Šta je novo?

Tramvaji

Ju, ju, sto je interesantna ta slika :)
Btw ja se slazem da se vrati 11-ica, kad treba da idem na Kalemegdan ili taj deo Dorcola blizi njemu u startu mi presedne sto moram da se mlatim po vise prevoza...
 
Frajla":3umlpj8f je napisao(la):
Ju, ju, sto je interesantna ta slika :)
Btw ja se slazem da se vrati 11-ica, kad treba da idem na Kalemegdan ili taj deo Dorcola blizi njemu u startu mi presedne sto moram da se mlatim po vise prevoza...

Организоваћемо петицију кад дође време. ;) Мени оде више од пола сата само на чекање линије 71 из Блока и после ''двојке'' кад идем на Калиш или Дорћол. :mad:
 
MilisaV":34e4bo5y je napisao(la):
a vidim da su planirali i šine preko brankovog. e to bi bilo zanimljivo videti....
To je sve u sklopu tramvaja za 21. vek iz 1982. godine.I meni non stop padaju na pamet ideje o tramvaju tuda,mada je glavna ideja sa prokletim metroom nesto nize na savi.

Koliko vidim,nista ne sprecva tramvaje da idu do rospi curpije,i bilo bi fino da 14ica ide do nje sa Banjice,cisto da diversifikuje tramvaje jer vecina ljud smatra 14icu nepotrebnom.
 
Ja potpisujem medju prvima :D
Ja sam odustala od bilo koje varijante koja ukljucuje dvojku, mislim ne bih da osedim cekajuci tramvaj... Pa odem 95-icom do Doma omladine pa se prebacim na trgu na 26 ako idem na Dorcol, a ako idem na Kalemegdan 95-icom do mosta pa fino peske preko Kosancicevog do Kalisa, u opciji dva idem iskljucivo u patikama sa flasicom vode :lol:
 
Ма и ја понекад прошетам од Бранковог моста ако идем на Калиш, или се пењем на Трг на 26 за Дорћол. Али често останем доле чекајући ''двојку''. Знаш онај осећај, ''ма сад ће да дође, глупо ми да крећем пешака''. :D
 
Znam, znam, zeznuo je i mene taj osecaj mnogo puta :lol:
Ja stvarno ne znam na koliko ide ta dvojka, ali kad god sam je cekala nikad nije bilo manje od 15min, sto se meni naravno cinilo kao 115 minuta...
 
Evo jedne informacije, čisto upoređivanja radi. Raspitao sam koliko košta najnoviji model tramvaja ruskog proizvođača UKVZ 71-631

Slike sam već postavljao, ali evo ponovo
407828.jpg

Ostatak možete videti na linku:
http://transphoto.ru/photo/407828/

Zavisno od broja naručenih vozila, ali i opreme cena se kreće oko 900.000€, tramvaj je dug 28m i širok je 2500m, 65% niskopodan što odgovara onome što je predlagano od strane procene profesora sa Mašinskog fakulteta. Ako uzmemo u obzir da je vrednost projekta bila 81 mln. €, prepostavim sa ostalim “džidža-bidžama” mogli smo kupiti 80 tramvaja UKVZ, ali za uski kolosek ;)
 
Kad vidim ovaj "kao fora" moderan ruski tramvaj, ne zalim sto smo uzeli 30 CAF-a umesto ovih 80 ruskih.
 
Nije on kao fore moderan tramvaj, već funkcionalan tramvaj koji može voziti po šinama poput naših :D Ne kažem da smo trebli od UKVZ-a da kupujemo tramvaje, već sam želeo naglasiti da je bolje da smo bili pragmatični pa i od CAF-a tražili 75% niskopodni tramvaj, kao što je predlagano u studiji. Time bi dosta para uštedeli tj. dobili smo veći broj tramvaja, dobili vozilo većeg kapaciteta i vozilo koje se bolje ponaša na šinama ;) Kupiti 100% niskopodno vozilo jeste možda dobro, ali za bogate gradove koji imaju sređenu infrastrukturu i naravno puno novca. Za naše uslove to predstavlja samo hir nekih na čelu, a zbog takvih odluka tramvaji verovatno u narednih desetinu godina neće biti kupovani :(
 
Ako su ruski tramvaji kao beloruski trolejbusi, ne treba žaliti što smo pare dali CAF-u.
 
