Što se tiče ovih ruskih ili čiji su već tramvaji, ti ljudi su stvarno potpuno operisani od bilo kakvog dizajna. (Bljak) Neka mi niko ne folira o kvalitetu i "kako je to baš super" - imao sam Ladu, i zaista izdržljiva je bila, i mogao sam mal'te ne na putu da je servisiram. Ali zato mi se svako malo baš to i dešavalo - da moram nešto da čačkam (ah, kad se samo setim navrat nanos rasklapanja karburatora dok sunce polako pada na zapad, produvavanja bicikl pumpom i sklapanja s nadom da će ipak da 'povuče' pre nego što sunce zađe i nestane svetla, ili deblokiranja kočnica čekićem i onda blokiranja creva za kočnice francuz ključem na zadnjim točkovima, kako bi mi preostalo barem kočenje na prednjim). Priznajem sa njom se uvek moglo nekako snaći i nekako stići, čak sam je i voleo zbog te mehaničke jednostavnosti, ali svi zanju koliko je iritantno kad se da prostite "guzite nad autom", a Fordovi, Fiati, BMW-ovi i druga "zapadna sranja" samo prolaze i ljudi stižu kud su krenuli, a vi još na putu "čačkate" da neuništiva ruska mašina ponovo uskrsne kao Feniks - zabruji i smorene vas doveze kući. A i kao da sam kamion vozio, volan kao da su od FAP-a uzeli i još koješta je bilo napravljeno baš tako "radi šta 'oćeš više".
E na to mi liči i ovaj tramvaj. I niko ne može da me ubedi da to mora i treba tako - eto vam primer opet auta - Volvo je i izdržljiv i pouzdan, pa ne izgleda kao da ga je vojna industrija izbacila.
Ne sumnjam ja da su rusi u stanju napraviti dobru i kvalitetnu stvar ali ova grozota na prethodnim slikama to nije. Izdržljiva možda bi i bila, ali valjda je vreme da ljudi malo porade na stanju u svojim glavama i počnu da poštuju osnovna pravila kulturnog ponašanja (pogotovo u saobraćaju) i da su ljudi zaslužili malo veći komfor (OK, CAF je očigledno tu promašio sa sedištima i rukohvatima) u prevozu i da će valjda naučiti da to koriste i poštuju.
Ako i dalje ljudi misle da je taj kvazi tenk najviše što je Beograd zaslužio i što će jedino znani da koristi, naručujte odmah, samo tražite od Rusa da vam izbace i sva sedišta, da bude više mesta, a i sve amortizere (ako ih ovo čudo uopšte ima, obično o tome i tako nisu vodili previše računa), jer i to se lako kvari na lošim šinama - pa umesto da se infrastruktura održava prebacite održavanje na putnike, nek proveravaju gde su im bubrezi i ostali organi kad svrate kod lekara. Ali da će biti neuništiv - biće, verovatno čak toliko da će i šine u zemlju uterati! A i majstori će moći lako da "majstorišu" kad baš vole!