zhaba
Higher intermediate
PS slikacu tramvajska stajalista da vidite sto su dobra!!!!!
Mislio sam da su price o moderisanju komentara u online izdanjima domacih medija samo izmisljotina i frustracija nekih ljudi, medjutim uverih se u suprotno. Ostavih komentar na ovaj clanak gde sam rekao da je autor teksta malo pobrkao brojke i valute i komentar nije objavljen dok je objavljen komentar koji je postavljen posle mog tako da nema sanse da ga nisu procitali.Goldstein":eqo0711i je napisao(la):Нема пара за куповину трамваја
Нова шинска возила биће купљена новцем из међународних кредита, поручују из Градске управе
Izvor: PolitikaПрема званичним подацима, досад је обновљено укупно 7.160 метара двоколосечне, односно 14.320 метара једноколосечне мреже у Немањиној, Савској, Улици Милентија Поповића, Трећем булевару, Улици пролетерске солидарности, као и на Старом савском мосту. Ове године замењене су и шине у Булевару војводе Мишића, на делу од Мостарске петље до ресторана „Господарска механа”, за шта је потрошено око 470 милиона евра. Новац је обезбеђен делом из градске касе, а делом од кредита Европске инвестиционе банке у склопу пројекта „Обнова инфраструктуре Београда”.
Н. Миковић
[објављено: 30/01/2009]
Link: http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/Nema-para-za-kupovinu-tramvaja.sr.html
http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1336099Дирекција за јавни превоз и општина Вождовац договорили су отварање новог трамвајског стајалишта за трамваје 9, 10 и 14 у Бебеловој улици, на раскрсници са Беранском. Општина Вождовац изградила је прилазно степениште, поставила рукохвате и набавила неопходну опрему.
Ново трамвајско стајалиште почеће са радом у четвртак, 5. фебруара.
Izvor: Grad BeogradАгенција за инвестиције закључиће са предузећем „Балкан градња” уговор о санацији и реконструкцији трамвајских колосека, контакне мреже, коловоза и тротоара у Ресавској улици и санацији трамвајске окретнице Ташмајдан. Овај посао вредан је 321,8 милиона динара, од којих ће 300 милиона динара бити обезбеђено из кредита Европске инвестиционе банке, а 21,8 милиона динара из градског буџета.
– Предвиђено је да се са радовима крене почетком априла, а читав посао треба да буде завршен за 120 дана. Током ових радова не очекујемо значајније поремећаје у саобраћају. Овај посао део је пројекта обнове града Београда, који се реализује од 2005. године. Тај пројекат подразумева обнову 33 километра трамвајске мреже, реконструкцију Јужног булевара, Партизанског пута, потеза од Славије до Жичке и израду пројекта управљања саобраћејем – рекао је Бранко Смиљанић, заменик секретара за саобраћај.
У оквиру пројекта обнове града Београда до сада је завршена реконструкција Немањине улице, дванаест мостовских конструкција на Аутокоманди и трамвајска пруга од Ветеринарског факултета до кружног тока, потпуна реконструкција Јужног булевара од Максима Горког до Устаничке. Завршена је обнова три километра трамвајске мреже у улицама Пролетерске солидарности, Милутина Миланковића и Милентија Поповића у Новом Београду. Средствима из овог програма обновљен је и Стари железнички мост са трамвајском пругом и прилазним саобраћајницама, трамвајска пруга у Савској улици, као и Булевар војводе Мишића од „Господарске механе” до Савске.
Rekao sam jednokolosečne deonice, ne čitava mreža.zhaba":17rt970y je napisao(la):Otkad to Barselona ima tramvaje sa jednom sinom???
Ima doduse linija 5 jedno stotinak metara jer nije bilo mesta!
T2 linija:Siniša":17rt970y je napisao(la):ima dosta primera novijih tramvajskih pruga koje imaju jednokolosečne deonice (Tacoma, Toyama, Barcelona i sl.)
