Šta je novo?

Tramvaji

N-ST":2qfkne5w je napisao(la):
U tom smislu, tvrdnje o navodnom kvalitetu, funkcionalnosti i solidnom „dizajnu“ ovih tragikomičnih ruskih tramvaja su obeshrabrujuće.

S' druge strane, CAF tramvaji će na najbolji način pokazati „stručnost“ nesposobnih partijskih kadrova u GSP-u. Zapravo, to se već dešava imajući u vidu cirkus koji je zadesio sve dosad isporučene tramvaje. Golim okom je vidljivo da se ta vozila ne održavaju i da se neće održavati kako treba.

Nedostaje samo još jedna građanska inicijativa, pritisak javnosti koji će ukazati na sve ove činjenice...

Interesuje me dali si ekspert za oblast gradskih šinskih vozila, odnosno na osnovu čega sudiš o kvalitetu i funkcionalnosti pominjanog ruskog tramvaja?

O kom to cirkusu pričaš koji je zadesio CAF tramvaje, a da je za to kriv GSP? Na ovom forumu oni koji imaju dosta vremena prave spiskove dosadašnjih nezgoda novih tramvaja i ako se izuzme greška vozača prilikom sudara kod Taša šta još sa tog spiska je odgovornost GSP-a?
 
Infrastruktura je pretežno nova,na deonicama gde CAF saobraća nove kvalitetne šine i podloga,skretnica je bila ispravna a u pitanju je ljudski faktor,pre će biti da su tesne ulice i ne regulisan saobraćaj,parkiranje na šinama i pored šina ali to je već priča o Lrt Fijasku.Dakle,kod nas su se unazad 100.g uvek gradile u to vreme i za ovo veoma savremena tehnološka rešenja, da kažemo na pristojnom Evropskom nivou,ali mi znamo da je naš problem ljudski faktor,nedovoljno obučeni,nemarni,ili "lako ćemo sutra" ljudi,ali i sistem koji ne prepoznaje kategoriju "održavanje" a zašta se na zapadu odvaja popriličan novac,pa zato su nam Švajcarski tramvaji stigli u tako dobrom stanju,a kako izgledaju danas? :kafa: Dakle grad kao što je uložio u nove tramvaje ,jednako treba da uloži u pogon održavanja ali i u obuku ljudi i nadzor istih,samo uređeni sistem daje razultat,eto neka poste malo pogone za održavnje vozila po Evropi, preslikaju sistem kvaliteta upravljanja to je jedino rešenje..
 
Za sve ljude koji sumljaju u CAF izgled naši CAF tramvaji su Giugiaro Design :vops:
 
Veliki Vracar":1dhyofbk je napisao(la):
N-ST":1dhyofbk je napisao(la):
U tom smislu, tvrdnje o navodnom kvalitetu, funkcionalnosti i solidnom „dizajnu“ ovih tragikomičnih ruskih tramvaja su obeshrabrujuće.

S' druge strane, CAF tramvaji će na najbolji način pokazati „stručnost“ nesposobnih partijskih kadrova u GSP-u. Zapravo, to se već dešava imajući u vidu cirkus koji je zadesio sve dosad isporučene tramvaje. Golim okom je vidljivo da se ta vozila ne održavaju i da se neće održavati kako treba.

Nedostaje samo još jedna građanska inicijativa, pritisak javnosti koji će ukazati na sve ove činjenice...

Interesuje me dali si ekspert za oblast gradskih šinskih vozila, odnosno na osnovu čega sudiš o kvalitetu i funkcionalnosti pominjanog ruskog tramvaja?

O kom to cirkusu pričaš koji je zadesio CAF tramvaje, a da je za to kriv GSP? Na ovom forumu oni koji imaju dosta vremena prave spiskove dosadašnjih nezgoda novih tramvaja i ako se izuzme greška vozača prilikom sudara kod Taša šta još sa tog spiska je odgovornost GSP-a?
Хоћеш да кажеш да смо Н-СТ и ја криви што је један КАФ пао са дизалице, други претоварен џаковима песка и трећем отпао чистач шина?
 
