Šta je novo?

Tramvaji

@tragac,Sjajna fotka!,zar ovima iz litije nije bilo lakše da se ukrcaju u tramvaj .. :kafa: A i nije mi jasno.. ko je smislio da se u 2.mil.gradu blokira saobraćaj ,kada postoji za to ogromna površina oko hrama? tamo bi to sve izgledalo smislenije..Ako bilo koji grad u Evropi ima sjajne prostore za ;okupljanja,proteste,fešte to je Beograd.Dajte da to važi za sve,tako će se izbeći bilo kakvi više ili manje povlašćeni ili prebacivanja,.ne vidim zašto bi crkvene zajednice imali bilo kakve privilegije u zauzimanu javnih prostora, a posebno mislim na saobraćajne površine.
 
Кол'ко би Булевар био лепши да је посађена трава уместо овог асфалта, и КАФ би изгледао лепше на трави + ће за неколико година тај асфалт испуцати и Булевар ће изгледати као да је ископан :rant: :bash:
377044_10150560448687090_130061742089_10711275_1246239666_n.jpg
 
Ali onda ne bi isli oni minibusevi i sezonske linije,bese ADA4?Uzas zivi.Da ne govorim sto u sekularnoj drzavi na radni dan ovi dobise pravo da blokiraju saobracaj u glavnom bulevaru.

Nego,naleteh na sliku,pretopstavljam da je pre drugog svetskog rata

122tramvajskamrea19081.jpg
 
Somi303":g4gw9rm7 je napisao(la):
Кол'ко би Булевар био лепши да је посађена трава уместо овог асфалта, и КАФ би изгледао лепше на трави + ће за неколико година тај асфалт испуцати и Булевар ће изгледати као да је ископан :rant: :bash:

Na mnogim mestima se prelazi ulica i van pesackog prelaza, da je zasadjena trava na mnogim mestima bi bilo blato , a ne moze se uskratiti ljudima da prelazi ulicu, opet previse semafora usporava saobracaj.

napravili su novi sistem sina sa zastitnom gumom tako da ce pucanje biti minimalno. to se moze videti npr u nemanjinoj gde nista nije popucalo, ali zato u beogradskoj su menjane sine nekoliko puta ali starim sistemom bez guma i stoga ima mesta na kojima je asfalt popucao.
 
vucko":2h1r3j0n je napisao(la):
Nego,naleteh na sliku,pretopstavljam da je pre drugog svetskog rata
Pre prvog svetskog rata, najverovatnje iz 1912, obzirom da je tada pruga prebačena iz Rige od Fere u Tadeuša Košćuška i krug 2-ke nije postojao. On je tek od 1928.
 
^^ Vidis zanimljivo. Veujem da su kasnije ubacivali i druge koloseke na nekim mestima, u Nemanjinoj, u Bulevaru do okretnice itd. Nema ni mosta ni 14tice cuvene, znaci pre 34te
 
dziggy":1y8jsina je napisao(la):
Somi303":1y8jsina je napisao(la):
Кол'ко би Булевар био лепши да је посађена трава уместо овог асфалта, и КАФ би изгледао лепше на трави + ће за неколико година тај асфалт испуцати и Булевар ће изгледати као да је ископан :rant: :bash:

Na mnogim mestima se prelazi ulica i van pesackog prelaza, da je zasadjena trava na mnogim mestima bi bilo blato , a ne moze se uskratiti ljudima da prelazi ulicu, opet previse semafora usporava saobracaj.

napravili su novi sistem sina sa zastitnom gumom tako da ce pucanje biti minimalno. to se moze videti npr u nemanjinoj gde nista nije popucalo, ali zato u beogradskoj su menjane sine nekoliko puta ali starim sistemom bez guma i stoga ima mesta na kojima je asfalt popucao.

