Šta je novo?

Tramvaji

Депо у булевару је супер за музеј јер је и сам стар као и сва возила која би се требала наћи у њему :)
 
stanislaw":101hq7ce je napisao(la):
stf":101hq7ce je napisao(la):
[Лично сматрам да Депо Булевар никако не треба рушити. Ун је део историје а чак има и своју архитектуру. Треба да добије заштиту као Стари млин, Беко Дорћол.

Samo jedno pitanje: ako grad nema para da održava 4 autobuska pogona, pa ih po tebi treba privatizovati, odakle para da se bivši pogon (sada na elitnoj lokaciji) izuzme iz prodaje i komercijalne izgradnje i održava poput vremenske kapsule?
Град нема пара да одржава погоне због ГСП-а који је партијско легло презапослености, немара и свега остлаог што иде уз то. Све је то политика. ЛАнчана реакција. Ново возило, када се купи, уз основно одржавање, које није скупо, дуже траје. Међутим, уколико се запусти, век трајања му је краћи, поправке скупље и постаје све већи и већи трошак.
Ево ти прост пример. АКо неко често пере зубе, једини трошак му је паста и четкица. Међутим, уколико је лењ и незаинтересован за редовно одржавање, долази до каријеса и свега осталог. Е, ту долазимо до трошкова поправке, који су по зубу најмање 1000 динара, па онда пута колико зуба.....
Да ГСП само редовно одржава возни парк, можда не би био у плусу, али би барем био на позитивној нули.
Депо Булевар је вредан објекат предратне индустријске инфраструктурне архитектуре, и мора бити заштићен. Па мајку му, толико парцела је неизграђено а ми ћемо рушити нешто вредно? Сулусо.
Депо треба да пређе у надлежност града, а ГСП да добије надокнаду.

stf":101hq7ce je napisao(la):
док би двориште било претворено у кафе-трг са пар реновираних експоната, како је то урађено са возовима на Шарганској осмици.

stanislaw":101hq7ce je napisao(la):
Postoje i druge moguće lokacije za takav trg sa eksponatima na otvorenom, kao na primer prostor pored paviljona Cvijeta Zuzorić na Kalemegdanu, gde je pre rata i bila velika tramvajska okretnica, a odakle bi eksponati mogli i da odlaze u turističke vožnje gradom bez da dolaze u konflikt sa današnjim saobraćajnim potrebama Beograda.
Може, али је ова, по мени боља, јер би возила била у затвореном дворишту и тиме заштићена од вандала. Осим тога, Булевар је примеренији.
 
Jutros su na ulicama 2 CAF-a.
Koliko sam video iz daljine, drugi je 1501.
 
6s42ed.jpg

http://oi51.tinypic.com/6s42ed.jpg

Cika tramvajdzija izasao da rucno pomeri skretnicu. :rolleyes:


wswsg5.jpg

http://oi52.tinypic.com/wswsg5.jpg

A onda ispred Cafka jedan od novih lastinih liaza pravi polukruzno. :cool:


14s3k2.jpg

http://oi56.tinypic.com/14s3k2.jpg

Cafko, katica i bazilejac u kadru. Sve ovo sinoc oko cirka 8 sati. :)
 
Španski tramvaji će u potpunosti biti prilagođeni i osobama sa invaliditetom.

Još kad bi i stanice bile prilagođene osobama sa invaliditetom, pa da neko od njih može i da uđe u nove tramvaje... :violina:
 
Ljudi moji muzej je 1992 godine bio napravljen dosao covic da otvori on to lijepo izbaci i stavi ono sto je sad u njemu tad je tramvaj jedan prodat belgijancima za 300 000DM Moramo vozila sacuvati za pocetak pa onda sve ostalo.Aleksandere sata je sa BREDOM ;)
 
Danas oko 10 sati mini zastoj kod orla u Bulevaru 5-6 tramvaja je neko vreme se nagomilalo,ne videh zasto.

I navatah pre 12 slucajno cafka BR 2 i stvarno je broj 1501 u pitanju :kk:
Dakle nije bilo ni pozara ni sloma osovine zbog peska pri testiranju niti ostalih prica :kum: i gsp ekipe.

Od sada necu slusati glasine iz gsp-a.
 
od sada?

pa bez uvrede ali bile su priče da kupa košta 500 soma, da će morati da čupaju bandere, da sređivanje šina u pariskoj košta 10 milki....
 
Vucko, koliko mislis da je tesko skinuti broj tramvaja sa vozila, i ispisati drugi? :rolleyes:
CAF 1503 za pola sata moze da postane 1501....
 
Ma ja mislim da jedino mi na forumu smo zaludjeni za garažne brojeve i koji tramvaj je u pitanju. Misliš da neko drugi razmišlja u koji tramvaj je ušao ? Tako da ne verujem da bi došli na ideju da to rade jel nemaju potrebe.
 
ja kad sam napisao da je onaj što je prvi ušao u saobraćaj u stvari drugi koji je stigao, to je tumačeno kao dezinformacija..... :rolleyes:

a za četrvti kaf se izvinjavam, stiže do kraja meseca
 
Felix55":3iq8aqqc je napisao(la):
Vucko, koliko mislis da je tesko skinuti broj tramvaja sa vozila, i ispisati drugi? :rolleyes:
CAF 1503 za pola sata moze da postane 1501....

