MilisaV":18kidmad je napisao(la):
zidar da ti kažem da što više razmišljam o tvom planu da mi se više sviđa....
naravno ostavio bi dvojku gde bi neki oldtajmeri od tramvaja saobraćali, na primer đđ, solo švajcarac, breda....
Zahvaljujem
Nemam ja nista protiv 2. kao sentimentalne turisticke linije sa slabim taktom, naprotiv (ubedise me CSI i direktor).
Матеја Бељан":18kidmad je napisao(la):
Te četiri linije bih drugačije označio:
T1 - Ustanička - Blok 45 (takt: 2 min)
T2 - Banjica - Beko (takt: 4 min)
T3 - B. brdo - Omladinski stadion (takt 5 min)
T4 - Knežeac - Beko (takt 5 min, pri čemu bi svaki drugi polazak išao samo do Gospodarske mehane ili čak Topčidera)
Renumeracija je opsirno pitanje, ja bi ih zvao 11,12,13,14 (1,2,3... su oznake za metro) kako nebi doslo do zabune.
Moze i T11, T12 itd a metro M1, M2, u svakom slucaju svaki
broj bi se koristio samo jedanput.
Za taktove se slazem, 2do 5 minuta po liniji zavisno od broja vozila na raspolaganju.
Barkley":18kidmad je napisao(la):
Ima već dosta kako je zidar izbacio ovaj plan i sve to vreme pokušavam da mu nađem manu i ne ide mi.
stf":18kidmad je napisao(la):
@ Zidar
Ideja mi se svidja, ali mislim da bi trebalo razmisliti o par modifikacija, koje su trase zaista preko potrebne. I dalje sam misljenja da je trasa 9-ke daleko najopterecenija, i mozda vaznija od 7. 7 je u nasim mozgovima, iz nekog razloga kljucna linija, a ona to u praksi nije.
I dalje sam u dilemi koju vezu privilegovati Blokovi-Usce-Vuk ili Blokovi-Usce-Autokomanda i jedna i druga imaju svoje za i protiv, u sledecem postu postavicuu plan sa ocuvanom 9.
stf":18kidmad je napisao(la):
Znaci umesto 10 zadrzati 9, a umesto 7 zadrzati 5.
to je tacno ono sto je Systra predlagala u svojoj studiji za BGD 2001., nisam ja izmislio princip nezavisnih trasa
sa dvojkom:
bez dvojke:
glavna mana systrinog plana je to sto se 5. i 9. ne dodiruju to jest nema mogucnosti presedanja
Somi303":18kidmad je napisao(la):
Ја мислим да треба задржати и 7 и 5. Замисли какве би тек гужве биле да остане само 5
Ako napravimo nezavisne linije takt ce biti jaci i pouzdaniji nego danas, poenta nije u broju linija vec u broju vozila na odredjenoj trasi