Šta je novo?

Tramvaji

A sta ce biti sa bredom Aleksandre .Onaj plan sa predhodne strane je ukljucivao tramvajske tunele sto se vidi na crtezu a pored brankovog mosta bi bila dodana konstrukcija koja bi nosila nezavisno dva tram kolosjeka negdje sam vido skoice jako podsjeca na belam samo na 1m kolosjeku :gobb:
 
Ajde ako kako mogu da pomognem javi mesmjemo im dati da ga isjeku nikako ako su do sad vec prezivjeli .Zar nisu za dd maznuli dizajn od nekog trama iz svajcarske .Moramo ih :pob: jer mi smo :gobb: ekipa
 
Btw danas je nešto goruckalo u Nemanjinoj, videh u prolazu da majstor trčkara oko tramvaja sa protivpožarnim aparatom, na šinama kao da je pao sneg al' putnici uredno sede u njemu i čekaju :lol:
To je inače bilo negde oko 16h, katica je bila u pitanju, čini mi se :)
 
Предвиђам отварање теме "Запаљени/изгорели трамваји ГСП-а од 2011 године" :bash: :bash:
 
Frajla":32de4erq je napisao(la):
Btw danas je nešto goruckalo u Nemanjinoj, videh u prolazu da majstor trčkara oko tramvaja sa protivpožarnim aparatom, na šinama kao da je pao sneg al' putnici uredno sede u njemu i čekaju :lol:
To je inače bilo negde oko 16h, katica je bila u pitanju, čini mi se :)
Molim te da ubuduce kada vidis neku frku,tipa da gori bus ili tramvaj da vidis njegov GB(garazni broj) jer mediji vecinom ne javljaju ovakve paljevine koje se mogu zataskati makar to bilo u suhom centru grada.

GB imas napred sa bokova i nazad.Hvala unapred Miro,srce si :)
 
Eeeeeee, lako je to reci, znas ti kako katica jurca niz Nemanjinu? :D
Salim se, probacu da zapisem, mada mogla je krepati negde blize semaforu, tu bih vec imala vremena da pokrenem mozdane vijuge, ovako sam samo 'ladno buljila :lol:

(aj em not mira (malim slovom, dakako!) !!! :mad: )
 
E jeeeeeste i pozar da ugasim usput :lol: Mozda i par putnika da intervjuisem da tacno saznam sta je prethodilo tom nemilom dogadjaju :lol:
Mislim, have mearcy, ja se tad vracam s' posla, ne znam di teram bre :D
 
Ако снимиш и угасиш пожар биће супер, ако још и урадиш интервју заслужујеш смајли као :kum: :laugh:
 
Obavestenje :kum: je od danas poceo obuku za CAF poslao mi je poruku da vozi CAF-a ali nisam cuo poruku :( cucu se sutra sa njim da vidim da li ce da ga vozi u petak da mogu da prisutvujem obuci :D
 
Frajla":21r14imc je napisao(la):
E jeeeeeste i pozar da ugasim usput :lol: Mozda i par putnika da intervjuisem da tacno saznam sta je prethodilo tom nemilom dogadjaju :lol:
Mislim, have mearcy, ja se tad vracam s' posla, ne znam di teram bre :D
Samo pozovi beobuild hotline koji ce uskoro biti uspotavljen.I kazi gori trandza u Nemanjinoj,a nema veze sa paradom :lol:

I oda cemo izaci na teren!
 
Шта је бре ово??? сваког дана се задими по нека ка(н)тица? :rolleyes:

Ја сам данас на Дорћолу видео трам 7Л и писало је проба, јел зна неко о чему се ради? :D
 
Ne mislim da se radi o "nameštaljci", već su u pitanju stara vozila kojima je neophodno kvalitetno održavanje, a to GSP na žalost ne može da im pruži...
 
ако је тако, дајте слике :) видео сам синоћ 1501 код станице НБГ, возио је редовно, није била обука
 
Stigli novi CAF-ovi, nista novo u sustini, tramvaj kao tramvaj, kapacitet neznatno veci od dve uparene katice ali zato komforniji i elegantniji. CAF sam po sebi ne menja nista u funkcionisanju tramvajske mreze ali mogao bi da posluzi za bitnije ciljeve. Isto kao sto je novi mosta na Adi jedinstvena prilika to jest povod da se reorganizuje kompletna mreza GSP, tako je dolazak CAFonja izvanredno opravdanje da se reorganizuje tramvajska mreza.