Naravno. Moja baka, lokalni piljar, kasirka iz Maxija na cosku i ucitelj Zika rekli su da ce ubuduce bojkotovati tramvajski saobracaj u slucaju da 1503 izadje na ulice pre 1501 :rolleyes:

GSP nema pametnija posla nego da prepravlja garazne brojeve...
 
vucko":19kqg744 je napisao(la):
Danas oko 10 sati mini zastoj kod orla u Bulevaru 5-6 tramvaja je neko vreme se nagomilalo,ne videh zasto.

I navatah pre 12 slucajno cafka BR 2 i stvarno je broj 1501 u pitanju :kk:
Dakle nije bilo ni pozara ni sloma osovine zbog peska pri testiranju niti ostalih prica :kum: i gsp ekipe.

Od sada necu slusati glasine iz gsp-a.

Возио се јутрос у њему. :) Све је функционисало одлично укључујући и најаву станица.
 
Ја сам данас видео једног КАФ-а и чини ми се да му није радио дисплеј позади који показује која је линија. :rolleyes: Надам се да ми се само учинило од сунца :D
 
Slabo se vide pa je vrlo moguće da je to da ti se učinilo :D
 
Gargoyle":tpnppspk je napisao(la):
a za četrvti kaf se izvinjavam, stiže do kraja meseca

дезинформација је била да је дошао четврти и да је хаварисан трећи. а запослени у ГСП-у лажу на кило, изузев, можда :kum:

stf":tpnppspk je napisao(la):
Да ГСП само редовно одржава возни парк, можда не би био у плусу, али би барем био на позитивној нули.

ГСП и да послује како треба не може да буде на позитивној нули, а не у плусу из простих економских разлога (исти је случај са свим јавним саобраћајним предузећима у свим државама света): цене јавног превоза су, са економске тачке гледишта, нереално ниске (зато и ГСП и приватници добијају субвенције), затим ГСП има превише запослених, и превише старих аутобуса (под тим се подразумева аутобус старији од 10 година) који ма како да се одржавају, временом ипак постају све скупљи за одржавање
 
@stf, извини што те овако штрецкам, али појам ”позитивна нула” не постоји и не би требало да се користи (а многи то користе да представе као ”успех” ето сад су на ”позитивној нули” :D )
Уосталом, није посао ГСП-а да буде на нули у добитку или у губитку, него да квалитетно одрађује јавни превоз грађана макар био и тешко субвенционицан. Ипак је то јавно а не приватно предузеће.
 
Добро у економско-правне изразе се не разумем најбоље. Поента је била да би ГСП трошио много мање пара из буџета да само редовно одржава возила, а не да им аутобус стар 5 година изгледа као да има 20.

Мада, мислим да смо се разумели. :kk:
 
Homer Jay":e9v60ifl je napisao(la):
Felix55":e9v60ifl je napisao(la):
Vucko, koliko mislis da je tesko skinuti broj tramvaja sa vozila, i ispisati drugi? :rolleyes:
CAF 1503 za pola sata moze da postane 1501....

Naravno. Moja baka, lokalni piljar, kasirka iz Maxija na cosku i ucitelj Zika rekli su da ce ubuduce bojkotovati tramvajski saobracaj u slucaju da 1503 izadje na ulice pre 1501 :rolleyes:

GSP nema pametnija posla nego da prepravlja garazne brojeve...
Било је и тога у прошлости... У питању су, ипак, били други разлози. Не верујем да би се неко сада шалио главом да то ради на шпанцима, нарочито да би забашурили неки квар.
 
Definitivno je ovo bio 1501.Kao sto neko rece bas boli uvo GSP sto nas maksimalno 50 zaludjenika ovde i na gsp forumu pricamo o tamo nekim garaznim brojevima kad je za ostalih skoro 2 miliona ljudi u gradu to ¨onaj novi tramvaj sa dugmicima¨.
 
Vozih se u 1501. Par kutija unutra na plafonu su otvorene. Na jednom mestu pod mokar verovatno zbog klime :)
Vozač ga je baš nagario, u Jurija Gagarina min 60 je išao a verovatno i više jel je sve automobile prestizao. Vožnja je dosta podsećala na katicu jel je vozač na semaforima bio nestrpljiv pa kreni stani kreni stani :D Kad krene sa stanice zaleti se pa naglo koči i tako :) Unutra kad tramvaj kreće plastika dosta krcka ili su to zglobovi. A i ne radi mu jedan far napred :)
 
Vozih se u 1501 danas, prednji levi/donji far tramvaja ne radi, takodje iza cinimi se drugi vrata jedan od panela nije zatvoren kako treba ( kao sto se desava u novim trolama ).

Takodje u ovom tramvaju su promenili natpise na unutrasnjim displejima i sada su 100% citljiviji ( podebljali su slova)
 
Vrh