Šta je novo?

Tramvaji

vucko":2pqvax8e je napisao(la):
:kum: ?

Edit:

Objavljeni su danas tenderi za izradu glavnih projekata Ruzveltove i Karadjordjeve zbog rekonstrukcije a i nadziranja radova.

Kao sto sam i mislio krecu Vojvode Stepe,Karadjordjevu i Ruzveltovu u februaru-martu sledece godine da rekonstruisu.

Takodje se danas odobrava taj famozni kredit od 57 miliona eura odakle ce se i te rekonstrukcije finansirati.


X EUR +Y EUR+ .... + Z EUR + 57.000.000EUR = Dužničko ropstvo :kafa:
 
spatiotecte":3j3ajvr1 je napisao(la):
Tako bi trebalo da bude, da se prosiri Karadjordjeva na jos 2 trake (kao Savska od prilike) pa da dobijemo jos jedan lep bulevar.
Ја бих радо то видео, али је немогуће. Где да се шири? Са обе стране су зграде а тротоари уски.

Ако се заиста буде радио нови пројекат, можда Рузвелтова и Војводе Степе и добију шине по средини. Али, како се пројекти само преписују, тешко.
 
stf":1refcdtx je napisao(la):
spatiotecte":1refcdtx je napisao(la):
Tako bi trebalo da bude, da se prosiri Karadjordjeva na jos 2 trake (kao Savska od prilike) pa da dobijemo jos jedan lep bulevar.
Ја бих радо то видео, али је немогуће. Где да се шири? Са обе стране су зграде а тротоари уски.

Ако се заиста буде радио нови пројекат, можда Рузвелтова и Војводе Степе и добију шине по средини. Али, како се пројекти само преписују, тешко.

Ja pricam za karadjordjevu, znaci treba da dodaju 2 trake sa strane gde je Sava, bar do mosta bi mogli to da urade do mosta, posle ne znam kako su zamislili to da izvedu...
 
U karadjordjevoj usko grlo je od mosta do hotela bristol poslje vamo oze na stetu parka kao po obicaju a dalje do zelejznicke stanice nevidim problem .Neka prvo odrade ruzveltovu :kafa:
 
Ja sam čuo drugu priču: kao delovi potrebni za 1501 će stići zajedno sa 1505 i popravka bi se obavila u Beogradu. Ta verzija mi i zvuči logičnije nego da cimaju ceo tramvaj po Jevropi tamo-vamo xD
 
Pa ja bih se najviše obradovao da, u Karađorđevoj naprave izdignute ili sa visokim ivičnjacima i ogradom trasu ,tako da tramvaji ne budu žrtve kamiondžija i grebanja, koje će biti dnevno na tom potezu.. :kafa:
 
^^ ta ulica ce da zazivi pravim zivotom kada se napravi most zemun borca, i kada se istera BAS i konacno proradi prokop. Mislim da ce i stanovi tamo oko malog pijaca postati popularni, a mogao bi i neki trgic tu da se smisli.
 
Sinoc skinuh mrak u voznji CAF-om (old news, znam). Kako sam se obradovao kad sam video guzvu na okretnici u Ustanickoj, rek'o sad ce Spanac, kazu da pravi zastoje tramvaja - al naidje sestica. Nisam zurio pa sam preskocio guzvu koju je odvezla sestica kad minut kasnije :D Osmeh od uva do uva.
Utisci: mnogo lep tramvaj, unutra savrsen, udoban, nestvarno tih. Osvetljenje savrseno - napolju noc, unutra dan. Spolja sam cuo da malo skripi pre nego sto sam usao, gore na okretnici. Ogromne staklene povrsine.
Poseban utisak ostavlja i vozaceva kabina iza staklene pregrade/zida. Iz svetlog salona vide se sediste i monitori/retrovizori u polumraku. Podseti me na :p :

batman1989191048.jpg


Deonica od Ustanicke do Cvetka je kao put kroz vreme. Stojim u bling bling tramvaju iz 21 veka i vozim se kroz skucenu ulicu iz 20 veka tzv. bulevar. Tramvaj mili po sinama - vozac pazi da u mraku ne zakaci divlje parkirane automobile pored sina, ogrebotina na onom vozilu je jeres!
Na novom delu bulevara je prodisao i isao kako treba. Dok na stanici kod Vuka neki :rant: nije povukao sigurnosnu kocnicu, koja je na dohvat ruke kod vrata..
Moj utisak je da CAF jos dugo nece ici brze jer je na mnogim deonicama - ko slon u hodniku. Preskup je da bi rizikovali ostecenja brzom voznjom uskim delovima nerekonstruisanih ulica. :violina:
 
U ruzveltvoj 100% nece biti tramvaji na sredini jer nema prostora za Bulevarski tip sa sinama na sredini i stanicama.Mislim da nece ni nikada to raditi jer nema dovoljnu sirinu Ruzveltova ni po planovima koji su pravljeni pre godinu dve dana.Ali mislim da planiraju drvored nekako da udenu od raskrsnice sa 27 marta do Nadvoznjaka sto je veliki plus :kk:
Takodje ce leteti ona nesretna mesara koja je kod pesackog blizu holiday inna u izgradnji.

Za Karadjordjevu nemam predstavu sta ce i kako raditi.Ako vas zanima imate na temi kosancicev venac delove na kojima se vidi kakva ce biti ulica.Mislim da ce biti tramvaj sredinom ili stranom ka reci,ali nece biti prosirenja ulice jer ce i onako kamioni za 3 godine da idu preko kineza umesto tuda.
 
Mislim da bi prilikom rekonstrukcije Karađorđeve bilo poželjno tramvajske šine postaviti bočno uz obalu Save. I to za oba smera ( slično kao kod sajma ).

Ovim bi se izbeglo ukrštanje sa automobilima, sem onih retkih koji idu na samo pristanište ( preko železničke pruge.

Tkođe na tom delu gde su trmvajske baštice bi se moglo i izbeći postavljanje semafora uz samo pešačke prelaze ili eventualno žuto trepteće svetlo na semaforu
 
Ovaj deo sina koji danas rekonstruisu u Bulevaru je iza cvetka.Tu je cafko skripao kao lud kada je prolazio pa su najzad resili da srede taj deo :kk:
 
gishko":18fhko0v je napisao(la):
Почели су да на "њихов" начин означавају линије, додуше, реч је о ванредној линији 7л1, зна ли неко због чега је седмица преусмерена на Омладински стадион?
161020111993.jpg
 
Vrh