Šta je novo?

Tramvaji

Ja ga ne pljujem,samo kažem da im je dizajn malo demode... :notok: A,ja ne sumljam u njihovu snagu,evo mi ga jedan dokaz parkiran ispred kuće :notok:
 
Za to vreme u rusiji...Vidite micubisija

128677520350842629.jpg
 
Zar se ne pise "Sovjet", sa "i"? Na Engleskom?

I "rusia" sa 2 s :laugh:

Odakle je ovo ?
 
KAda dodju ruski autobusi liazi pljujete ih na sav glas, da je gsp kupio liaze to bi bila opšta frka, a sada želite da kupimo ruske tramvaje ??? AJde skrasite se molim vas. Da saobraćaju ti ruski tramvaji pa oni ne bi opstali 2-3 godine jel bi se raspali od GSP (ne)održavanja.. VIdite samo trolejbuse u kakvom su stanju, zato što je loša komunikacija od strane rusa.
 
vucko":2ypsx8wx je napisao(la):
Za to vreme u rusiji...Vidite micubisija
128677520350842629.jpg

Kao što rekoše gore - tablice nisu ruske, a tramvaji, njhova boja i grb firme odgovaraju Torontu.
Tako da eto, ovim dokazaše da i drugi sem Rusa prave solidne tramvaje :):)

BTW, u kontaktu sa bilo kojim tramvajem auto će proći ovako - težina tramvaja je neuporediva sa automobilom (samo postolje KT4 teško je preko 3,5 tona, što je otprilike tri automobila zajedno - uz malo kinetičke enrgije pride samleće taman tri auta pre zaustavljanja).
 
Oво је невероватно, путници у трамвају као да нису ни осетили ово, из њихове перспективе ово је изгледало као мало снажније кочење. :kafa:
 
kopmania":1c08m8a5 je napisao(la):
KAda dodju ruski autobusi liazi pljujete ih na sav glas, da je gsp kupio liaze to bi bila opšta frka, a sada želite da kupimo ruske tramvaje ??? AJde skrasite se molim vas. Da saobraćaju ti ruski tramvaji pa oni ne bi opstali 2-3 godine jel bi se raspali od GSP (ne)održavanja.. VIdite samo trolejbuse u kakvom su stanju, zato što je loša komunikacija od strane rusa.

против сам совјетских возила на улицама Београда и тачка. једино где могу да прогледам кроз прсте су троле, јер су се показале као добре за београдске улице. трамваје и аутобусе не хвала. а и троле би више воле да прави Икарбус/ФАП или неко трећи, а не да узимамо БКМ-а
 
Somi303":2ytzklb0 je napisao(la):
Ово би требало код нас радити кад год се неки баја паркира на шине. :D
JohnnyLee":2ytzklb0 je napisao(la):
а и троле би више воле да прави Икарбус/ФАП или неко трећи, а не да узимамо БКМ-а
Веруј ми да би троле које би правило неки домаћи произвођач биле толико скупље од БКМ-а да их се не би исплатило куповати.
 
Wile E. Coyote":3s64fq79 je napisao(la):
Somi303":3s64fq79 je napisao(la):
Ово би требало код нас радити кад год се неки баја паркира на шине. :D

требало би намонтирати на трамваје чистач аутомобила :) па лепо да трамваји само покупе идиота који стоји на шинама и наставе даље

Wile E. Coyote":3s64fq79 je napisao(la):
Веруј ми да би троле које би правило неки домаћи произвођач биле толико скупље од БКМ-а да их се не би исплатило куповати.

