Razmišljao sam malo o liniji 3!
Tačno je da mislim da u ovakvoj situaciji vredi razmišljati o ukidanju. Ali, sa druge strane, toliko forsiramo priču o južnom kraku BG:voza, a imamo najLRT-ističniju liniju tramvaja na tom potezu! Umesto da razmišljamo kako da na južnoj pruzi organizujemo gradsku železnicu sa jakim taktom, a još više o tome kako izbeći Prokop kao finalnu stanicu i kako povezati zabačenu stanicu Rakovica, bolje je da južni krak ostane rezervisan za dobar Beovoz, a da se za gradske vožnje koristi LRT linija (postojeća trojka)!
Dakle, infrastruktura ne bi trebalo da se duplira, ovde je već duplirana, ali onda se ne treba patiti sa BGV i njegovim uglavljivanjem, kad imamo komotne šine...
Etape bi bile sledeće:
1. Učiniti sve (ako može sa Železnicama, može i sa GSP) da se obezbedi maksimalna redovnost trojke
2. Ako je moguće popraviti šine da može da saobraća i CAF
3. Spremiti dovoljno autobusa u rezervi za ne daj bože, da linija nikad ne bude u prekidu!
4. Pojačati takt, upariti tramvaje
5. Pojačati 504 redukujući 47 (slična priča kao sa 73-kom) Dakle, Resnik i Miljakovac da imaju pouzdanu vezu sa trojkom (najbolje ibi bilo da i tramvaj i autobus imaju takt od oko 7 minuta)
6. Napraviti prigradski HUB, pre sega 534, a zašto da ne i linija za Rušanj preko Resnika, put je asfaltiran koliko znam
7. Pri rekonstrukciji Rakovičkog puta napraviti bukvalno sistem lakog metroa bez i jednog semafora koji bi zaustavio tramvaj od Savske do Kneževca
Nemojte da me optužite da uvodim laki metro, ne. Laki metro tu već postoji