Šta je novo?

Tramvaji

Матеја Бељан":103f2052 je napisao(la):
да се ставе на место где ће бити заштићена од атмосферских утицаја. Најболје би било Депо на Булевару.

Da si ti meni živ i zdrav, depo na Bulevaru (onaj deo koji nije pretvoren u buvljak) je bez krova, garaža je davno izgorela. A i zauvek je odsečen od tramvajske mreže.
Nešto drugo je ovde zanimljivo pitanje: da li je GSP uknjižen na tom depou, odnosno da li je moguća prodaja tog parčeta Bulevara i njegovo pretvaranje u preteranu količinu stambeno-poslovnih kvadrata (kao što je urbanističkim planom i predviđeno), tako da prihod ode u GSP za sanaciju i razvoj sadašnje infrastrukture kao i za konačno osnivanje muzeja? Ili će grad to da prodaje u svojoj režiji, a GSP-u samo mrvice?
Pitam zato što na primer prekoputa JKP gradske pijace već imaju gotov plan da uz Bulevar dignu komercijalno-poslovnu zgradetinu a Đeram pijacu uvuku dublje u unutrašnjost bloka.
 
Ево шта је Нс сачувао, релативно :)
IMG_0049-2.jpg

IMG_0064-1.jpg

Шта мислите, да ли би БГ требао да купи овакву верзију КАФ-а?
15481_4_f.jpg

Досадно ми је па...
Некад
107_GSP_Beograd71BIKxxxDjuro_1.jpg

Сад
011374esli2.jpg

Некад
001608rtgustanicka.jpg

Сад
bgd-tramvaj.jpg
:D
И ево ентеријера приколице коју је неко поставио скоро :)
nb4innen.jpg
 
Somi303":1u7c8xu3 je napisao(la):
Нисам знао да смо добили ови жуту приколицу :)

Žutih prikolica je još početkom decenije došlo više komada iz Basela, tamo su ih naravno vukli žuti tramvaji što znači da su naši dobili "rasparene" kompozicije, koje u Baselu nikada nisu vozile zajedno u toj kombinaciji. Žute prikolice naši su prefarbali u zeleno da ne štrče, a danas voze na liniji 12.
 
stanislaw":1w1cpo7x je napisao(la):
Nešto drugo je ovde zanimljivo pitanje: da li je GSP uknjižen na tom depou, odnosno da li je moguća prodaja tog parčeta Bulevara i njegovo pretvaranje u preteranu količinu stambeno-poslovnih kvadrata (kao što je urbanističkim planom i predviđeno), tako da prihod ode u GSP za sanaciju i razvoj sadašnje infrastrukture kao i za konačno osnivanje muzeja? Ili će grad to da prodaje u svojoj režiji, a GSP-u samo mrvice?
Не зна се шта је горе: да ли дати паре ГСП-у, где ће неспособна ба*** да их потроши, или граду, где ће друга неспособна ба*** да их потроши. Како год окренеш, пара за музеј неће бити. Да ли је правно могуће измајмунисати да те паре заиста оду уза одеђену намену?
 
Можда треба град да узме паре и уради нешто на инфраструктури везаној за ГСП :lol:
 
stanislaw":3plyy235 je napisao(la):
Матеја Бељан":3plyy235 je napisao(la):
да се ставе на место где ће бити заштићена од атмосферских утицаја. Најболје би било Депо на Булевару.

Da si ti meni živ i zdrav, depo na Bulevaru (onaj deo koji nije pretvoren u buvljak) je bez krova, garaža je davno izgorela. A i zauvek je odsečen od tramvajske mreže.
Nešto drugo je ovde zanimljivo pitanje: da li je GSP uknjižen na tom depou, odnosno da li je moguća prodaja tog parčeta Bulevara i njegovo pretvaranje u preteranu količinu stambeno-poslovnih kvadrata (kao što je urbanističkim planom i predviđeno), tako da prihod ode u GSP za sanaciju i razvoj sadašnje infrastrukture kao i za konačno osnivanje muzeja? Ili će grad to da prodaje u svojoj režiji, a GSP-u samo mrvice?
Pitam zato što na primer prekoputa JKP gradske pijace već imaju gotov plan da uz Bulevar dignu komercijalno-poslovnu zgradetinu a Đeram pijacu uvuku dublje u unutrašnjost bloka.

Zapravo,depo je vidjen po urbanistickom planu kao neki mini trzni centar,hiper market ili neki fazon zire kod nadvoznjaka u ruzveltovoj.U svakom slucaju nista od muzeja GSP-a :(
 
vucko":37vfwf6r je napisao(la):
Zapravo,depo je vidjen po urbanistickom planu kao neki mini trzni centar,hiper market ili neki fazon zire kod nadvoznjaka u ruzveltovoj.U svakom slucaju nista od muzeja GSP-a :(

Šta god da je viđeno, nije bitno, bitno je ko je titular tog zemljišta i na šta će otići te pare. Ako se žrtvuje najstariji depo javnog gradskog prevoza u Beogradu iz 189x godine, logičan ishod bi bio da se pare od tog zemljišta usmere na unapređivanje infrastrukture, pre svega tramvajske i trolejbuske.
 