Мислим да би овакав систем радио и код нас.
Станице буде бетонске и уради се пар "стазица" попреко у близини станице, а ако неко хоће по блату нека изволи.
grenobletram11920.jpg

Погледај само колико трамвај изгледа лепше на трави.
7-citadis-tram.jpg

lem01.jpg

:)
 
Somi303":3u8rk3d5 je napisao(la):
Кол'ко би Булевар био лепши да је посађена трава уместо овог асфалта,
Не би био само лепши, већ и еколошки одржив, хуман, пријатан. Садашњи Булевар је улица примерена Туркменистану за време Совијета.

dziggy":3u8rk3d5 je napisao(la):
Na mnogim mestima se prelazi ulica i van pesackog prelaza, da je zasadjena trava na mnogim mestima bi bilo blato , a ne moze se uskratiti ljudima da prelazi ulicu, opet previse semafora usporava saobracaj.
Икрено, то није аргумент. Претрчавање се лако решава жардињерама са живом оградом по средини баштица. Нигде нисам видео да се претрчава улица која има те жардињере. Наравно, тога нико да се сети, а и коме треба улица примерена људима, у граду где се све подређује искључиво аутомобилу.
 
траву су требали да посаде и у Булевару и у Немањиној и у Булевару Војводе Мишића, много би све лепше изгледало (погледајте само Савска како много лепше изгледа са травом)
 
Ne moze trava u Bulevaru jer basticom salju minibuse i sezonsku liniju Ada 4.
 
2 strane Bulevara imaju visoku frekvenciju komunikacije i odvajanje istih zardinjerama i zicama bi bila potpuno kontraproduktivna. Bulevar izgleda kao turkmenistan jer su posekli drvece pa su izletele udzerice i sklopocije od kuca, nadzidani monstrumi i fasadni invalidi. La rambla u Barceloni nema travnate povrsine, pa ima posebno divnu atmosferu , i drvece, i fasade.

Slazem se da tramvaj lepse izgleda na travi, vidite li da je oko svih ovih tramvaja sto ste postovali suma? U Bulevaru je gradska vreva, zgrade , ulica , ljudi. Trava je na Topcideru, u Bulevaru je asfalt.

Ali da fali zelenila, cveca, zardinjera kao ukrasa to se potpuno slazem, ali u srbiji postaviti negde cvece?? daleko bilo, kao i omalterisati kucu.
 
vucko":303n5yt4 je napisao(la):
Ne moze trava u Bulevaru jer basticom salju minibuse i sezonsku liniju Ada 4.
Ни то није оправдање да се девастира до скора, за пешаке најпријатнија улица. Уствари, то јесте оправдање, да би се ишло линијем мањег отпора, јер лезилебовиће мрзи да траву одржавају. Овако, одвали асфалт и ти си миран а притом примаш огромну плату.

Уосталом, контрааргумент је чињеница да ноћне линије уопште не користе баштице, па путници кисну без надстрешница. Ако може ноћни да иде нормалном траком, може и минибус, а и Ласта. Уосталом, те две линије користи много мањи број људи, са посебним циљем, значи, специфична клијентела. За њиј, су могли да одраде паралелно надстрешнице дуж тротоара. Друго, за те две линије бих укинуо класична стајалишта, и возила би стајала по договору, или на махање, као такси. Не видим поенту да минибус и сезонац стају на сваку станицу.
dziggy":303n5yt4 je napisao(la):
2 strane Bulevara imaju visoku frekvenciju komunikacije i odvajanje istih zardinjerama i zicama bi bila potpuno kontraproduktivna.
Заправо не би. Можда би се људи научили да користе зебру. Раздвајање жардињерама је потребно што пре, док неко није настрадао. Пешаци морају да се науче основном реду.
dziggy":303n5yt4 je napisao(la):
Bulevar izgleda kao turkmenistan jer su posekli drvece pa su izletele udzerice i sklopocije od kuca, nadzidani monstrumi i fasadni invalidi. La rambla u Barceloni nema travnate povrsine, pa ima posebno divnu atmosferu , i drvece, i fasade.
Не би требало да се Булевар пореди са Ла рамблом, управо из разлога које си сам навео. Булевар нема ту атмосферу, јер нема ни високо дрвеће ни прелепе фасаде. Тај недостатак се морао надоместити травом, цвећем, клупама, жадрињерама...ако може Нови сад, не знам што не може и Београд.
 
