Šta je novo?

Tramvaji

nbumbic":h066o5pq je napisao(la):
Stajalište Cvetkova pijaca takođe uređuju, da i ono bude pristupačno invalidskim kolicima
To стајалиште, не да није било доступно особама са инвалидитетом, него ни здравим људима. Требале су мердевине да би се некако попели у трам. Висина од тротоара до пода трама је преко 50 цм.
 
Somi303":1mnjq72m je napisao(la):
А јел би могао КАФ да направи троделни модел за нас (исти овакав) и колико би отприлике коштао (колико се уопште крећу троделни модели?) :D
Мислим да би таква "бебица" била савршена за 2,5,10,14,а петоделни за 6 :D (а можда би на двојци возиле само катице)

Šomi, zar nemamo dovoljno KT4 i švajcaraca....
 
Матеја Бељан":16g7u6aa je napisao(la):
Somi303":16g7u6aa je napisao(la):
А јел би могао КАФ да направи троделни модел за нас (исти овакав) и колико би отприлике коштао (колико се уопште крећу троделни модели?) :D
Мислим да би таква "бебица" била савршена за 2,5,10,14,а петоделни за 6 :D (а можда би на двојци возиле само катице)

Šomi, zar nemamo dovoljno KT4 i švajcaraca....
Пре неки дан сам чекао трам 30 мин, значи није довољно :laugh:
Шалим се. Имамо их довољно, али могао би и неки нови КАФ ту да улети, али само ако се пре тога среде "катице" и "швајцарци" офарбају :D
 
ljudi se plase da nece izaci iz tramvaja pa pritiskaju stotinu puta , i meni je jedna zena naznacila da moram da se pomerim sa vrata ka unutra, iako se ona zatvaraju spolja, jer su "kako ne znate" to senzori, a onda preko mene cim je stao tramvaj gurnula prst i krenula da pritiska ko mentol...
 
Somi303":bksc9zcr je napisao(la):
А јел би могао КАФ да направи троделни модел за нас (исти овакав) и колико би отприлике коштао (колико се уопште крећу троделни модели?) :D
Мислим да би таква "бебица" била савршена за 2,5,10,14,а петоделни за 6 :D (а можда би на двојци возиле само катице)

Ovo otvara i novo pitanje. Da li mi možemo da se igramo sa modulima i postojeće tramvaje po potrebi skratimo ili produžimo za određeni broj modula? :)
 
jlaki":vxtkoarv je napisao(la):
Somi303":vxtkoarv je napisao(la):
А јел би могао КАФ да направи троделни модел за нас (исти овакав) и колико би отприлике коштао (колико се уопште крећу троделни модели?) :D
Мислим да би таква "бебица" била савршена за 2,5,10,14,а петоделни за 6 :D (а можда би на двојци возиле само катице)

Ovo otvara i novo pitanje. Da li mi možemo da se igramo sa modulima i postojeće tramvaje po potrebi skratimo ili produžimo za određeni broj modula? :)

ODLIČNO! Kad se skrha neki modul u sredini, prosto - skratimo tramvaj, ionako nam za 13 treba kraći! :D
 
Savršeno se uklapa u filozofiju "privremenog rešenja" koje toliko volimo :laugh:
 
da li je neko primetio debilno ponašanje vozača tramvaja kod žel.st? čak i kad su 2 kratka tramvaja jedan za drugim oni čekaju da onaj prvi istovari putnike, pa tek onda dolaze na stanicu, tako praveći gužvu skoro svakodnevno, jer se tu naravno skreće u nemanjinu, te svaki čeka novi semafor, umesto da po 2 prođu
 
Koliko ja znam ne smeju da idu jedan za drugim jel previše struje povuku, i onda mora jedan po jedan. E sad po meni je debilno da onaj drugi tramvaj iza ne otvori vrata da ljudi makar izadju a ne da čekaju 5 minuta za 5 metara napred..
 