I to što kažeš, važno je započeti. Može za prvu ruku na vozila na baterijski pogon, plinski ili dizel, a kasnije elektrificirati. Potpuno se slažem da bi bilo šteta ne iskoristiti to. Pruga se može uklopiti kad se bude sređivao ovaj deo grada. Čak šta više bila bi od velike koristi.Матеја Бељан":17rt970y je napisao(la):Ја мислим да је важно почети, а да би се почело довољно је ЈЕДНО возило и то без електрификације. Постоји могућност гасног или дизел мотора, као и акумулатрске батерије, мала је то траса. Временом може да се повећа број трамваја, направе укрштања и наравно продужи до Аде. У сваком случају мислим да би било штета не искористити то.
e to!Vračar":1vdz9a52 je napisao(la):^^
Ogroman dildo?
a posle ja perverzanzhaba":3nmtcgp3 je napisao(la):evo malo leeeepih tramvajskih stajalista. Jednostavnost! Naravno BCN je na slici
http://i43.tinypic.com/2vc884j.jpg
ali sta to virka u pozadini?
Jedna od retkih slika gde bih se prevario da se na slici nalazi neka zapadnoevropska metropola :lol:Steva":1kf6364j je napisao(la):e to!Vračar":1kf6364j je napisao(la):^^
Ogroman dildo?
Evo fotke šina i trama u trećem bulevaru:
Izvor: PolitikaНови трамваји тек следеће године
Тендер за куповину шинских возила биће расписан до краја месеца, али ће се она наћи на улицама тек у фебруару или марту 2010. године
Предстоји и ремонт дотрајалих возила (Фото Д. Јевремовић)
Конкурс за куповину 20 нових трамваја требало би да буде расписан до краја месеца. То, међутим, не значи да ће се ова возила појавити на улицама до краја године, како је раније најављивано. У најбољем случају, савремени, климатизовани, нископодни трамваји почеће да превозе Београђане тек у фебруару или марту следеће године, каже Радослав Николић, генерални директор Градског саобраћајног предузећа „Београд”. Разлог је, каже, сложена процедура набавке.
– Приводимо крају папирологију и највероватније ћемо до краја месеца расписати тендер. Он ће бити отворен 60 дана, а онда мора да прође још месец дана због процедуре. Тако да је реално да тек у јуну буде потписан уговор о куповини трамваја са фирмом која буде победила на конкурсу – истиче Николић, додајући да после тога следи расписивање тендера за ремонт 20 дотрајалих трамваја.
Он наглашава да је новац за ову набавку (40 милиона евра) обезбеђен делом из градског буџета, а делом из кредита Европске инвестиционе банке. Могуће је, каже, да градоначелник Драган Ђилас ускоро почне додатне преговоре са међународним банкарима, уколико буде фалило пара или ако град, у међувремену, одлучи да купи више од 20 трамваја.
Ова опција још није у потпуности искључена, јер је прошле године најављивано да ће бити купљено од 20 до 40 трамваја. Тада је, међутим, одлучено да се одустане од ремонта постојећих 60 шинских возила, али први човек ГСП-а сада најављује да ће, ипак, бити поправке, али свега 20 трамваја.
Према неким проценама, за ремонт би требало издвојити око 15 милиона евра, што је прилично скупо јер, у зависности од произвођача, један нови трамвај дужине 25 метара кошта од једног до три милиона евра. Просечни век трајања ових возила је од 20 до 30 година, док су чешки трамваји који превозе Београђане стари у просеку 18 година.
Из Градске управе најављују да ће, осим трамвајског возног парка, ове године бити настављена и обнова инфраструктуре. Тако је из Секретаријата за саобраћај потврђено да у априлу почиње замена трамвајских шина у Ресавској улици, на делу од Булевара краља Александра до Немањине, а после тога следи поправка пруге у Карађорђевој, односно Пожешкој улици.
Градске власти досад су, у оквиру обнове трамвајске инфраструктуре, замениле шине у Немањиној, Улици пролетерске солидарности, Булевару Милутина Миланковића и Улици Милентија Поповића. Обновљена је и пруга на Старом савском мосту, у Савској улици, као и у Булевару војводе Мишића, на делу од Мостарске петље до ресторана „Господарска механа”, где је за замену 1,7 километара шина утрошено 470 милиона динара.
Cini mi se da su ih koalicinio partneri u nekim sferama i nadmasili.jovanovm":2qjf43ek je napisao(la):^^ Kadar SPS, poznat po korupciji.