Вратих се данас из Загреба. Нисам успео да ухватим ни један ТМК-2200, али сам се возио у оном старом, још заобљеном Чеху...Људи, ентеријер је тако чист и очуван/одржаван, као да се ради о нечијој спаваћој соби! Одмах сам се сетио наших "Катица" које можда имају и коју десетину година мање, али су им ентеријери као неке одавно напуштене фабричке хале. Баш сам се сморио :(
 
Ne bih da idem previse u off...

CAF tramvaji, Barcelona, Spanija - pre 15tak dana :p

68y78x.jpg


wrz292.jpg


244yxx0.jpg


33uesdc.jpg


e0268x.jpg


24v75ft.jpg


Da li cemo mi ovakva stajalista sa automatima za karte ikada imati u BG-u :rolleyes:
waosvq.jpg


igiv6r.jpg


25qqhip.jpg


Mani se iskreno ova kolor sema mnogo vise dopada nego ova nasa crveno-plava...tramvaji deluju mnogo modernije, savremenije i dizajn vise dolazi do izrazaja, ali dobro svako ima neko svoje vidjenje :)

Inace Barsa je ludilo ! Pozz :D
 
zexland":3b58h0u1 je napisao(la):
Mani se iskreno ova kolor sema mnogo vise dopada nego ova nasa crveno-plava...tramvaji deluju mnogo modernije, savremenije i dizajn vise dolazi do izrazaja, ali dobro svako ima neko svoje vidjenje :)
Ала просипаш јереси... :D
 
Ljudi šta se dešava sa novim tramvajima g.b. 1503 i 1505? Zaista sam razočaran celom situacijom. Od 5 pristiglih tramvaja voze samo 2. Hoće li više popraviti ta oštećenja. Siguran sam da niko neće odgovarati za propuste pri istovaru.
 
Kolor sema cafova u Barseloni je vrhunska.. Odavno sam primetio da nasi svako vozilo zaseru sa semom, tako da to nije nista novo. Isto se desava i sa trolama, autobusima, cak i vozovi su odvratni.
 
Мени је наша шема много лепша а и естетски примеренија за Београд! исто тако колор шема је скоро па савршено прилагођена дизајну нашег трамваја.Заправо,мени је ова Барсина бело - болничко плава шема одвратна.Наш КАф изгледа много опакије са онако великим црним ,стакленим површинама и две беле траке које прате ивицу трамваја.Једино је она доња плава трака сувишна али то је занемарљиво.А црно,црвена комбаниција је увек одлична.
 
Delija":ule7cmab je napisao(la):
Једино је она доња плава трака сувишна али то је занемарљиво.
Управо то није занемарљиво. Да је та трака бела, црна, или да је све у истој црвеној боји, било би ОК.
 
Kao sto Njile rece, bas to je ono sto smeta i kvari izgled. Kada se trazi idejno resenje kolor seme prioritet nije da bljesti i izgleda opasno nego da se uklopi u dizajn vozila, namenu i naravno grad u kome ce voziti. Ono sto ne valja je kad se na ovako lep tramvaj, kome do izrazaja treba da dodju elegantne linije i dizajn, udare crvena i jos serpa plava traka na dnu. Narod vecinom ne primecuje takve stvari, meni je to igrom slucaja struka, pa mi je zao kad vidim ovako oskrnavljen tramvaj :/
 
Kako moćno izgleda od napred kada ga gledaš u daljini kada dolazi na stanicu :) Mnogo dolaze do izražaja one bele ivice na prednjoj strani.
 
Ovaj beli tramvaj iz Barselone je zaista efektan, ali zahtevniji za održavanje, posebno za standarde GSP-a i verovatno bi uvek bio prljav. Bela boja kao i crna nije praktična za naše uslove (to se vidi na često uprljanim tamnim staklima beogradskog CAF-a).
 
Wile E. Coyote":6y38kqog je napisao(la):
Delija":6y38kqog je napisao(la):
Једино је она доња плава трака сувишна али то је занемарљиво.
Управо то није занемарљиво. Да је та трака бела, црна, или да је све у истој црвеној боји, било би ОК.

