Šta je novo?

Tramvaji

Па овако нешто је урађено у Пожешкој (мислим), много је лепше и рекао бих боље :)
img1803.jpg

img1805.jpg
 
Njihovi tramvaji su iste širine kao i naši ?? (ne mislim kolosek)

deluju poprilično usko u odnosu na budimpeštanske, one saragosine CAF-ove...
 
Ovo za pamcenje nisam znao. Mogli bi stvarno da uvedu u CAF-u. Ili to, ili da u spicevima, kad je guzva (ili kad se majstoru cefne :)) ukljuci automatsko otvaranje svih vrata.
 
Боље да се угради меморија у тастере. Тада ће клима/грејање бити ефикасније јер се врата не отварају беспотребно :)
 
Cuo sam na radiju da je bilo cukanje tramvaja i automobila u Bulevaru Kralja Aleksandra, ne rekose kog al nebitno :fijasko:
 
Somi303":26qfi2rl je napisao(la):
Боље да се угради меморија у тастере. Тада ће клима/грејање бити ефикасније јер се врата не отварају беспотребно :)

Ni sada se u CAF-ovima ne otvaraju bespotrebno, već samo tamo gde neko ulazi/izlazi. Problem je u sporoj proceduri otvaranja vrata, i neobaveštenosti putnika u kom trenutku treba da pritisnu dugme.
 
vucko":3aimdos4 je napisao(la):
Evo kada se radi koja rekonstrukcija pruga na osnovu budzeta grada.

Dakle ove godine vojvode stepe,sledece slavija,2014te 27 marta i ruzveltova i.t.d.

http://www.dodaj.rs/f/1N/jw/rRTW5Ey/pruge.jpg

Вучко..ако сам добро видео на овој слици,у плану је да 2014. среде део од Цветка до Устаничке,
јел знаш нешто више о томе?
 
Ne,nista jos ne pominju.Ali koliko stoji u pitanju je samo krpljenje ulice i pravljenje novog trotoara.

Sirenje bulevara jedino mozemo ocekivati ako budu tuda gurali metro do ustanicke
 
vucko":34lw4kyi je napisao(la):
Ne,nista jos ne pominju.Ali koliko stoji u pitanju je samo krpljenje ulice i pravljenje novog trotoara.

Sirenje bulevara jedino mozemo ocekivati ako budu tuda gurali metro do ustanicke

Metro će ići ispod zemlje do Cvetkove pijace. Tako sam video na nekom od projekata.
 
Ja sam se danas vozio u gb 1504 i da vam kazem da je posle 2 puta smorio onaj glas kad treba da se pritisnd dugme
 
Neka, neka smara, kada već nisu koristili zdravu logiku i podesili tastere da rade kao u švajcarcima, ovo je jedini efikasan način da se utuvi u glavu ljudima kako da koriste tu dugmad i da se izbegne nerviranje i treskanje po tasterima zbog toga što navodno "dugme ne reaguje".

Inače, u poruci "Poštovani putnici, molimo vas da taster za otvaranje vrata pritisnete tek kada se upali zeleno svetlo" nedostaje ono NA NJEMU, znači "...za otvaranje vrata pritisnete kada se na njemu upali zeleno svetlo". Naime, primetih juče dosta ljudi koji hoće da izađu, i koji nakon što čuju onu poruku krenu zbunjeno da zveraju svuda oko vrata, gore, levo, desno, u potrazi za nekom zelenom sijalicom koja treba da se upali.
 
Nema potrebe da se stavi kao u švajcarcu, nego treba da se podesi da može odma da se stisne po zaustavljanju. Većina ljudi ni ne zna da to može da radi u švajcarcima, i tamo ljudi pritiskaju taster tek pošto tramvaj stane.
 
Kopmania, ipak ima potrebe da bude podešeno kao u švajcarcima, da bi mi koji smo upućeni u tajne funkcionisanja tih tastera mogli ranije da ih pritiskamo i opušteno čekamo da se tramvaj zaustavi u stanici :)
 
Pa oni hoće da ispoštuju bezbednosni standard. Mislim i nije da nema logike , kod nas je naslanjanje na vrata uobičajeno
 
Da vam smanjim sekiraciju. Na 1502 je otvaranje vrata UBRZANO!
Taster pozeleni praktično u trenutku zaustavljanja i ako ga i pre toga držiš pritisnutog čim pozeleni vrata se otvaraju. Imam i klip ali ne znam da ga postavim. Na ostalim tramvajima to još nisam primetio i traje bar 3 sekunde da taster pozeleni posle zaustavljanja.
Nadam se da će govorna poruka kako se otvaraju vrata, a koja neke iritira, biti uklonjena kada ubrzanje bude urađeno na svim tramvajima, jer neće više biti potrebna.
 