Somi303":18gu5aof je napisao(la):
Матеја Бељан":18gu5aof je napisao(la):
Somi303":18gu5aof je napisao(la):
А јел би могао КАФ да направи троделни модел за нас (исти овакав) и колико би отприлике коштао (колико се уопште крећу троделни модели?) :D
Мислим да би таква "бебица" била савршена за 2,5,10,14,а петоделни за 6 :D (а можда би на двојци возиле само катице)

Šomi, zar nemamo dovoljno KT4 i švajcaraca....
Пре неки дан сам чекао трам 30 мин, значи није довољно :laugh:
Шалим се. Имамо их довољно, али могао би и неки нови КАФ ту да улети, али само ако се пре тога среде "катице" и "швајцарци" офарбају :D
Шавјцарци не смеју да се фарбају у другу боју. Захтевали су и то, и да остану оригинални гаражни бројеви. :grand:
 
I kod skretanja kod Buvljaka u III bulevar isti slučaj - zbog očajno loših podstanica (pretpostavljam) koje niko da odluči da menja, tramvaji moraju da drže poveće odstojanje, pa se često desi da samo 1 stigne da skrene, a na sledeći prolaz se čeka duugooo... :rolleyes:
 
dziggy":1ii15pqn je napisao(la):
ljudi se plase da nece izaci iz tramvaja pa pritiskaju stotinu puta , i meni je jedna zena naznacila da moram da se pomerim sa vrata ka unutra, iako se ona zatvaraju spolja, jer su "kako ne znate" to senzori, a onda preko mene cim je stao tramvaj gurnula prst i krenula da pritiska ko mentol...

Koliko sam primetio u 1502 i 1503 sva vrata se sama otvaraju, ne morate ni pritisnuti taster!
 
Moguće je da je pala odluka da se u svim CAF-ovim ukine pojedinačno otvaranje vrata "na dugme"...

Suviše je frustriranih putnika koji nisu upućeni da treba da čekaju da dugme pozeleni da bi mogli da otvore vrata, i koji drndaju dugme na vratima ubeđeni da je to znak da tramvaji nisu skroz ispravni... Donekle su i u pravu, jer čekanje da to dugme pozeleni traje suviše dugo (iz nekih misterioznih razloga) u odnosu na slične tramvaje po evropskim/svetskim gradovima.

index.php
 
I CAF I Gsp se ponasaju kao da zive i rade u 20im godinama proslog veka. Pa zar ne postoji ni jedan inzinjer koji ce uvesti nova podesavanja za te tastere. Zar 2011. ovo predstavlja problem ???

Ovo mi deluje kao da u ovim firmama rade diletanti, maloumnici i neznalice. Ako za 2 i kusur miliona ne umeju da srede tastere, neka nam je bog u pomoci kako su odradili kocnice, gas, klime,...
 
U tramvaju 1504 takodje se sva vrata otvaraju isto tako nije vracen protivpozarni aparat vec samo staklo koje ga stiti .Mislim da je vise u pitanju javasluk gspa Mogli suda stave naljepnicu sa objasnjenjem a da nekazem kad se novo vozilo uvodi da se napravi flajer i djeli gradjanima .Inace stajaliste kod cvetka rade neoprostivo sporo ,nadam se da ce uraditi i ono preko puta
 
Pa džaba im što sami otvaraju vrata, kad ljubi opet klikću dok se ne otvore pa makar i sama..
 
Mislim da je greška proizvođača što ti tasteri nemaju memoriju, pa kao recimo u drugim gradovima gde vi pritisnete i on pozeleni i kada se vozilo zaustavi vrata se otvore. To bi umanjilo pokušaje ljudi da pritiskaju te tastere non-stop!

Inače, ne znam da li o tome ovde pisano, ali 1503 ima drugačiji unutrašnji displej, tj. prilično bolji i jasniji. "Izlaz" svetlo je sada smešteno sa strane, a i glas koji najavljuje je drugačiji.
 
Vrh