Šta je novo?

Tramvaji

rokitansky":25x39wg2 je napisao(la):
Felix55":25x39wg2 je napisao(la):
Jutros, za vreme jutarnjeg špica, ni jedan tramvaj na Novom Bg-u nije radio... Dosta njih je bilo nagurano kod Hajata u smeru ka bloku 45, među njima i jedan CAF... Zna li neko u čemu je bio problem?

Ja sam oko 9h jutros dosao od Hajata do Palate pravde 13ticom, nije bilo nikakvih problema. Mozda je to bilo posle toga.
Znamo klasičan Lrt Fijasko dan.. :D
 
vucko":2knk4o3c je napisao(la):
Cuburac,bio si u pravu.Evo potvrde sa GSP foruma

juce je 1504 imao sudar u 22.30h sa djubretarskim kamionom u bulevaru :bash:

"milmar"":2knk4o3c je napisao(la):
"Djole"":2knk4o3c je napisao(la):
Jel se to oni takmice ko ce vise da urnise da CAFove? Prokleto ne mogu da verujem da su toliko baksuzni...
Veruj mi da ne znam...
Kada sam čuo šta se dešava, zaista nisam mogao da poverujem svojim ušima...

Inače, kratka rekapitulacija dešavanja na CAF-ovima:

#1501 - opterećen džakovima sa peskom prilikom testiranja - rezultat: gubio vuču; saobraćajna nezgoda (svima dobro poznata)
#1502 - ispala peskara (čistač šina) - rezultat: zastoj 4 i po sata
#1503 - pri istovaru, tramvaj spao sa dizalice - rezultat: ozbiljnije oštećenje; skinuta peskara (čistač šina), da bi se kompletirao #1502
#1504 - sa njim je stigla peskara (čistač šina) za #1503; saobraćajni udes u Bulevaru sa smećarcem - rezultat: manje oštećenje
#1505 - (nepoznata) nezgoda u pogonu - rezultat: oštećenje prednje maske (poklopac)

Kada se ovako nešto desi, neko bi zaista trebao da stavi prst na čelo i da se zapita zbog čega se sve ovo dešava...
Исто се дешава и са Катицама, сваки дан. Међутим, толико смо навикли да су оне изгребане, учукане, прљаве, па се то и не примети.

Такође, видех јуче једног швајцарца са логом Базела. Фарба уједначена преко целе каросерије, а трам за 60% чистији од већ одомаћених рођака. Наравно, приколица коју је вукао, а која је већ неко време код нас приказује како ће он изгледати за пар месеци: прљав, изгребан, исчукан.....
 
али зашто наши возачи не могу да воде рачуна о трамвајима? не само о Кафоњама, него и о Швајцарцима и Катицама? зар је толико тешко да се испоштује право првенства пролаза?
 
To kod hajata je vjerovatno izbacila pod stanica sa kojom imamo problema od 90tih jer se vjerovatno naslo puno tramvaja na malom odstojanju .Inace mislo sam da samo neprni KAFovi imaju problema nadam se da ce 1506 imati vise srece od svojih predhodnika :kafa:
 
Cuburac93":14u79tup je napisao(la):
e da zaboravbio sam da kazem da je redukovana 4/14 i da ih je ostalo 5

Када, како, зашто? Дај још информација. Могуће је да је то било само јуче, јер се дешава да се и на осталим линијама редукују поласци.
 
ne bukvalno su ukinuli 4 / 14 posto :kum: dosta dugo vozi 14 i kaze da ce ljudi na kraju cekati 14 na 15 minuta
Evo danas idem da se vozim sa kumom na 14 i dobice te jos informacija
 
Ок, мада не верујем да су то урадили. Интервал на линији 14 је тренутно са 6 трамваја, 16 минута. Ако би оставили само 5, интервал би се попео на 19 минута :rolleyes: , јер:

6 * 16 = 96 =>

96 / 5 = 19.2 минута, што је превише.
 
Danas u 11:30 je 'pregorela' jedna katica na liniji 3. Moja procena je da je došlo do kratkog spoja usled kiše. To se desilo u Topčiderskom parku u smeru ka gradu maltene na samom prelazu sa stare pruge na novu u okviru raskrspetlje... Vozač krenuo sa stanice i taman kad je nagario motor je prestao da radi. Spusti on pantograf i vrati ga na mrežu motor se upali i čim krene da da gas motor se isključi i tako u krug. Epilog: druga kata ju je odgurala do Gospodarske mehane...
 
Treba da naprvimo neki protest ili propagandu na Tvu GSP Čuvajte nove trtamvaje!! Kako su počeli svaki će da slupaju :)
Mislim da nijedan incident od strane putnika nije napravljen!
 
kopmania":14i7rz6f je napisao(la):
Treba da naprvimo neki protest ili propagandu na Tvu GSP Čuvajte nove trtamvaje!! Kako su počeli svaki će da slupaju :)

Ovo jednostavno pokazuje da ce metro MORATI da bude potpuno nezavisan kako ne bi i njih slupali sve redom.
 
JohnnyLee":ygvcikt7 je napisao(la):
али зашто наши возачи не могу да воде рачуна о трамвајима? не само о Кафоњама, него и о Швајцарцима и Катицама? зар је толико тешко да се испоштује право првенства пролаза?

1) Зато што неће добити отказ ако чукну трамвај. Шта га брига?

2) Зато што неће бити покушана ни судска наплата штете од возача јер би суд и предмету одлучивао 2050, када овај застари. Или би возач дао судији 15 јура у шаку (случај судије Високог савета судства).