Баш јесте занемарљиво а када боље размислим једино ми је плава варијанта уз црвену.дакле исту као и на остатку каросерије прихватљива.

Бела- Ни случајно,прљавштина би радила своје после сат времена на траси а таман и да не буде тако,опет не иде.

Црна - Нема шансе,трамвај би изгледао чудно због врата и стакала која су црна.

Не знам како можете да пљујете по овој шеми када трамвај стварно изгледа као авион.
 
Dzaba nam i Spanski i Ruski i zeleni i patriotski belo-crveno-plavi (inace podrzavam prusku crno-belo-crvenu kolor semu koja se onomad pojavila na forumu) sve dok jedan egoista-vozac automobila moze da blokira celu trasu, dok saobracajci usmeravaju automobile na tramvajske sine i dok se na pojedinim deonicama tramvaji kolju za prostor sa automobilima.

Dzaba i robustan i lep tramvaj (van muzeja ili casopisa) ako ne sluzi svojoj svrsi a to je da omoguci gradjanima pouzdan i komforan prevoz kroz grad. Tramvaj koji stoji ili mili nije ni lep ni izdrzljiv vec zalostan.

Lepo je sto imamo nove tramvaje, ali dzaba im izgled brzog voza kada ne mogu da se probiju kroz Grad.
TGV koji stoji u stanici lepo izgleda, TGV koji proleti pored vas dok se vozite kolima 180 km/h autoputem lepo izgleda. TGV koji stoji na otvorenoj pruzi izgleda jadno.

Imamo milione za nove tramvaje a nemamo par hiljada za papucice koje bi tramvajima podarile prednost na raskrsnicama i par betonskih bankina da se sine odvoje od kolovoza. Za zatvaranje starog mosta i Zdanove za auto saobracaj novac nije ni potreban.
Naravno nije tu pitanje u parama vec u nedostatku volje da se ISTA ucini.

Nemogu se parama kupiti muda (pardon my french).

Uskopljeno rukovodstvo moze da se busa u prsa rasipanjem tudjih para ali ne moze da osigura potomstvo i kao takvo osudjeno je na nestanak i zaborav.
 
Delija":3v92cvos je napisao(la):
Wile E. Coyote":3v92cvos je napisao(la):
Delija":3v92cvos je napisao(la):
Једино је она доња плава трака сувишна али то је занемарљиво.
Управо то није занемарљиво. Да је та трака бела, црна, или да је све у истој црвеној боји, било би ОК.

Баш јесте занемарљиво а када боље размислим једино ми је плава варијанта уз црвену.дакле исту као и на остатку каросерије прихватљива.

Бела- Ни случајно,прљавштина би радила своје после сат времена на траси а таман и да не буде тако,опет не иде.

Црна - Нема шансе,трамвај би изгледао чудно због врата и стакала која су црна.

Не знам како можете да пљујете по овој шеми када трамвај стварно изгледа као авион.
Нико не спори да трамвај изгледа супер. Онда смо се договорили. Нека буде црвена. :vops:
 
Wile E. Coyote":2m7rwieh je napisao(la):
zexland":2m7rwieh je napisao(la):
Mani se iskreno ova kolor sema mnogo vise dopada nego ova nasa crveno-plava...tramvaji deluju mnogo modernije, savremenije i dizajn vise dolazi do izrazaja, ali dobro svako ima neko svoje vidjenje :)
Ала просипаш јереси... :D

:lol: :cool:
 
Šta će biti sa linijom 12? Hoće li se izmeštati zbog CAF-a? Možda je bolje premestiti 12 u Resavsku nego stavljati CAF na 13! A trojka bi mogla na Beko da ide, ionako je potrebno pojačanje oko Kalemegdana
 
Po mom povratku sa NBG kod hajata u pravcu starog grada vozac CAF-a 1502 je pricao mobilnim telefonom par minuta pa kada je zavrsio razgovor sa jednim posle je presao na drugi mobili koji mu stoji na kontrolnoj tabli.

Inace u pitanju je stariji vozac tu negde oko 50god sede kose :)

Vreme i GB zapisan i poslato filipu (csi) na dalju "obradu" ;)
 
Vrh