Šta je novo?

Tramvaji

E da ti unutrašnji displeji su jako čitljivi sada. Ne znam dal je tako samo u ovom tramvaju ili su to uradili i u ostalim
 
Cuh sto je bio danasnji zastoj od sat vremena ili ti L_T _I_A_K_

Neki genije je automobilom pokusao polukruzno da napravi kod jagiceve u bulevaru i naravno ga je pokupio tramvaj.Zato je bio zastoj sat vremena.

I videh liaze kako idu sinama jer su uskocili kao zamena.To me je vise uplasilo nego taj zastoj tramvaja :shok:

Iz novosti,jel ovo radio na 6ici???

bg-spanski-tramvaj.jpg
 
-
-
Da li ste primetili razliku u boji između dela napred dole, gde piše garažni broj i ostatka tramvaja?



bg-spanski-tramvaj.jpg





Da li je to samo do fotografije ili su naši carevi oštetili taj deo tramvaja pa su bezveze ofarbali?




Inače, u rekonstruisanom delu Bulevara su radili nešto na tramvajskoj baštici.
Da li ovi radovi imaju veze sa tramvajima, semaforima ili samo sa održavanjem slivnika u bašticama?

Dole je kopija mog posta iz pod-foruma o Bulevaru.
___________________________________________________________________________________

Tokom ove nedelje u Bulevaru su radili nešto na slivnicima u okviru tramvajske bašte.
Radovi su trajali više dana.

Teško mi je da poverujem da su samo popravljali slivnike od štete nastale vožnjom autobusa tramvajskom baštom (linija ada 4)



IMAG0506.jpg


IMAG0507.jpg


IMAG0508.jpg
 
nbumbic":1asyy94w je napisao(la):
-
-
Da li ste primetili razliku u boji između dela napred dole, gde piše garažni broj i ostatka tramvaja?



bg-spanski-tramvaj.jpg





Da li je to samo do fotografije ili su naši carevi oštetili taj deo tramvaja pa su bezveze ofarbali?
To je senka od zgrade, vidi se i na putu.
 
senka naravno nasi vozaci su fini ljudi :vops:
 
Ja bih 6ticu ukinuo. Nije mi jasno zasto postoji kada se potpuno poklapa sa 7micom??? :rolleyes:
 
Ustvari ta priča je dostigla kulminaciju sredinom/drugom polovinom osamdesetih. Čak je poslužilo kao jedan od izgovora za ukidanje 6 nakon provlačenja šina kroz Resavsku i preusmeravanja 7 kroz nju sa Slavije...
 
Pa šest neko vreme i nije radila. Tek pre par godina je vraćena. 5-6 da kažem. A funkcija joj je jasna, da u slučaju zagušenja sedmice preveze putnike koji idu ka terminusu Ustanička. Drugo, ona je dopuna sedmici, jer sa sadašnjim sistemom sa mnogo linija jača sedmica nije potrebna ka NBG zbog devetke, a 5 i 14 su slabe linije da bi dopunjavale 7 na Bulevaru Kralja Aleksandra. Dakle, najbolje bi bilo da se broj linija prepolovi, ali za sada nema volje za tim, a i dok tramvaj ne postane pouzdaniji bolje da ne. Recimo danas vidim gužvu na Starom mostu i samo pomislim hoće li se neko setiti da ga zatvori za automobile kad se pusti most na Adi.
 
Senke":towua9z4 je napisao(la):
Wile E. Coyote":towua9z4 je napisao(la):
Кад се сетим да су својевремено говорили да катица не може овде да окрене... :rolleyes:
To je bilo ranih 80tih?
Мислим крајем, кад су 7 спровели кроз Ресавску, укинули 6, па су људи тражили да се врати.
rokitansky":towua9z4 je napisao(la):
Ja bih 6ticu ukinuo. Nije mi jasno zasto postoji kada se potpuno poklapa sa 7micom??? :rolleyes:
Служи као 7Л кроз Булевар. То што има посебан број, више је ствар традиције, јер је то вероватно најстарија траса у Београду.
djakovac":towua9z4 je napisao(la):
Ustvari ta priča je dostigla kulminaciju sredinom/drugom polovinom osamdesetih. Čak je poslužilo kao jedan od izgovora za ukidanje 6 nakon provlačenja šina kroz Resavsku i preusmeravanja 7 kroz nju sa Slavije...
Да, ево и ти си то рекао. :cool:
 
Ajd nek jos neko kvotuje ovu sliku CAF-a na ovoj strani :cool:

27 septembra stize cetvrti cafonja.
 
