повезују, њима битне локације. Само линија 5 повезује 5 градских пијаца.

Да не причам о малој деци, која се обавезно придрже за прљав степеник, па онда прсте у уста. Јежим се сваки пут кад то видим. А обавезно попиздим од потрошеног времена, које треба старијем суграђанину да искорачи из трамваја на спрат.

Нико не спори да су нископодни трамвају свих произођача мало превише фини. Али, једнакост и хуманизам има цену.

Толико.

Ти имаш проблем са контекстом.
Београд није довољно богат да купује тако скупе нове трамваје на такву инфраструктуру. Уосталом, ни много богатије државе не бацају трамваје старе 20-25 година. Иди у Беч или у Грац и видећеш гомилу старих трамваја који и даље возе и то је нормално.

А ти исти београдски пензионери су сами криви што су себе и нас довели у овакво стање. Цео живот су ишли на посао да не њему не би радили, возикали се у Трст, лево-десно, гласали за Слобу и јели г***а - е па сада нека плате цену своје глупости, а нажалост и ми млађи је дебело плаћамо. Уништили су све, а сад ја треба да се бринем да ли он може до пијаце која му се највише свиђа???

Нови трамваји уосталом нису купљени да би баба лакше ушла с цегером на Бајлонијевој пијаци, јер јој се није куповало на Ђерму, него су купљени због гласова. Прво нега направе превоз за људе, а онда нека се баханалишу.
 
Marcus Lupus":3v9cxfge je napisao(la):
Ти имаш проблем са контекстом.
Београд није довољно богат да купује тако скупе нове трамваје на такву инфраструктуру. Уосталом, ни много богатије државе не бацају трамваје старе 20-25 година. Иди у Беч или у Грац и видећеш гомилу старих трамваја који и даље возе и то је нормално.

А ти исти београдски пензионери су сами криви што су себе и нас довели у овакво стање. Цео живот су ишли на посао да не њему не би радили, возикали се у Трст, лево-десно, гласали за Слобу и јели г***а - е па сада нека плате цену своје глупости, а нажалост и ми млађи је дебело плаћамо. Уништили су све, а сад ја треба да се бринем да ли он може до пијаце која му се највише свиђа???

Нови трамваји уосталом нису купљени да би баба лакше ушла с цегером на Бајлонијевој пијаци, јер јој се није куповало на Ђерму, него су купљени због гласова. Прво нега направе превоз за људе, а онда нека се баханалишу.

Тооооооооооо, лепо си им рекао! :D

сва возила градског превоза не требају да се купују и прилагођавају маторим дртинама, него нама младима јер ваљда можемо и ми млади да се возимо нечим новим, нископодним, модерним и лепим.
А за сецкање и бацање старих возила није крива држава већ ГСП :)
 
Pa, nije da nije kriva država, imovina GSP-a je u osnovi državna. Država može da se umeša u cilju zaštite svoje imovine. Ali ne naša xD
 
Vrh