Somi303":26qfi2rl je napisao(la):Боље да се угради меморија у тастере. Тада ће клима/грејање бити ефикасније јер се врата не отварају беспотребно
ili da u spicevima, kad je guzva (ili kad se majstoru cefne ) ukljuci automatsko otvaranje svih vrata.
vucko":3aimdos4 je napisao(la):Evo kada se radi koja rekonstrukcija pruga na osnovu budzeta grada.
Dakle ove godine vojvode stepe,sledece slavija,2014te 27 marta i ruzveltova i.t.d.
http://www.dodaj.rs/f/1N/jw/rRTW5Ey/pruge.jpg
vucko":34lw4kyi je napisao(la):Ne,nista jos ne pominju.Ali koliko stoji u pitanju je samo krpljenje ulice i pravljenje novog trotoara.
Sirenje bulevara jedino mozemo ocekivati ako budu tuda gurali metro do ustanicke
omega":1tc6nbk4 je napisao(la):Da vam smanjim sekiraciju. Na 1502 je otvaranje vrata UBRZANO!
Taster pozeleni praktično u trenutku zaustavljanja i ako ga i pre toga držiš pritisnutog čim pozeleni vrata se otvaraju. Imam i klip ali ne znam da ga postavim. Na ostalim tramvajima to još nisam primetio i traje bar 3 sekunde da taster pozeleni posle zaustavljanja.
Nadam se da će govorna poruka kako se otvaraju vrata, a koja neke iritira, biti uklonjena kada ubrzanje bude urađeno na svim tramvajima, jer neće više biti potrebna.
stf":x68jbszs je napisao(la):Тачно је то да тастери треба да се репрограмирају, али мени није јасно, колико је интелигенције потребно да се скапира функционисање једног таквог бизарног уређаја? То није недостатак интелигенције, већ одраз колективне и тоталне апатије друштва, где људи једноставно неће да науче.
Просто ми није јасно, како овако проста ствар може толиком броју људи да буде проблем?
Pa evo, da ja počnem sa razvojem mreže beogradskog tramvaja. Za sada tri karte, biće još.direktor":hm29d4us je napisao(la):Inace bilo bi fino kad bi mogli na tu kartu kao i druge poslije ili kasnije prebacimo na gugl mapu pa da sagledao ravoj tramvajskih trasa sirenje i ukidanje.