Sadasnja mreza ima dva glavna nedostatka u infrastrukturi i organizaciji:

Infrastruktura: iako je na vecini trasa tramvaj odvojen od ostatka saobracaja, postoji nekoliko deonica gde dolaze u konflikt - stari most, Resavska, Beogradska i u neku ruku trase gde je tramvaj vozi izmedju kolovoza i trotoara - Vojvode Stepe, Pozeska, Dusanova.

organizacija linija: GSP princip sprovodjenja nekoliko linija kroz istu trasu kako bi se njihovi taktovi sabirali a putnici imali izbor nekoliko destinacija bez presedanja mogao bi da funkcionise u Japanu ali u BGD se konkretno dogadja sledece: Havarija kod Sava Centra = ispadaju iz takta 7, 9 i 13 to jest simultano ostaju bez pouzdanog prevoza 4 kraka tramvajske mreze: Jurija Gagarina/Sajam-Pozeska/Vojvode Stepe/Bulevar.

Nabavka "svemirskih" spanskih tramvaja prilika je da se ti problemi rese. Lakse ce proci reorganizacija pod izgovorom da je to neophodno za nove tramvaje i da time idemo tramvajem u 22. vek.

Poenta je kao i uvek u mojim planovima u planiranju tramvajske mreze na kojoj svaka linija ima trasu odvojenu od ostalih. Time moze da odrzi pouzdan takt, ne smetaju joj kasnjenja to jest poremecaji drugih linija, a havarija na trasi ne pogadja ostale krake mreze. Uz to u slucaju havarije, dispecer preusmerava tramvaje sa samo jedne linije sto je izvodljivo i daleko lakse od preusmeravanja vozila sa 3 ili 4 linije. Prebacivanja tramvajskih vozila na 4 linije omogucava na njima takt 3/4 minuta cime presedanja postaju prihvatljiva. Pitanje je da li hocemo direktno putovanje na svakih 10 min uz mogucnost da vozilo uopste ne dodje jer je mreza nepouzdana ili putovanje sa presedanjem ali prosecnim cekanjem 2 minuta, i to bez greske.

Sta nam je ciniti:

Postaviti sve CAF tramvaje na liniju 7 i proglasiti je za primer buduce tramvajske mreze. Skloniti sve ostale linije sa trase 7., uspostaviti takt 4min, zatvoriti stari most za automobilski saobracaj, zatvoriti Resavsku za automobilski saobracaj, postaviti papucice na raskrsnice kako bi tramvaj uvek imao prednost.
Time dobijamo brz i pouzdan prevoz izmedju Ustanicke-Vuka-Usca-Blokova a novi fensi tramvaji su tu da opravdaju zrtvovane automobilske saobracajnice.

Posto ce transformacija 7. biti ogroman uspeh, prebacujemo CAFove na liniju 10 i pretvaramo Vojvode Stepe u pesacko/tramvajsku ulicu itd.

Na kraju cemo dobiti jasnu mrezu sa 4 brze i pouzdane linije na koje putnici uvek mogu da racunaju.

NB: U ovu pricu se dvojka iz funkcionalnih razloga uopste ne uklapa a njena trasa je ionako pokrivena. Moze se eventualno zadrzati iz sentimentalno-simbolickih razloga sa slabim taktom (>30min) i nekim lepim starinskim vozilima.

52_beograd-tramvaj-x4.png
 
zanimljivo...

svaka čast....

ne slažem se za ukidanje saobraćaja u vojvode stepe.
 
zidar":2zf0tlhk je napisao(la):
Stigli novi CAF-ovi, nista novo u sustini, tramvaj kao tramvaj, kapacitet neznatno veci od dve uparene katice ali zato komforniji i elegantniji.

Misliš manji? 240 u CAF-u naspram 350 u duploj KT4.
 
Zidar,zaboravio si na dve deonice koje dugo nece biti sredjene,bas su se na njih zalili vozaci CAF-a juce na RTS-u,a to su Karadjordjeva od starog mosta do glavne zeleznicke stanice jer vozaci ne postuju tramvaje i idu kolosekom i deo Bulevara od Cvetka do Ustanicke koji nam je i isuvise poznat.
 
Vrh