Тачно је то да тастери треба да се репрограмирају, али мени није јасно, колико је интелигенције потребно да се скапира функционисање једног таквог бизарног уређаја? То није недостатак интелигенције, већ одраз колективне и тоталне апатије друштва, где људи једноставно неће да науче.

Просто ми није јасно, како овако проста ствар може толиком броју људи да буде проблем?
 
Pa kako ne razumeš, ljudi ne prate Beobuild, ne voze se tramvajem... Onda dok su u mislima u vožnji moraju da se snađu na brzinu sa bojama tastera
 
Па (на жалост) већина Београђана се утопила у масу сељака и простака која се "јуче" доселила у Београд. Уместо да се ти људи прилагоде животу и понашању у граду, они су град претворили у село.
Последице:
- Прљава возила градског превоза
- Уништена возила градског превоза
- Ђубре свуда по граду
- Уништена (ижвркана) јавна имовина (говорнице, станице...)
- Крађа јавне имовине (шахтови, сливници, телекомуникациони каблови, скретнице и остали делови имовине ЖС)
- Дивља градња, односно претварање Београда у паланку
- Велики ниво некултуре (понашање у јавности...)
Има још пуно примера односно последица... :/
 
omega":1tc6nbk4 je napisao(la):
Da vam smanjim sekiraciju. Na 1502 je otvaranje vrata UBRZANO!
Taster pozeleni praktično u trenutku zaustavljanja i ako ga i pre toga držiš pritisnutog čim pozeleni vrata se otvaraju. Imam i klip ali ne znam da ga postavim. Na ostalim tramvajima to još nisam primetio i traje bar 3 sekunde da taster pozeleni posle zaustavljanja.
Nadam se da će govorna poruka kako se otvaraju vrata, a koja neke iritira, biti uklonjena kada ubrzanje bude urađeno na svim tramvajima, jer neće više biti potrebna.

PRimetio sam i ja na jednom tramvaju da su se vrata odma otvorila pošto je on stao.
E sad to što si ti držao ruku i otvorila se jel si siguran da vozač sam nije otvarao vrata :D ??

a za klip, idi na youtube , napravi nalog, i samo idi na upload video i stavi ga tamo. KAda se uplouduje samo kopiraj link ovde :)
 
stf":x68jbszs je napisao(la):
Тачно је то да тастери треба да се репрограмирају, али мени није јасно, колико је интелигенције потребно да се скапира функционисање једног таквог бизарног уређаја? То није недостатак интелигенције, већ одраз колективне и тоталне апатије друштва, где људи једноставно неће да науче.

Просто ми није јасно, како овако проста ствар може толиком броју људи да буде проблем?


problem je zato što zbog tog tastera sedmic CAF-ui treba 5 do 10 minuta duže od katice. juče sam se vozio cafom i paralelno sa njom je išla 95. 95 bukvalno zatvara vrata, a caf tek otvara iako su u isto vreme stali na stanicu.



p.s.


Semafor na raskrsnici jurija gagarina i AFB je reprogramiran, kao i semafor na raskrsnici kod jurija gagarina i bezimene ulice kod belvila, tako da tramvaji sada brže prolaze..... ali moraju da se zaustave na raskrsnici sa bezimenom ulicom, ali generalno je zaustavljanje kraće
 
direktor":hm29d4us je napisao(la):
Inace bilo bi fino kad bi mogli na tu kartu kao i druge poslije ili kasnije prebacimo na gugl mapu pa da sagledao ravoj tramvajskih trasa sirenje i ukidanje.
Pa evo, da ja počnem sa razvojem mreže beogradskog tramvaja. Za sada tri karte, biće još.
1. Prva linija konjskog tramvaja Kalemegdan - Slavija otovrena 13.X.1892
nvegwp.jpg


2. Do kraja godine Beograd je dobio još dve linije konjskog tramvaja
Slavija - Pristanište
Terazije - Novo groblje
2j1pm46.jpg


3. Početkom 1894. otvara se četvrta linija Žagubica - Električna centrala
i52iqp.jpg
 
Vrh