Šta je novo?

Tramvaji

U tramvaju u saragosi iako možda tamo ima manje ljudi i nema gužve, ima rukohvata u celom tramvaju i to mnogo više.
Interior+Tranvia+Zaragoza.jpg
 
jlaki":17ov7cuv je napisao(la):
Koliko sam ja čuo, katica uopšte nije uradarila kafenog, samo mu je preranom promenom skretnice, a dok je zadnji deo kafenog još uvek bio na istoj, izbacio zadnji deo kafenog za šina, on proklizao i izudarao se po banderama itd. U međuvremenu je došao švajcarac iz drugog pravca i stao gde je stao, nije mogao dalje jer se čitav haos isprečio na putu.

Ка(н)тица је изненада ударила КАФ-а јер је скретница била намештена за скретање за Таш, а возач то није видео. Када га је ударила задњи модул је излетео из шина и почео да "оре" ону гума поред шина док није ударио у шине које излазе из Таша. Када је ударио у њих "излетео" је на асфалт,ударио у бандеру и наставио да прати остале модуле и скренуо у Ресавску ударио у стубиће поред пута (који су спречили неку верзију овога http://www.youtube.com/watch?v=dMTT7Y05KmA ) затим ударио контејнере и тад је возач укочио :| :cool:
 
Nisam neki photoshopista al mi bilo dosadno pa mi pade ova ideja šta će se verovatno raditi u budućnosti :)
caf-tramvaj.jpg
 
какви су у ГСП-у чуди ме да већ сад' нису ставили овакве столице
 
Јутрос сам се возио оном дуплом ремонтованом катицом од Вука до цветка за тачно 6 минута. Милина! :)

ПС: Стварно ми није јасно зашто су нам овако тесне кафоње. :notok: С обзиром на гужве код нас морали су да се воде логиком - што мање седишта а што више места за стајање и рукохвата.Надам се да ће се дозвати памети и мало раскомотити следеће гарнитуре које нам стигну.
 
Delija":3r6vx86h je napisao(la):
Јутрос сам се возио оном дуплом ремонтованом катицом од Вука до цветка за тачно 6 минута. Милина! :)

ПС: Стварно ми није јасно зашто су нам овако тесне кафоње. :notok: С обзиром на гужве код нас морали су да се воде логиком - што мање седишта а што више места за стајање и рукохвата.Надам се да ће се дозвати памети и мало раскомотити следеће гарнитуре које нам стигну.
Slažem se,ali zašto nisu uzeli raspored od ČKD ili Švajcaraca??? :shok: to još uvek može da se ispravi lako..
 
ne može zato što su postolja velika. to je niskopodni tramvaj gde se stoji PORED postolja, dok za razliku od katica gde se stoji NA postoljima. pošto je metarski kolosek onda razmak izmešu točkova može da bude samo manji od metar, nikako veči, pa onda na točkove nameste sedišta. tj mogli bi oi da stave sedišta 1+1 ali u sredini opet ne bi bilo mesta. ali bi to bilo jedno ogromno komotno sedište.
 
Dobra su sedista, kada ja mogu da stanem, a nisam mali, mislim da moze svako. :)
 
Овде неки људи мало много с**у. У КАФ-у је гужва је већина људи неће да се помери кад неко треба да прође или једноставно стоје на вратима. И видећете како ће се то поправити кад се људи навикну на нове трамваје. И сви овде пишете једно те исто односно оно на шта се пожали један сви одједном почнете исто. Овде се чује само да се врата односно тастери касно пале, неудобна седишта, нема довољно рукохвата, мало простора између седишта... Престаните да будете размажени и немојте да извољевате! :rant:
 
I vracamo se na pricu da je bilo bolje da je CAF 70% niskopodan,da i onako ne ulaze po pravilima invalidi i zene sa kolicima na vrata sa jednom stranom vec samo na dvostrana i.t.d.

Ali dzaba kad je grad sa katica odlucio da preskoci generaciju i odma da predjemo na 100% niskopodne svemirske tramvaje,a nemamo jos ni metro.

Ponovicu po xyz put.Ovi tramvaji su super i sa ovim rasporedom sedista,jedino da se dodaju sipke.Ali,ako imamo 2 linije metroa,pa ovo budu dopunske linije tramvajem a ne da ide na CAF na 7 ili 9 gde samo usporava saobracaj i vozi manje ljudi nego dupla katica.
 
kopmania":20dnop2t je napisao(la):
Nisam neki photoshopista al mi bilo dosadno pa mi pade ova ideja šta će se verovatno raditi u budućnosti :)
caf-tramvaj.jpg
:lol: :lol: vrlo, vrlo moguce!
 
Са 275.

Тј. 275 вуче 265. ;)
 
Moja osnovna zamerka pored rukohvata je što u CAF - u ne postoje veće površine za stajanje.
Takve površine su recimo na zadnjem kraju Katice ili Švajcarca kao i na oba kraja prikolice Švajcarca.

Iz tog razloga mislim da bi bilo dobro ukloniti preklapajuća sedišta na mestu predviđenom za invalidska kolica. Možda čak i da se umesto dva takva mesta naprave 4 kod svakih srednjih vrata.

Takođe imam još jedan predlog, a to je da se na visećem segmentima koji nemaju postolja uvede raspored sedišta 1+1 ili 2+1.

Time bi se u slučaju povećane gužve putnici koji stoje grupisali na ovim površinama umesto između sedišta u rasporedu 2+2 gde je stvarno tesno i vrlo teška manipulacija putnika.
 
Па преклапајућа седишта су ту са разлогом односно да се склопе кад је гужва. Пре неки дан је била огромна гужва у КАФ-у и сва седишта су била склопљена у том тренутку улази нека ликуша спушта седиште и седа. Када је остатак трамваја односно бабе то виделе настала је туча ко ће да седне :lool: :laugh: :lool:
 
And now something completely different! ;) Zna li se da li ce i kada podstanice da budu zamenjene novima, koje mogu da primaju rekuperisanu struju iz novih tramvaja i trolejbusa?
 
Kad im istekne garancija misliš da će se cimati da plaćaju ista originallna sedišta :D ?? Ovako će im biti lakše :) ovakva imaju na pretek
 
Sto se tice rekuperacije to se nikada nece dogoditi, na katicama su odavno iscupali trecu papucicu i zamenili je limenim poklopcem.
 
Vracanje struje u mrezu generisane u troli i tramvaju prilikom kocenja (elektromagnetnim kocnicama?)/ Vrlo korisna stvar, ali kod nas mreza nije osposobljena za to.
 
Vrh