Somi303":2vp9ebd3 je napisao(la):? :laugh:
1111":8sjvk0nb je napisao(la):Морам да признам да сам и ја размишљао о оваквој цик-цак 13ици, међутим закључио сам да постоји више негативних него позитивних страна. Прво, обрт на таквој 13ици би био већи него на садашњој и било би потребно још вагона. Друго, када се испречи ''двојка'' која се одмара на Пристаништу, обрт се додатно повећава. И треће, укључење на мост ће ваљда да буде код Бувљака, тако да би се поклапала дотле са 11ицом кад је врате. Написао сам ја предлог у ''Предлозима...'' како бих то решио.
rokitansky":3te6y2tr je napisao(la):Ali, ako bi isla u blokove posle mosta, umesto ka uscu, onda bi imala manje putnika... A najbolje bi bilo da ide negde u Zemun ili tako nesto, al nema se sina do tamo. No, ako bi isla ovako kako sam ja rekao, onda mozda ne bi bilo neophodno da se vraca 11tica.
Alternativno, mogla bi da ide umesto B.brdo, n.most, NBG. s.most, beko ovako:
B.brdo, n.most, NBG. s.most, okretnica kod Z. stanice.
.... Ali to mi se manje svidja.
rokitansky":2tpcnyom je napisao(la):Ne znam, ja razmisljam ovako:
1) tramvaj mora da prodje preko novog mosta
rokitansky":2tpcnyom je napisao(la):2) (da predpostavimo) relativno je malo putnika na relaciji BB-blokovi => mora da ide ka Uscu
rokitansky":2tpcnyom je napisao(la):3) Negde mora da okrene, tako da bi mogao i kod beka. A CAF je testiran na pruzi oko Kalisha
Mislim da je duzina ovakve trase tek nesto malo duza od sadasnje trase trinaestice. Dvojka mora da odmara na nekom koloseku koji nece blokirati prolaz ostalih tramvaja. Najbolje bi bilo i da ne odmara
vucko":2x0m3sjs je napisao(la):Ne dolazi u obzir da prelazi dva mosta.Treba nam vise linija koja ce prelaziti samo novi jer je linija nezavisna i tu ne moze doci do blokada zbog saobracajke kao na starom savskom.