Biće zanimljivo videti enterijer 4. CAF-a - da li su dodati horizontalni rukodržači, da li bar u njemu klima neće više cureti, da li kod njega neće biti prekidanja slike sa kamera na ekranima kod vozača, itd... Imali su valjda dovoljno vremena da uočene probleme otklone na sledećim vozilima koje isporučuju.
 
па ако су озбиљна фирма, а требало би да јесу, онда ће отклонити све проблеме
 
tramvajska stanica kod hajata u pravcu bloka 45 nije pravilno obeležena. na stanici i dalje stoji numeracija 11 a numeracija 13 ne postoji.
 
Jutros je tramvaj udario kombi na mostu pa sat vremena nije radio saobracaj zbog toga preko mosta i naravno tramvaji koji idu preko istog.

Posle izgradnje novog mosta i recimo zavrsetka rekonstrukcije gazele,dakle recimo na prolece 2012. bi valjalo da stari savski most dobije zute trake. To jest da samo preko njega ide javni prevoz,taksi i biciklisti,to mi zvuci sve realnije i razumnije :kk:
 
Ne samo to! Trebalo bi poostriti kontrole i kazne za vozace koji izazivaju sudare i ne postuju propise. Celi grad ne moze da trpi zbog frustriranih psihopata kojima automobili sluze kao penilne proteze. :bash:
 
Mogao bi saobracaj da se ogranici vremenski. Radnim danom i subotom od 6-22 stari savski most samo za buseve, tramvaje, taksiste i pesake/bicikliste. Mogao bi to neko ko zna nekoga ko zna nekoga da predlozi nekome pri gradskoj vlasti.
 
MilisaV":1l974gys je napisao(la):
tramvajska stanica kod hajata u pravcu bloka 45 nije pravilno obeležena. na stanici i dalje stoji numeracija 11 a numeracija 13 ne postoji.

Da je to samo tu problem, billo bi super
 
Мени не смета. Бар на табли да видим број 11. ;)


:notok: ''тринаестица''


Шалу на страну, овако ми остаје нада да ће да врате 11, а 13 да отерају преко новог моста. :cool:
 
hazard":2wd267ag je napisao(la):
Mogao bi saobracaj da se ogranici vremenski. Radnim danom i subotom od 6-22 stari savski most samo za buseve, tramvaje, taksiste i pesake/bicikliste. Mogao bi to neko ko zna nekoga ko zna nekoga da predlozi nekome pri gradskoj vlasti.

не. сваким даном од 6 до 22, укључујући и недељу и државне празнике
 
rokitansky":10novtk9 je napisao(la):
Ja bih 6ticu ukinuo. Nije mi jasno zasto postoji kada se potpuno poklapa sa 7micom??? :rolleyes:

Opravdanost postojanja 6 je u dužini linije br. 7.
Naime, kada dođe do zastoja na 7 recimo, u Resavskoj u pravcu na N.bgd. Bulevar ka Ustaničkoj ostaje bez glavne linije jako dugo.
Ovo naravno ima lančane posledice i na pravac Ustanička - Bulevar - Centar.

Čak i kad se uspostavi opet saobraćaj na 7. prvih nekoliko tramavaji koji naiđu ne mogu da pokupe putnike.

Primer toga smo imali kad je CAF-ko blokirao saobraćaj na Novom Beogradu.
Isto smo primer koristi 6 imali pri današnjoj blokadi trmavajskog mosta.

6 u svim tim slučajevima obezbeđuje funkcionisanje tramvajskog saobraćaja u Bulevaru.
Postoje i 5 i 14 ali njihovi intervali su suviše dugi, a i ne idu celom dužinom Bulevara.

Na 6 su i stavili duple katice, a to sigurno ne bi uradili da tramvaji na toj liniji nisu popunjeni.
Isto bez povremenog nailaska 6, stajanje 7 na stanici Vukov spomenik bi trajalo predugo jer putnici moraju da ulaze u prepunu 7, a to se otegli.
 
Vrh