stanislaw":101hq7ce je napisao(la):
stf":101hq7ce je napisao(la):
[Лично сматрам да Депо Булевар никако не треба рушити. Ун је део историје а чак има и своју архитектуру. Треба да добије заштиту као Стари млин, Беко Дорћол.
Samo jedno pitanje: ako grad nema para da održava 4 autobuska pogona, pa ih po tebi treba privatizovati, odakle para da se bivši pogon (sada na elitnoj lokaciji) izuzme iz prodaje i komercijalne izgradnje i održava poput vremenske kapsule?
Град нема пара да одржава погоне због ГСП-а који је партијско легло презапослености, немара и свега остлаог што иде уз то. Све је то политика. ЛАнчана реакција. Ново возило, када се купи, уз основно одржавање, које није скупо, дуже траје. Међутим, уколико се запусти, век трајања му је краћи, поправке скупље и постаје све већи и већи трошак.
Ево ти прост пример. АКо неко често пере зубе, једини трошак му је паста и четкица. Међутим, уколико је лењ и незаинтересован за редовно одржавање, долази до каријеса и свега осталог. Е, ту долазимо до трошкова поправке, који су по зубу најмање 1000 динара, па онда пута колико зуба.....
Да ГСП само редовно одржава возни парк, можда не би био у плусу, али би барем био на позитивној нули.
Депо Булевар је вредан објекат предратне индустријске инфраструктурне архитектуре, и мора бити заштићен. Па мајку му, толико парцела је неизграђено а ми ћемо рушити нешто вредно? Сулусо.
Депо треба да пређе у надлежност града, а ГСП да добије надокнаду.
stf":101hq7ce je napisao(la):
док би двориште било претворено у кафе-трг са пар реновираних експоната, како је то урађено са возовима на Шарганској осмици.
stanislaw":101hq7ce je napisao(la):
Postoje i druge moguće lokacije za takav trg sa eksponatima na otvorenom, kao na primer prostor pored paviljona Cvijeta Zuzorić na Kalemegdanu, gde je pre rata i bila velika tramvajska okretnica, a odakle bi eksponati mogli i da odlaze u turističke vožnje gradom bez da dolaze u konflikt sa današnjim saobraćajnim potrebama Beograda.
Може, али је ова, по мени боља, јер би возила била у затвореном дворишту и тиме заштићена од вандала. Осим тога, Булевар је примеренији.