Šta je novo?

Tramvaji

Cuburac93":ayyn7ccw je napisao(la):
Nece 13 ici preko novog mosta nego ce ici Linija 11, to sam bio vec rekao

Ићи ће ваљда и 11 и 13. Која је поента моста, ако неће бити директна и брза линија НБг-ББ?
 
1111":24060k46 je napisao(la):
Ићи ће ваљда и 11 и 13. Која је поента моста, ако неће бити директна и брза линија НБг-ББ?

Liniju 13 neće prebacivati , zato što sam dobio informaciju da je ona uvedena u ovom sadašnjem obliku zbog UŠĆA i Delta city - ja.
 
Ja sam vam svima rekao pre dosta ovih postova da ce linija 11 ici ovom rutom: Blok 45-Most na Adi-Sajam-Glavna zeleznicka-Kalemegdan(Beko).

Tu informaciju sam dobio od svih vozaca
 
Jesu onda vozači ti koji odlučuju kuda će ići? Prvo, ko zna da li će 2013. u Direkciji biti isti odlučioci. Ne možeš da znaš unapred kako će koja linija ići
 
Матеја Бељан":jyhc6fpp je napisao(la):
Jesu onda vozači ti koji odlučuju kuda će ići? Prvo, ko zna da li će 2013. u Direkciji biti isti odlučioci. Ne možeš da znaš unapred kako će koja linija ići

Mogu da sede samo gori od ovih današnjih , i u svakom slučaju linija 11 će ići preko mosta na adi , da ne stoje izgrađene šine za džabe , a sve u svrhu marketinga mosta. Isto važi i za trenutnu trasu linije 13.
Nijedna od ove dve linije neće ići 2013 nekom drugom trasom.
 
To mi pade na pamet,sta mislite da se napravi okretnica kod Belvila ili je to nepotrebno jer je tu centrala za tramvaje?
 
Pa po meni može da ide oko depoa i pored DC polukružno, to bi bilo najbolje za sadašnju 13-ticu, a da se Blokovi i BB povežu "novom trinaesticom". Uprkos što deluje simpatično, 11 bi bio nepotreban jer su 3 linije u Jurija Gagarina dovoljne
 
vucko":224hze6t je napisao(la):
To mi pade na pamet,sta mislite da se napravi okretnica kod Belvila ili je to nepotrebno jer je tu centrala za tramvaje?

Tu se neće raditi okretnica , već će taj deo postati dvokolosečni , i neka od linija 7 , 9 ili 13 će biti tu preusmerena. Čuo sam i da će se ratiti šine koje će pošto pređu most skrenuti desno u Jurija Gagarina i ići do Vladimira Popovića , gde će skrenuti levo u bulevar Milutina Milankovića i spojiti se sa postojećim šinama kod Milentija Popovića , tako da će blok 43 biti potpuno okružen šinama.
 
^^Nema sanse jer sine se spustaju kod depoa GSP-a.To je tako po projektu i ni nema mogucnosti da se spuste ranije,samo je pitanje da li ce makar uglaviti stanicu tramvaja kod buvljaka paralelno sa stanicom NBG.
 
vucko":3pa25bwb je napisao(la):
To mi pade na pamet,sta mislite da se napravi okretnica kod Belvila ili je to nepotrebno jer je tu centrala za tramvaje?
Možda je bolje da se pravi okretnica kod/ispod Železničke stanice Novi Beograd. I ne znam zašto se forsira pruga kod Belvila, ako se već širi tramvajska mreža bolje je da se produži kroz Milutina Milankovića i dalje ka Studentskom gradu ili Bežanijskoj kosi.
 