да ли би били скупљи не знам, али знам да би их ГСП по дифолту узимао, исто што узима по дифолту бусеве од Икара
 
Ljudi a jeste li pitali koliko kosta ruski trmvaj .Zasto rusi koriste postojece farove ,postojece tastere ,postojece stolice ,Jednostavno zato sto se tako smanjuje cjena gotovog proizvoda .Da su razvijali sve novo to kosta ovako ukolpe vec postojece djelove .Inace da je moglo da bude malo lijepsi moglo je imali su cjelu paletu djelova sa koje su mogli da biraju i uskladjivanje boja .Sipke moraju navodno biti narandzaste po nekom njihovom zakonu ;)
 
Koliko god da kosta ne bi voleo da vidim ruski tramvaj jel on treba da se koristi duzi period a oni bi se raspali za 10ak godina iz iskustva sa ostalim ruskim stvarima na ulicama Beograda
 
Vala ako je nesto sluzilo i to u najgorim uslovima to su bila ruska vozila. Pa sta su ona prozivela 90ih a uzgred i prezivela tesko je i opisati.
Svakodnevno sam ih koristio, jos uvek se secam promaje, hladnoce, milozvucnog udara vrata pri otvaranju istih :D
Mislim na Zijace da ne bude zabune.:)A i za RVR vazi isto.

Kopmania ako je ista izdrzljivo i robusno onda su to ruska vozila. To je jednostavno njihova filozofija.

Sto ne znaci da mi se ovaj trmvaj dopada, iskreno odvratan je. ;)
 
NOVI 011":3a1i7jy1 je napisao(la):
http://transphoto.ru/photo/441209/ hHHhHhh KAO TASTERI SA LANSIRANJE RAKETA... UF :shok:

Не видим шта је толико смешно/запањујуће теби и осталима који су реаговали на ову слику.

У питању није обичан тастер за отварање врата, него тастер за кочницу у случају опасности ("аварийный тормоз"), отварање врата у случају опасности ("аварийное открывание двери") и сигнал возачу ("сигнал водителю"). Естетика на страну, али, имајући у виду намену ове дугмади, не видим шта је толико спорно у њиховом изгледу?

Узгред, морам и да приметим да је већина примедби на естетику овде приказаног руског трамваја веома површна и снобовска. За квалитетан јавни превоз битно је да се возила и трасе добро одржавају, да возила буду чврста, солидна, квалитетна, удобна. Са становишта, пак, естетике јавног превоза, од ликовно-дизајнерских вредности самих возила као појединачних "артефаката", далеко је битније да постоји графичка униформност возила јавног превоза, а то, колико су та возила лепа "сама по себи", уопште није толико важно. Неки од градова са најквалитетнијим системима јавног превоза на свету уопште немају нарочито визуелно атрактивна возила, али зато системи функционишу беспрекорно и савршено тачно, изванредно се одржавају, сва возила су удобна, чиста, обојена у исте боје, целокупна графика јавног превоза (од боје возила, преко ознака стајалишта, до плана мреже, информационих паноа и унутрашње сигнализације у возилима) је пажљиво разрађена, јединствена и препознатљива, итд, итд...

Ја, наравно, не тврдим "на невиђено" да је дотични руски трамвај заиста робустан, издржљив, удобан, и томе слично. Али, тврдити само на основу естетике (па чак не ни на основу ње, већ на основу потпуно произвољних ставова у равни потпуно баналног свиђања/несвиђања) да је неки производ инфериоран и неподесан (и то у области у којој је јако много ствари, па чак и у естетско-графичком домену, неупоредиво битније од "естетике" самог пројектантског дизајна појединачног возила), заиста је несхватљиво плитко и површно.
 
Kiril u savremenim okvirima pitanje estetike je u najmanju ruku podjednako vazno kao i pitanje kvaliteta i pozudanosti. Ne kazem da je to dobro ali je to jednostavno tako.
Ovakav tramvaj prosto nema sta da trazi na svetskoj sceni 2011. godine.
Ruski proizvodjaci generalno imaju taj problem koji je nasledjen iz komunizma kada se gledala iskljucivo funkcionalnost samog proizvoda i bas zato nemaju velike sanse u globalnoj utkamici.
 
Vrh