vucko":303n5yt4 je napisao(la):
Ne moze trava u Bulevaru jer basticom salju minibuse i sezonsku liniju Ada 4.
Ни то није оправдање да се девастира до скора, за пешаке најпријатнија улица. Уствари, то јесте оправдање, да би се ишло линијем мањег отпора, јер лезилебовиће мрзи да траву одржавају. Овако, одвали асфалт и ти си миран а притом примаш огромну плату.
Уосталом, контрааргумент је чињеница да ноћне линије уопште не користе баштице, па путници кисну без надстрешница. Ако може ноћни да иде нормалном траком, може и минибус, а и Ласта. Уосталом, те две линије користи много мањи број људи, са посебним циљем, значи, специфична клијентела. За њиј, су могли да одраде паралелно надстрешнице дуж тротоара. Друго, за те две линије бих укинуо класична стајалишта, и возила би стајала по договору, или на махање, као такси. Не видим поенту да минибус и сезонац стају на сваку станицу.
dziggy":303n5yt4 je napisao(la):
2 strane Bulevara imaju visoku frekvenciju komunikacije i odvajanje istih zardinjerama i zicama bi bila potpuno kontraproduktivna.
Заправо не би. Можда би се људи научили да користе зебру. Раздвајање жардињерама је потребно што пре, док неко није настрадао. Пешаци морају да се науче основном реду.
dziggy":303n5yt4 je napisao(la):
Bulevar izgleda kao turkmenistan jer su posekli drvece pa su izletele udzerice i sklopocije od kuca, nadzidani monstrumi i fasadni invalidi. La rambla u Barceloni nema travnate povrsine, pa ima posebno divnu atmosferu , i drvece, i fasade.
Не би требало да се Булевар пореди са Ла рамблом, управо из разлога које си сам навео. Булевар нема ту атмосферу, јер нема ни високо дрвеће ни прелепе фасаде. Тај недостатак се морао надоместити травом, цвећем, клупама, жадрињерама...ако може Нови сад, не знам што не може и Београд.