Definitivno 75% niskopodan CAF je za nas.Koliko bi on bio jeftiniji nego ovakav?
 
Zna li neko nesto o novoj isporuci svajcaraca? Cini mi se da je neko pomenuo da je stigao solo svajcarac.
 
Или да можда узмемо троделни КАФ :) Овакви какве имамо су потребни на 6,7,9,12, а на 5,14,10 могу да возе троделни јер сада на њима возе "соло" ка(н)тице, а не дупле. Шта мислите о томе? :D
 
Da,treba imati raznovrsnu flotu,tako da na kraćim linijama trodelni ili dvodelni kao ČKD bi baš legli. :kafa:
 
1111":2nan26pv je napisao(la):
Не могу да се сетим када су уведене, али чини ми се да су дуго постојале. Линија 1 (Беко - Кнежевац) је укинута почетком деведесетих (не знам тачну годину). Линија 8 је ишла од Омладинца до Трошарине (на тој окретници данас скраћују 9, 10 и 14 кад не возе до Бањице). И она је укинута, рецимо 1992., када се линија 14 (уведена крајем 1989.) усталила, а линија 12 продужена до Омладинца. Ако сам негде погрешио, нека неко исправи. :)

ааа, хвала за инфо. ја би сада вратио 1, 8 и 11, а укинуо 14, а од 7Л направио 4, с тим да иде преко новог моста

Александар":2nan26pv je napisao(la):
Zavisno od broja naručenih vozila, ali i opreme cena se kreće oko 900.000€, tramvaj je dug 28m i širok je 2500m, 65% niskopodan što odgovara onome što je predlagano od strane procene profesora sa Mašinskog fakulteta. Ako uzmemo u obzir da je vrednost projekta bila 81 mln. €, prepostavim sa ostalim “džidža-bidžama” mogli smo kupiti 80 tramvaja UKVZ, ali za uski kolosek ;)

што даље те совјетске акрепе одавде. доста ми је што имамо троле и Лиазе и Мазове, још ми само трамваји фале

lento":2nan26pv je napisao(la):
Mozda ce nam Svajcarci poslati nesto od svojih "kracih" tramvaja. :)

http://www.bvb.ch/en/enterprise/vehicle-fleet

ваљало би имати те краће моделе

Somi303":2nan26pv je napisao(la):
Или да можда узмемо троделни КАФ :) Овакви какве имамо су потребни на 6,7,9,12, а на 5,14,10 могу да возе троделни јер сада на њима возе "соло" ка(н)тице, а не дупле. Шта мислите о томе? :D

за 7, 9, 12 и 13 су ови стандарди КАФ-ови. троделни би био добар за 3, 6 и 10, а за 2, 5 и 14 може да иде катица или да се од Швајцараца набаве соло трамваји
 
могли би и ово да пошаљу :D
be_4_6.jpg

@Џони
На 6 троделни? :rolleyes: Ја бих ове стандардне КАФ-ове слао тамо где иду дупле ка(н)тице, а дупле ка(н)тице послао на остале линије и модернизован још неколико комада и допунити возни парк са неколико троделних КАФ-ова :D
 
I jos kad bi nam Belgijanci poslali neki PCC iz Antverpena, kud bi nam kraj bio? ;) Uz sve to, da se podstanice zamene novima, koje mogu da prime rekuperisanu struju. :cool:
 
Somi303":p21p1oxj je napisao(la):
На 6 троделни?

па да, јер са великим Кафоњом се на 7 повећао капацитет, и онда је таман троделни довољан за 6 која је, колико сам ја схватио, помоћна линија за 7
 
lento":23sv9ggh je napisao(la):
Cini mi se da je neko pomenuo da je stigao solo svajcarac.

Pa ne znam gde se zagubio taj tramvaj, jer BVB ne zna da nam je poslao tramvaj, a takođe ni GSP-u nije poznato gde je. Jedino da sačekamo Cuburca da ga uslika i pokaže kako izgleda :(
 
Баш зато што је помоћна треба обичан КАФ да иде на њу :p
Како БМБ не зна да ли је послао, а ГСП да ли је примио тај трамвај? :bash: Није то шраф да се изгуби :rolleyes:

Слика је покидала и ја морам да је поставим :D
47639.jpg

:gobb:
 
Vrh