1111
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 14.10.2010.
- Poruke
- 1.681
- Pohvaljen
- 2.983
miki_ns":17wr379q je napisao(la):Moram da priznam da mi logika "poboljšavamo gradski saobraćaj tako što ukidamo tramvajske linije" nije baš najjasnija, i na duže staze ne verujem da drži vodu. Pogotovo što se time osakaćuju linije trenutno najkapacitativnijeg prevoznog sredstva. I te promene pojedinačnih linija tako na ad-hoc odlučivanje su mi nesuvisle. "11 ukidamo, 13 okrećemo na drugu stranu, 8 smo izbacili". Znači stvar je funkcionisala tako da su prvo proredili interval tramvaja dok nisu skoro svi odustali od linije, a onda su reklli "pa i ne treba nam".
То са линијама 11 и 13 им никад нећу опростити. Наглашавам да нисам за укидање ово мало линија што имамо.
miki_ns":17wr379q je napisao(la):I čini mi se da bi mala ulaganja u infrastrukturu mogla popraviti uslugu. Tipa jedna pomoćna okretnica negde preko puta Ušća - na tom ogromnom parkingu ima više nego dovoljno mesta - onda bi u slučaju gužve, kvara ili nečega sličnog tramvaj ipak mogao preko Save. A uostalom to bi mogao biti i redovni terminus neke linije iz starog dela grada. Na tom mestu bi se mogao napraviti terminal za buseve koji sad voze sa N.BG. na Zeleni Venac (a svakako će u blizini proći i metro, pa bi to bilo na idealnom mestu i za takvo presedanje). Drugo okretnicu kod ž. stanice ne koristi nijedna linija kao terminus - a mogla bi, to je mesto na koje dolazi ogromna količina putnika, a sada jako duge linije prolaze pored, pa ako dođe do nekih kvarova, dugačke linije ostaju bez usluge. Okretnica na Pristaništu u sadašnjem obliku i načinu upotrebe mi je više zagonetka nego logičan infrastrukturni deo. Zar je toliko teško preprojektovati taj terminal pa da može da bude upotrebljiviji. Zanimljivo je da je kod svih prisutna ideja da bi linije trebalo napraviti tako da se što manje preklapaju iz straha da kvarovi ne poremete veliki broj linija. Pa valjda kvarovi nisu normalno stanje sistema (i treba naterati sve u GSP da ukapiraju da je to tako), valjda je bitnije kako mreža opslužuje ljude u normalnom režimu, tj. da na kritičnim mestima postoji gust interval različitih linija, a da za situacije kvarova postoje planovi o obilascima (problem sa bg tramvajskom mrežom nije što je pregusta, nego ima premalo spojnih trasa, pa su vam i mogućnosti preusmeravanja vrlo klimave).
Било би одлично да постоји окретница код Ушћа (најбоље би било да је она уместо тржног центра ), да не мора сваки пут да се уводи аутобус када трамваји стану у граду. Пристаниште мора да користи ''двојка'', али заиста не разумем због чега за њу не направе посебан шлус где ће да чека време, како би 11ица нормално пролазила.
Што се тиче ЦАФ-а, Вучко је поставио ону табелу на којој се види где може и не може да вози ЦАФ. Оно је срамота. Подсећам да није купљен један, већ 30. Улица Војводе Степе се и не помиње на списку. Вероватно туда ни у ком случају не треба покушавати потерати ''шпанца''.