I ja se nadam,mada posto se sva infrastruktura radi iz kredita.Ja bih tu rado video muzej javnog prevoza kako i treba.Eventualno neki hotel sa strane blize sindjelicevoj i to je to.Nikakvo stanovanje.

I naravno da leti onaj mini buvljak.
 
Depo pripada gsp ali ga po ugovoru za neku mizernu naknadu koriste pijace .Bilo je pokusaja u devedesetim da se tu naprave ygrade ali ih je ispravljacka stanica i jos kojesta na srecu sprecilo u tome .Ako bi se prostor prodao na licitaciji logicno bi bilo da pare idu gsp.Nego sta ce biti sa bredom
 
direktor":21hsrw4b je napisao(la):
Depo pripada gsp ali ga po ugovoru za neku mizernu naknadu koriste pijace .Bilo je pokusaja u devedesetim da se tu naprave zgrade ali ih je ispravljacka stanica i jos kojesta na srecu sprecilo u tome .Ako bi se prostor prodao na licitaciji logicno bi bilo da pare idu gsp.

Aha, znači ta ispravljačka stanica je još uvek aktivna? Ma nije problem ni da se zameni novim postrojenjem koje bi bilo integrisano u novi objekat. Lično mislim da je bolje da se višak objekata GSP-a proda dok GSP još postoji kao javno preduzeće, pa da se tim sredstvima GSP koliko-toliko osnaži, nego da svi ti objekti dočekaju konačnu propast GSP-a pa da prevoznika kupi tajkun koji će ga kupiti samo radi komercijalne izgradnje u Bulevaru, na Dorćolu i drugim dobrim lokacijama.

Još jedan dobar plac GSP-a je na Novom Beogradu u ulici Goce Delčeva pre Pohorske, tu je prvo stajala trolejbuska ispravljačka stanica a početkom devedesetih je izgrađen sadašnji objekat, sedište GSP-ovog sektora sa planiranje i razvoj (čitaj: GSP-ovo ministarstvo za istraživanje ruda i gubljenje vremena). Ceo sektor po meni treba rasformirati, s obzirom da je za to sada valjda nadležna Direkcija za javni prevoz, plac prodati za izgradnju poslovnog objekta a pare uložiti u unapređenje tramvajsko-trolejbuske infrastrukture, i ako baš hoćeš, zašto ne i u rekonstrukciju Brede!
 
видео сам синоћ Кафоњу у Булевару, писало је Обука возача, само нисам видео ГБ
 
počelo je marisanje busplus čitača, u 7 ostali samo kablovi.

koliko je kafova pušteno u saobraćaj, znam da su stigla bar 4 i da su gspovci jedan havarisali prilikom istovara (3. koji je stigao). takođe znam da je ovaj prvi što je ušao u saobraćaj drugi po redu koji je stigao. ovo sve mi rekao zaposleni u gspu, kog nisam video već neko vreme
 
3 su stigla. 1501 i 1503 se koriste za obuku vozača, a u saobraćaj će verovatno uskoro :) samo je 1502 u saobraćaju
 
Imam ideju kako mozemo da pokrenemo peticiju. Da napravimo video prezentaciju i da je posaljemo Studiu B.

Pazi te ovako morali bi da uđemo u oba pogona da snimimo izbliza tramvaje i unutar da prikazemo beograđanima u kakvom su stanju tramvaji i da ima nade da se sapse od rashoda da mogu da se remontuju i da budu turisticki tramvaji Beograda.
I da im kazemo gde mogu da potpisu peticiju.

Sta mislite ?
 
Gargoyle":1fuj4qcz je napisao(la):
počelo je marisanje busplus čitača, u 7 ostali samo kablovi.

Jesi li siguran da je u tom tramvaju bilo čitača? Na nekima su žice virile i ranije, jer su poispadali poklopci.
 
stanislaw":2axyag43 je napisao(la):
direktor":2axyag43 je napisao(la):
Depo pripada gsp ali ga po ugovoru za neku mizernu naknadu koriste pijace .Bilo je pokusaja u devedesetim da se tu naprave zgrade ali ih je ispravljacka stanica i jos kojesta na srecu sprecilo u tome .Ako bi se prostor prodao na licitaciji logicno bi bilo da pare idu gsp.

Aha, znači ta ispravljačka stanica je još uvek aktivna? Ma nije problem ni da se zameni novim postrojenjem koje bi bilo integrisano u novi objekat. Lično mislim da je bolje da se višak objekata GSP-a proda dok GSP još postoji kao javno preduzeće, pa da se tim sredstvima GSP koliko-toliko osnaži, nego da svi ti objekti dočekaju konačnu propast GSP-a pa da prevoznika kupi tajkun koji će ga kupiti samo radi komercijalne izgradnje u Bulevaru, na Dorćolu i drugim dobrim lokacijama.
Лично сматрам да Депо Булевар никако не треба рушити. Ун је део историје а чак има и своју архитектуру. Треба да добије заштиту као Стари млин, Беко Дорћол.