^^ po meni bulevar do Liona moze da spase jedino planska izgradnja novih zgrada sa dobrim projektom. Slazem se i za cvece i klupe i zardinjere. zao mi je sto je toliko ruzan na pojedinim mestima, al sta sad da se radi...
 
Та Ла Рамба нема ни асфалт и зато има лепу атмосферу.
Rambla_waves_IMG_2089.JPG

Волео бих да се уместо асфалт на тротоарима и трамвајским баштицама стављају неке врсте плочица као што је урађено у булевару на тротоарима. Ипак је то боље него асфалтирани тротоар.

Ево још једног разлога зашто минибусеви треба да иду ван трамвајских баштица.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=K58p1h_536s&feature=player_embedded[/video]
Пар пута сам видео минибус да обилази трамвај у станици, а може се и ово десити! :|
 
Kako biste vi stavili travu, cvece, zardinjere i ostali ulicni mobilijar u ulicu koja je i danas isuvise uzana da bi primila sav saobracaj (dobro je sto ima i ovoliko trotoara koliko ima). Da se pretvori u pesacko-tramvajsku ulicu?
 
vucko":15p37h0i je napisao(la):
Ali onda ne bi isli oni minibusevi i sezonske linije,bese ADA4?Uzas zivi.Da ne govorim sto u sekularnoj drzavi na radni dan ovi dobise pravo da blokiraju saobracaj u glavnom bulevaru.

Nego,naleteh na sliku,pretopstavljam da je pre drugog svetskog rata

122tramvajskamrea19081.jpg
Tesko je reci ovako od kada je ova mapa, ali je to svakako pre 1926. jer je tad pustena linija za Vozdovac koja ovde nije ucrtana.
 
Зашто ли су "Ђ" латиницом писали као "GJ"?
 
^Lepo si to primetio. Pre reforme našeg :) jezika Đ se pisalo kao digraf DJ - u srpskoj latinici, a GJ u hrvatskoj. Đura Daničić je uveo Đ, čovek je živeo krajem 19 veka, tako da ako idemo tom logikom - reforma je išla postepeno, kao što tragač reče - mapa je starija od 1926. god.
 
tragac":23iferle je napisao(la):
Kako biste vi stavili travu, cvece, zardinjere i ostali ulicni mobilijar u ulicu koja je i danas isuvise uzana da bi primila sav saobracaj (dobro je sto ima i ovoliko trotoara koliko ima). Da se pretvori u pesacko-tramvajsku ulicu?

Ја цвеће и жардињере нисам ни споменуо, ја сам само за траву и евентуално неку мало оградицу од највише 1-1,5м висине да би спречили претрчавање :)
 
tragac":cgkg480l je napisao(la):
Kako biste vi stavili travu, cvece, zardinjere i ostali ulicni mobilijar u ulicu koja je i danas isuvise uzana da bi primila sav saobracaj (dobro je sto ima i ovoliko trotoara koliko ima). Da se pretvori u pesacko-tramvajsku ulicu?
Нисам баш најбоље разумео, какве везе имају сви ови поредлози са самим саобраћајем???
 
naravno da imaju, pa receno je vec da trava u 'tramvajskoj bastici' onemogucava druge vidove saobracaja+trotoari su vec sad preuski za bilo kakve zardinjere a o prosirenju kolovoza ni govora. Uostalom, i ovakav Bulevar je lepsi od bilo kog na NBG - ako igde treba maximalno ulagati u ulepsavanje, to je tamo.Mozda je bilo najsrecnije resenje da se napravi "kvazi metro" tj da tramvaj ide plitko pod zemlju od Djerma do Resavske, jer na toj deonici ima toliko semafora da je tramvaj tek malo brzi od pesaka.Da se tako radilo imali bi siroke trotoare gde prolazi najvise pesaka a i metro koji se planira bi isao nekom pametnijom putanjom od one "ustanicka-tvornicka"
 
Vrh