Šta je novo?

Tramvaji

nbumbic":1ca140so je napisao(la):
rokitansky":1ca140so je napisao(la):
Ja bih 6ticu ukinuo. Nije mi jasno zasto postoji kada se potpuno poklapa sa 7micom??? :rolleyes:

Opravdanost postojanja 6 je u dužini linije br. 7.
Naime, kada dođe do zastoja na 7 recimo, u Resavskoj u pravcu na N.bgd. Bulevar ka Ustaničkoj ostaje bez glavne linije jako dugo.
Ovo naravno ima lančane posledice i na pravac Ustanička - Bulevar - Centar.

Čak i kad se uspostavi opet saobraćaj na 7. prvih nekoliko tramavaji koji naiđu ne mogu da pokupe putnike.

Primer toga smo imali kad je CAF-ko blokirao saobraćaj na Novom Beogradu.
Isto smo primer koristi 6 imali pri današnjoj blokadi trmavajskog mosta.

6 u svim tim slučajevima obezbeđuje funkcionisanje tramvajskog saobraćaja u Bulevaru.
Postoje i 5 i 14 ali njihovi intervali su suviše dugi, a i ne idu celom dužinom Bulevara.

Na 6 su i stavili duple katice, a to sigurno ne bi uradili da tramvaji na toj liniji nisu popunjeni.
Isto bez povremenog nailaska 6, stajanje 7 na stanici Vukov spomenik bi trajalo predugo jer putnici moraju da ulaze u prepunu 7, a to se otegli.

Problem je sto u Beogradu ima malo alternativnih tramvajskih trasa i sto se i one koje postoje ne koriste. U slucaju zastoja, trebalo bi da dispeceri odmah prebacuju tramvaje na alternativnu trasu (na primer, ako je zastoj u Resavskoj, da prebace 7 preko Slavije i slicno). Da su ugradjene skretnice kod Pravnog za skretanje iz Bulevara od Tasmajdana ka 27. marta i u 27. marta za skretanje od Ruzveltove ka Pravnom, mogli bi da se izbegnu zagusenja u slucaju zastoja izmedju Pravnog i Vuka.
 
A može da se desi i sledeće. Recimo ide katica i crkne na slaviji izmedju bulevara oslobodjenja i mekenzijeve, a trenutno je 7 preusmerena preko slavije. I sada iza te katice nalazi se CAF kako da ga preusmere na autokomandu i banjicu kad tu ga nisu testirali :D i eto tako ostane blokiran saobraćaj jer caf ne može tu i mora da čeka :)
 
kopmania":16bstucf je napisao(la):
A može da se desi i sledeće. Recimo ide katica i crkne na slaviji izmedju bulevara oslobodjenja i mekenzijeve, a trenutno je 7 preusmerena preko slavije. I sada iza te katice nalazi se CAF kako da ga preusmere na autokomandu i banjicu kad tu ga nisu testirali :D i eto tako ostane blokiran saobraćaj jer caf ne može tu i mora da čeka :)
Нек иде у круг..... :p
 
kako ako se tramvaj zaglavi izmedju te dve ulice :D na sred slavije :)
 
Imah test vibracija danas :)

Prijatelj radi u kiosku iza cvetka pa mu prolaze tramvaji na 3 metra od kioska.Kiosk poskakuje dok prolaze katica,a da ne govorimo o svajcarcu dok CAF 1501 koji je prolazio je jedva pravio vibracije a i bio je melem za oci .

Ako igde bude bio sudar sa CAF-om to ce biti na skretanju iz Bulevara u Mite Ruzica,tesko je opisati koliko bahato ljudi tuda skrecu.
 
Sami “švajcarci” nisu toliko bučni koliko su njihove prikolice, posebno one starije troosovinske sa kliznim vratima!
 
A zasto su prikolice toliko bucne ako glavno vozilo nije bucno?

Inace,moj prijatelj kaze da zvuce skoro ko tenk,a covek to zna jer je vozio tenk m84 1999.Samo im fali skripa gusenica.Kaze da je jednom bio ispod starog savskog mosta i da je istripovao da tenkovi prolaze,kad ono svajcarci prelaze most :D
 
Цела композиција је тиха,а на приколицама ненормално шкрипе точкови кад трамвај кочи :)
 
vucko":2g7g24hs je napisao(la):
A zasto su prikolice toliko bucne ako glavno vozilo nije bucno?

Pa prikolice su iz četrdesetih, pedesetih i sedamdesetih, dakle, jako stare, dok su TMK s kraja šezdesetih i iz sedamdesetih, a uz to su moderznizovani više puta.

Inače, ti Divazi u Bazelu nisu radili u takvim kompozicijama sa tim prikolicama. Te prikolice su vukli solo vagoni, a ovi što su kod nas su radili ili samo tako ili kao udvojeni ili u kombinaciji s nekim drugim vagonom.