Pa i o tome smo upravo pisali. FOrsira se jer nema proširenja za sada, ali do Studentskog grada ne bi bila preterano teška investicija. Sve bi bilo mnogo lakše da je CAF sa dva upravljačka mesta, mogle bi da se postave šine bez okretnice
 
Siniša":is8ri0ll je napisao(la):
Možda je bolje da se pravi okretnica kod/ispod Železničke stanice Novi Beograd. I ne znam zašto se forsira pruga kod Belvila, ako se već širi tramvajska mreža bolje je da se produži kroz Milutina Milankovića i dalje ka Studentskom gradu ili Bežanijskoj kosi.

Kod železničke stanice NBG će se praviti Glavna autobuska stanica , kao što je to sad slučaj kod Starog savskog mosta.
 
Да не цитирам све. :)

Овако. У ДЈП кажу да ће линија 13 да иде преко новог моста када се заврше шине.

Шушка се да ће бити успостављена линија 11 и то од Калемегдана, преко ГЖС, Сајма, новог моста до Блока 45.

Део од Депоа до Улице Агостина Нета ће бити покривен шинама, као што ће се и додати колосек у поменутој улици.

Трамваји ће по силаску са моста ићи новом саобраћајницом која ће бити паралелна са железничком пругом и излазиће, односно скретаће у Улицу Ђорђа Станојевића ка Белвилу. То ће највероватније бити та нова линија 11 и (или) 13.

Дакле, шта ћемо имати?

Линију 7, садашњу трасу;
линију 9, садашњу трасу;
линију 11, горепоменуту;
линију 13, Баново Брдо - Блок 45, преко новог моста, кроз Белвил и Агостина Нета, па даље редовно.

Мислим да је ово најбоље што може са поменутом инфраструктуром. :cool:

Када би се шине поставиле у Милутина Миланковића, бар до ФДУ, имали бисмо још једну опцију, а то је да туда иде линија 11. Значи имали бисмо трамваје у три улице: Јурија Гагарина, Ђорђа Станојевића (Белвил) и Милутина Миланковића. Али то су за сада пусти снови.
 
Mogao bi i 13 da ide BB - Novi Most - Ušće - Pristanište - Beko. I eto funkcie linije 11 i 13 spojene u jednoj liniji!
 
Много је то кружења.

Да образложим оно одозго:

на Бановом Брду би постојале линије 12 и 13; 12 као веза са Сајмом, ГЖС и центром; 13 као најбржа могућа веза са Новим Београдом; до Ушћа би се стизало брже него сада, јер ће бити могуће преседање на 7 или 9 код Бувљака.

У Новом Београду још разноврсније:

линије 7 и 9 као и до сада; линија 11 ка Сајму и Калишу, линија 13 као најбржа веза са Бановим Брдом.

Матеја Бељан":2v2ym6ht je napisao(la):
Mogao bi i 13 da ide BB - Novi Most - Ušće - Pristanište - Beko. I eto funkcie linije 11 i 13 spojene u jednoj liniji!

А и да уведу ту цик-цак 13ицу коју помињеш, то нису обједињене 11 и 13, јер остаје празан крак Радничка - БАС. Тако да би и поред такве линије 13 требало да постоји оваква линија 11, о чему се и говори.
 
Ја сам за две кружне линије, 13А и 13Б. :p 13А би ишла Баново брдо - Железничка станица - Ушће - Бувљак - Баново брдо, а 13Б Баново брдо - Бувљак - Ушће - Железничка станица - Баново брдо. Додатак још 11, онако како су замислили Блок 45 - Сајам - Калиш.

Ето још једна варијанта.
 
Проблем са кружним линијама је што укључење на мост у Новом Београду неће бити код Бувљака, већ чак у Улици Ђорђа Станојевића, иза Холидеја Ин. Зато кажем да би било много кружења. :/

Иначе, ако заиста уведу ову цик-цак 13ицу, остаје проблем линије Блок 45 - Баново Брдо. То би могла да буде линија 14, док би садашња 14ица могла да добије број 8, који јој и тако највише одговара.

Тако бисмо имали:

11 горепоменут, 13 цик-цак и 14 као најбржу везу Блокова и Брда.
 