3) Зато што неће бити покушана ни судска наплата штете од другог лица које је криво (рецимо возач возила које очеше трамвај), јер: а) види 2) за како би прошао судски процес, б) би вероватно возачу који покуша да сачини записник било показано оружје или пак провербијалних 15 јура из 2), в) зато што - види 1) - возач нема разлог да истерује правду, јер и ако се врати у погон без записника неће добити отказ.

Збир ових разлога се такође назива и јавашлук или пак самоуправни социјализам, већ како гледаш на ствари. Само да напоменем да ствари не би биле ништа другачије нигде другде у свету да није прети под 1,2, или 3. Нама може да се чини да су нпр. Немци некако генетски наштеловани да све буде очувано и уредно, али то је напросто друштвено програмирање мозга које се деси кроз деценије функционишуће правне државе. У одсуству принуде људи ће једино своју имовину чувати, а и то не увек најбоље.
 
"milmar"":wughnimm je napisao(la):
Veruj mi da ne znam...
Kada sam čuo šta se dešava, zaista nisam mogao da poverujem svojim ušima...

Inače, kratka rekapitulacija dešavanja na CAF-ovima:

#1501 - opterećen džakovima sa peskom prilikom testiranja - rezultat: gubio vuču; saobraćajna nezgoda (svima dobro poznata)
#1502 - ispala peskara (čistač šina) - rezultat: zastoj 4 i po sata
#1503 - pri istovaru, tramvaj spao sa dizalice - rezultat: ozbiljnije oštećenje; skinuta peskara (čistač šina), da bi se kompletirao #1502
#1504 - sa njim je stigla peskara (čistač šina) za #1503; saobraćajni udes u Bulevaru sa smećarcem - rezultat: manje oštećenje
#1505 - (nepoznata) nezgoda u pogonu - rezultat: oštećenje prednje maske (poklopac)

Kada se ovako nešto desi, neko bi zaista trebao da stavi prst na čelo i da se zapita zbog čega se sve ovo dešava...

Znači lepe reči nemam, ajde ponešto je baš i baksuz, ali ova ispadanja pri istovaru, nesreće unutar pogona nisu, to je prosto i jednostavno potpuni nemar. A da Beograd razmisli da odvoji tramvajski sistem iz GSP-a, ostane većinski vlasnik, a iznajmi upravljanje firmom, tj. upravljanje preda nekom zainteresovanom operateru sa višegodišnjim iskustvom u organizaciji tramvajskog saobraćaja (otkud znam, možda se javi ciriški, praški, berlinski prevoznik) - možda jeste neuobičajeno (ali ako upravljanje aerodromima može da se organizuje po ugovorima, što ne bi i ovo). Kad već domaćini neće da paze, nek se nađe neko sa batinom da uvede red.
 
Pre 2-3 meseca je neko iy GSP-a izjavio u novinama da tramvaji dnevnoimaju u proseku tri saobra'ajna incidenta. Najveći broj su manja čukanja sa automobilima pri isparkiravanju i slično. Dakle 3 dnevno ili 150 čukanja za 50 dana. Pošto GSP ima oko 150 tramvaja to znači da se u proseku svaki od njih čukne jednom u 50 dana. Dakle CAF se uklapa u taj prosek.
Pitanje je: da li da ukinemo tramvaje ili da im koliko je moguće i fizički obezbedimo prednost. Bar dok ne stigne metro.
 
A sada dolazi ljuta zima.A zamisli tek sledece godine kada ih bude bilo 30.Ima svaki dan neki kvar ili sudar da bude :bash:
 
Primetih danas da je 1502 dobio svoju prvu žvrljotinu markerom u enterijeru...
Kamere, kao što se i pretpostavljalo, taj problem neće rešiti :rolleyes:
 
uzas i taj mangup nije jos kaznjen :notok:
 
incidente":19bh8ulc je napisao(la):
Angazovati za privremen rad mehanicare,elektricare i vozace tramvaja iz Spanije koji bi radili kao instruktori u GSP-u jedno 6 meseci :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
Koliko se sećam na tenderu je traženo i garantno održavanje. Prema tome Španci su angažovani i to na 3 godine koliko traje garantni period. Redovno održavanje radi GSP a sve kvarove u garantnom roku otklanjaju Španci.
 
Felix55":lpkv9e5o je napisao(la):
Primetih danas da je 1502 dobio svoju prvu žvrljotinu markerom u enterijeru...
Kamere, kao što se i pretpostavljalo, taj problem neće rešiti :rolleyes:

Ako je neko u mogućnosti neka prenese ljudima u GSPu da ću očistiti to potpuno besplatno, samo jako je bitno da to bude pre nego što neki genijalac proba sa priručnim sredstvima!!!
Moj mail laki_bb@yahoo.com
 
Могу да се кладим да камере не раде, односно да не снимају. А оне камере уместо ретровизора, јел оне снимају или се само гледа преко њих? :D
 
rokitansky":1pj2nhv8 je napisao(la):
Nema veze, bar je Frajla srecna. :notok:

Frajla bi bila srecnija kad bi ih jednostavno vratili tamo odakle su ih i uzeli :lol:


spatiotecte":1pj2nhv8 je napisao(la):
Frajla":1pj2nhv8 je napisao(la):
Ja izmedju ostalog zato vise volEm tramvaje, sto se fino zavalim i klackam bez da me neko cuska laktovima i prelazi svojim guzovima na moje sediste :lol:

Fraljo ako izlgedas kao ova macka na slici, mislim da se niko ovde ne bi bunio da mu prelazis svojim guzovima na sediste! OMG!!! :shok: :shok: :shok: :D :p ;)

Invenitvnosti derane, inventivnosti ti fali...
 
Rusi napravili 100% niskopodno tramvajče
25848yt.jpg


440210.jpg

440211.jpg

http://transphoto.ru/articles/1415/

:laugh:
 
Vrh