Садашеи објекти могу да се реновирају и дају у издавање, док би двориште било претворено у кафе-трг са пар реновираних експоната, како је то урађено са возовима на Шарганској осмици.
 
+ за предлог. још када би имао ко да тај предлог послуша.... :rolleyes:

Gargoyle":2m6pv99i je napisao(la):
počelo je marisanje busplus čitača, u 7 ostali samo kablovi.
није ни постављен, само је неко скинуо заштитну пластику. видео сам ја то у једној 18ици

Gargoyle":2m6pv99i je napisao(la):
koliko je kafova pušteno u saobraćaj, znam da su stigla bar 4 i da su gspovci jedan havarisali prilikom istovara (3. koji je stigao). takođe znam da je ovaj prvi što je ušao u saobraćaj drugi po redu koji je stigao. ovo sve mi rekao zaposleni u gspu, kog nisam video već neko vreme
колико дезинформација.....
 
stf":1pl2xq0i je napisao(la):
Лично сматрам да Депо Булевар никако не треба рушити. Ун је део историје а чак има и своју архитектуру. Треба да добије заштиту као Стари млин, Беко Дорћол.

Садашеи објекти могу да се реновирају и дају у издавање, док би двориште било претворено у кафе-трг са пар реновираних експоната, како је то урађено са возовима на Шарганској осмици.

Депо је сам по себи одличан за музеј. Одлично место, има стотинак година :laugh: ... Нема везе што није повезан са трамвајским шинама, КАД СЕ БУДУ СПАСИЛИ :cool: бреда и "остали" они ЋЕ БИТИ донесени на камиону, а неће бити довезени по шинама :D Наравно треба направити место за Лејланд-а и ЗиУ гбр:1 :)
 
има места за све њих у депоу. колико се ја сећам депо има пет или шест трамвајских шина, па таман могу да стану Бреда и "остали", онда једна Катица и један Швајцарац, а Лејланд и ЗиУ могу у двориште
 
Mesta trenutno ima, jer se taj depo ne koristi za aktivne linije. Mislim da će uskoro linije 5 i 10 da opslužuje "Donji" depo, umesto depoa "Sava", zbog toga je i naređeno da se oslobode koloseci. Možda ne bi bilo i loše rešenje da se "zeleni" spreme dole, a da preko Save ostanu samo KT4 i CAF.
 
Još jedan "Španac" od sutra na ulicama

Autor: Beoinfo 21.09.2011. - 17:16Komentara (0)

Od sutra će još jedan španski tramvaj Beograđane prevoziti na liniji broj 7, od Bloka 45 do Ustaničke ulice. Prvi španski tramvaj putnike je na ovoj liniji počeo da prevozi 28. avgusta, a do sada je u redovnom saobraćaju prešao 5.917 kilometara.

26559-tramvaj.jpg


- Treći od 30 tramvaja španskog proizvođača „Kaf” na šine će izaći kada budu završena kompletna testiranja u depou na Novom Beogradu. Četvrti tramvaj u Beograd će stići naredne sedmice - izjavio je pomoćnik direktora Agencije za investicije i stanovanje Dragan Ivanović.

Novi tramvaj raspolagaće i video-nadzorom od šest kamera koje će pokriti 90 odsto unutrašnjosti vozila. Vozač će imati takozvanu „tač skrin” kontrolnu tablu, koja će ga u svakom trenutku informisati o funkcionalnosti vozila, a umesto u retrovizore, vozač će gledati u dva monitora koji će prenositi sliku sa dve spoljne kamere.

Tramvaji će u potpunosti biti prilagođeni i osobama sa invaliditetom.

Tramvaji renomiranog španskog proizvođača, inače, već saobraćaju ulicama Edinburga, Antalije, Vitorije, Sevilje, Saragose i drugih svetskih gradova.

Izvor: 24 sata
 
stf":24368qm5 je napisao(la):
[Лично сматрам да Депо Булевар никако не треба рушити. Ун је део историје а чак има и своју архитектуру. Треба да добије заштиту као Стари млин, Беко Дорћол.

Samo jedno pitanje: ako grad nema para da održava 4 autobuska pogona, pa ih po tebi treba privatizovati, odakle para da se bivši pogon (sada na elitnoj lokaciji) izuzme iz prodaje i komercijalne izgradnje i održava poput vremenske kapsule?

stf":24368qm5 je napisao(la):
док би двориште било претворено у кафе-трг са пар реновираних експоната, како је то урађено са возовима на Шарганској осмици.

Postoje i druge moguće lokacije za takav trg sa eksponatima na otvorenom, kao na primer prostor pored paviljona Cvijeta Zuzorić na Kalemegdanu, gde je pre rata i bila velika tramvajska okretnica, a odakle bi eksponati mogli i da odlaze u turističke vožnje gradom bez da dolaze u konflikt sa današnjim saobraćajnim potrebama Beograda.
 
Vrh