Никако. Боље да имамо што више линија. Већ смо помињали како уме итекако да спасе ствар. А ја то знам, јер се често возим потезом Славија - Вождовац.

На њу иде само 6 вагона, тако да не смета ни мало. ;)
 
solecar":2yym9njv je napisao(la):
Siniša":2yym9njv je napisao(la):
Možda je bolje da se pravi okretnica kod/ispod Železničke stanice Novi Beograd. I ne znam zašto se forsira pruga kod Belvila, ako se već širi tramvajska mreža bolje je da se produži kroz Milutina Milankovića i dalje ka Studentskom gradu ili Bežanijskoj kosi.

Kod železničke stanice NBG će se praviti Glavna autobuska stanica , kao što je to sad slučaj kod Starog savskog mosta.
Baš zato. Buduća autobuska stanica i Žel. stanica bi trebale da imaju okretnicu, obzirom da bi tu bio veliki protok ljudi. Naravno, okretnica dolazi u obzir ukoliko ima mesta, a mislim da bi se moglo naći.
1111":2yym9njv je napisao(la):
Када би се шине поставиле у Милутина Миланковића, бар до ФДУ, имали бисмо још једну опцију, а то је да туда иде линија 11. Значи имали бисмо трамваје у три улице: Јурија Гагарина, Ђорђа Станојевића (Белвил) и Милутина Миланковића. Али то су за сада пусти снови.
U nesrećnoj studiji izvodljivosti za Belam se poredlagala ideja trase kroz Milutina Milankovića. Po njoj bi trebala da ide 7ica do Novog Groblja, dok bi 9 i 11 ostale do Bloka 45.
tramvaj10cp7.png
 
Ta ideja oko produzenja 7mice duz Milutina Milankovica mi se svidja(mozda i jedina ideja belama koja mi se svidja),posebno jer je potreban tramvaj do bloka 39 koji ce imati puno fakulteta i centar za promociju nauke,a i da se pokrije tramvajem i studentski grad.

Recimo da okretnica tramvaja bude iza raskrsnice Milutina Milankovica sa tosinim bunarom.
 
1111":29j104sx je napisao(la):
Никако. Боље да имамо што више линија. Већ смо помињали како уме итекако да спасе ствар.
Исправка. Ти си помињао. Нас пар је помињало да је вишак, баш као и још пар линија.
Боље је да имамо мање линија јаког такта него много са бедним.
 
a ja nisam nizakakvo širenje tramvaja jer su inferioirni u odnosu na autobuse, a mnogo su i skuplji. najbolje bi bilo praviti trolejbusku mrežu kao najbolji kompromis tramvaja i autobusa.
 
stf":2l9j5zsb je napisao(la):
1111":2l9j5zsb je napisao(la):
Никако. Боље да имамо што више линија. Већ смо помињали како уме итекако да спасе ствар.
Исправка. Ти си помињао. Нас пар је помињало да је вишак, баш као и још пар линија.
Боље је да имамо мање линија јаког такта него много са бедним.

Још неко је поменуо.

Не слажем се да је боље имати мање линија. Много је боље имати више линија које долазе из различитих праваца.

Пример линија 9, 10 и 14 је добар, јер свака долази са различите стране, тако да уколико се на једном правцу деси хаварија, увек имамо преостале две. Ево јуче је неки ид**** паркирао у Душановој и блокирао 2, 5 и 10.

Маните се више тих утопистичких визија о једној линији која има такт од два и по минута, јер је то у Београду немогуће, а и веома непоуздано.

А линија 14 има већи интервал, али је редовна, јер сви трамваји на њој раде целодневно. На линији 9 се рецимо прави рупа када се искључују шихташи или двосменци.

Још једна ствар, пошто су на сав глас објавили да је линија 2 појачана са два поласка, а линија 13 са једним, да вас обавестим да су та три трамваја скинута са линије 9, тако да сада на њој уместо 26, саобраћа 23 трамваја.
 
Vrh