145188.jpg

167146.jpg

202980.jpg
 
На Б4 ми се не свиђа што се врата отварају на споља, односно кад се отворе мало вире напоље па су ме једном удариле :laugh: :laugh:
 
To što nerma obrtna postolja loše je i po šine... Možda bi trebalo te prikolice isključiti iz saobraćaja. Inače, trebalo bi razmišljati o kupovini niskopodnih prikolica, za katice, meni je to bolje nego niskopodni modul
 
У овом тренутку их је немогуће искључити, јер једино Б3 могу да раде на линији 12. Разлог су платформе код Мостара, које приликом сређивања (је л било 2008.???) нису прилагодили приколицама Б4, односно врата на њима више није могуће отворити. :rolleyes: Једино ако сад нису нешто дорађивали због ЦАФ-а, па прилагодили и за Б4 приколице. :/
 
Teško. Vrata na CAF su klizna, a ova su četvorokrilna. Pa što ne bi radili upareni na 12-tici. Ionako ta linija sad ide na 9 minuta, a ne na 6 kao ranije
 
Tramvajski saobraćaj na Novom Beogradu je prekinut u 01:00 radi se skretnica za kalemegdan kod basa. Radovi će trajati ceo vikend, do ponedeljka do 03h. 7 se skraćuje do pristaništa i biće 7L, 9 do gospodarske mehane i biće 9L. 13 se ukida, a tramovi sa te linije se prebacuju na 12. Uvode 7A od bloka 45 do Slavije što pozdravljam, do sada su 7a uvek išli samo do glavne železničke kada je rađena rekonstrukcija na nbgd... ova rekonstrukcija te skretnice mi uliva nadu da će po završetku gazele vratiti 11 do instalacije šina na novom mostu. bitno je još reći da će ovog vikenda u saobraćaju biti znatno manji broj tramvaja jer depo sava neće biti u mogućnosti da izvede svoje tramvaje u saobraćaj već sve pada na pleća dorćola. Tokom celog dana je određeni broj tramvaja prebacivan tamo da bi se održao saobraćaj kako tako za vikend. Baš me zanima da li će cafovi ići na 7l do pristaništa ili će da odmaraju...
 
Ни ја не губим наду да ће да врате 11, међутим ту скретницу користе и трамваји са линије 2 који се искључују са Пристаништа.

Све у свему, мораћемо да се скупимо и организујемо што се тиче 11ице. Без петиције или неке иницијативе, ништа нећемо моћи.

ПС: Неће излазити ЦАФ-ови за викенд. ;)
 
Samo da se prijavim da sam se danas vozio 1501 Kafenim i da je sve savrseno funkcionisalo u vozilu.
 
ti misliš na skretnicu koja je odvajala 2 i 13 od 11. Međutim oni sadA rade onu koja je odvajala 7,9 od 11 tamo kod ulazne rampe basa.
 
Јесте, на ту сам мислио. :) Али и ову користе вагони са линија 2, 5 и 10 кад се укључују ка Беку. Наравно, и ја се надам да је реконструишу због наше 11ице, али како ми се чини, мораћемо и ми да се укључимо. Звао сам ДЈП неколико пута и искрено, сваки пут су ми вређали интелигенцију. :D
 
Oni te skretnice tu na toj raskrsnice non stop popravljaju. Malo malo pa kažu vest popravlja se skretnica za karadjordjevu. NE znam šta tolko rade
 
Ulovila sam ove nedelje caf, konacno... Guzva u njemu je bila uzasavajuca i stvarno je jako nezgodno sto nemas za sta da se uhvatis dok stojis, jedva sam dohvatila neku sipku... A, da, i najava me nervira, iduci put nosim mp3 i pojacavam na max, ne mogu da slusam opet onaj dosadni glas kako ponavlja sto puta jedno isto... :D
 
Kako je tiho ovde na na NBGD-u bez tramvaja. Toliko sam se navikao na te karateristične zvuke katičinog skretanja u krivivinu xD Tačno se čuje da nešto nedostaje...
 
Mislim da to neće ići sa 11, onda bi morala da se vrati i 13-tica, a tramvaji su na 13 sada još i popunjeni
 
Не би морала да се врати 13ица, она ће преко новог моста. А није 13ица нешто попуњена, можда евентуално када нема дуже време 7ице и 9ке, али руку на срце, тада је и 11ица била попуњена. Још један разлог због којег је 13 пунија је тај што људи са Брда вероватно још увек због Газеле избегавају 88. Кад се среди Газела, на 13 ће да буде мање путника и њу ће на нови мост.
 
Пошто сам приметио да се већина на форуму залаже за краће линије и преседања, подсетио бих да је стара линија 13 (Калемегдан/Беко/ - Баново Брдо), управо укинута, јер нико није хтео да преседа на Бранковом мосту, када су им омогућили директан превоз до центра или Зеленог венца.

Линија 13 је била замишљена као веза између Бановог Брда и НБг-а, тако што би се на Бранковом мосту преседало на неку од многобројних линија за Нови Београд. Наравно, тада смо још увек нешто и производили (данас је код Бека град духова :rolleyes: ), па је и до Бека трамвај ишао солидно попуњен. Касније су линије 51 и 52 продужили до центра, 53 и 56 до Зелењака (сви су ишли на 5-10 минута) и 13 је изгубила сврху постојања. Последњих година, возила је празнија од 11ице. Не бих имао ништа против да су оставили 11ицу и дали нову 13ицу док се не сагради мост, али овако нема смисла. Уместо да негујемо трамвајске линије, ми их укидамо.
 
Vrh