Šta je novo?

Tramvaji

Na konto spanskog nam tramvaja moram reci da mi svakim danom sve vise ide na nerve. Sedista manje vise kakve su udobnosti, al' brate da nema mesta da sednu dvoje - NEMA!
Kad se vracam sa posla i kad ga vidim da mili niz Resavsku odmah mi se zeludac digne do grla... Inace bila sam dovoljno luda da merim koliko duze vozi od Beogradjanke do bloka u oko 16h i u principu uvek ide bar 10min duze.
DakleM, katica je majka Mara za ove mlitave tramvaje.
 
Frajla svaka cast ma skroz su ga unistili sa malim broj sipki i zbog toga sto nema dovoljno mesta za stajanje
 
Sve je receno.Na gsp forumu pricaju ljudi koji rade u GSP-u da 1505 ima redizajniranu unutrasnjost,dakle verovatno zveknuse sipke.Jos da ih nateramo da od 1510 smanje broj sedista gde se moze na 2+1 i milina!
 
Замислите како би било да двоје могу да седну, ионако се једва пролази :)
 
vucko":1tskkg9c je napisao(la):
DSC01158.jpg

Medju svim ovim prenemaganjima,cula sam,cuo sam,tesno mi,spor i sl. ,Vucko obradovao si me lepom fotografijom! Istina,vise bih voleo da je nesto lepse iza Kafa ali ovo je jedan od pokazatelja sta sve mozes videti u Beogradu.
 
Zato treba da moz' da sedne jedan :D Ja izmedju ostalog zato vise volEm tramvaje, sto se fino zavalim i klackam bez da me neko cuska laktovima i prelazi svojim guzovima na moje sediste :lol:
 
Što se rekuperacije tiče, mislim da su to nešto budžili i da nezvanično to sada radi na trolejbusima. Kako i koliko efikasno to je upitno. Inače, ako se dobro sećam na Katicama nikada nije ni postojala treća papučica, rekuperacija se ostvaruje aktiviranjem električne kočnice, koja sada u prerađenom obliku višak struje šalje na otpornike gde se energija neefikasno izračuje u atmosferu u vidu toplote.

Sada o enterijeru, ono što sam video na fotografijama koje mi je pokazao jedan drug, koji je inače bio u CAF-u, a to su verovatno slike već kompletiranog 1506, jeste da ne postoje nikakve promene na enterijeru vozila, ni dodatni rukohvati, niti manji broj sedišta. Nažalost fotografiju ne smem da okačim na zahtev autora, ali je moguće da je i ovaj tramvaj napravljen pre traženih izmena, ili pak će GSP samostalno da dodaje rukohvate u Beogradu. Vozilo nije numerisano, tako da se ne vidi o kom tramvaju se radi.
 
pa sistem bi trebao da funkcionise tako sto kada se tramvaj spusta niz nizbrdicu on koci elektricnom kocnicom pri cemu motor menja funkciju i postaje generator i vraca struju u mrezu, sto pomaze tramvaju koji se penje uzbrdo da moze vise struje da povuce.

Naravno pera lozac koji radi u gspu nije znao cemu to sluzi pa je jednostavnije bilo jednostavno ukloniti tu opciju.
 
Koliko vidim vi u BG-u na kraju cete da prodate ove tramvaje nekom trecem licu jer su nefunkcionalni za Beogradske ulice...
 
vucko nije informacija stigla od :kum: nego od GSP sindikata. Receno je da je samo izgreban nema velike materijalne stete
 
Frajla":fjlq5cvk je napisao(la):
Ja izmedju ostalog zato vise volEm tramvaje, sto se fino zavalim i klackam bez da me neko cuska laktovima i prelazi svojim guzovima na moje sediste :lol:

Fraljo ako izlgedas kao ova macka na slici, mislim da se niko ovde ne bi bunio da mu prelazis svojim guzovima na sediste! OMG!!! :shok: :shok: :shok: :D :p ;)
 
stvarno nemamo srece sa tramvajima
 
Ako je tako cuburac,ok.

Ne radi se o sreci vec o nama samima.Prosto nije CAF za nas i pokazace se vremenom.Nama treba neki robustni tramvaj koji je vise tenk na sinama nego nesto fini i nezni tramvaj od aluminijuma koji je CAF.
 
Jutros, za vreme jutarnjeg špica, ni jedan tramvaj na Novom Bg-u nije radio... Dosta njih je bilo nagurano kod Hajata u smeru ka bloku 45, među njima i jedan CAF... Zna li neko u čemu je bio problem?
 
Cuburac,bio si u pravu.Evo potvrde sa GSP foruma

juce je 1504 imao sudar u 22.30h sa djubretarskim kamionom u bulevaru :bash:

"milmar"":1gsonkzo je napisao(la):
"Djole"":1gsonkzo je napisao(la):
Jel se to oni takmice ko ce vise da urnise da CAFove? Prokleto ne mogu da verujem da su toliko baksuzni...
Veruj mi da ne znam...
Kada sam čuo šta se dešava, zaista nisam mogao da poverujem svojim ušima...

Inače, kratka rekapitulacija dešavanja na CAF-ovima:

#1501 - opterećen džakovima sa peskom prilikom testiranja - rezultat: gubio vuču; saobraćajna nezgoda (svima dobro poznata)
#1502 - ispala peskara (čistač šina) - rezultat: zastoj 4 i po sata
#1503 - pri istovaru, tramvaj spao sa dizalice - rezultat: ozbiljnije oštećenje; skinuta peskara (čistač šina), da bi se kompletirao #1502
#1504 - sa njim je stigla peskara (čistač šina) za #1503; saobraćajni udes u Bulevaru sa smećarcem - rezultat: manje oštećenje
#1505 - (nepoznata) nezgoda u pogonu - rezultat: oštećenje prednje maske (poklopac)

Kada se ovako nešto desi, neko bi zaista trebao da stavi prst na čelo i da se zapita zbog čega se sve ovo dešava...
 
Felix55":3tp056py je napisao(la):
Jutros, za vreme jutarnjeg špica, ni jedan tramvaj na Novom Bg-u nije radio... Dosta njih je bilo nagurano kod Hajata u smeru ka bloku 45, među njima i jedan CAF... Zna li neko u čemu je bio problem?

Ja sam oko 9h jutros dosao od Hajata do Palate pravde 13ticom, nije bilo nikakvih problema. Mozda je to bilo posle toga.
 
Angazovati za privremen rad mehanicare,elektricare i vozace tramvaja iz Spanije koji bi radili kao instruktori u GSP-u jedno 6 meseci :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
 
Vrh