Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Jos ga nisu oprali pa mislim strasno da li su oprali ono prljavo sediste kad je curela klima ili im i to treba vremena.Momci predlazem da se skupimo i da zamolimo GSP ako mozemo da ocistimo spanac
daj bre ljudi da uradimo peticiju da spasimo te tramvaje. Pokrenite peticiju i ja cu je proslediti mom kumu i njegovim kolegama da spase te tramvaje da mogu da se remontuju i da budu turisticki tramvaji za beograd
Edit: morao bi da prosetam do pogona dorcol da vidim kako stvari stoje, da vidim kolko je zijasa ostalo
Aleksandre, ti se najbolje razumeš, imaš najbolje fotke. Spremićemo neki dobar tekst, širiti te fotke i prikupiti potpise na nekoj lokaciji kad se dogovorimo. Mislim da će se ljudi interesovati kad budu prolazili i videli sve te fotke i da će dati potpis. Samo ne znam kome uručiti peticiju? Ja mislim da je najbolje nekom gradskom organu, a ne GSP-u kao preduzeću
Aleksandar bi mogao da napiše šta tačno postoji, koliko je švajcaraca sada uništeno, a koliko ih je ukupno stiglo. Zatim i koji tramvaji su iz drugih donacija. I naravno, sve što zna o tome šta je ostalo od starijih tramvaja. Ne smemo da zaboravimo da je Beogra dpoklonio jedan tramvaj belgijancima, čini mi se, koji ga sad koriste kao muzejski primerak, a naši su hteli da ga se reše.
ĐĐ i Breda moraju biti sačuvani i sređeni za buduću muzejsku postavku ili za turističku liniju po gradu, ne mogu da verujem da može da se donese tako suluda i kratkovida odluka da se otpišu i unište... Ono što je uspelo za trolu br. 1, sigurno može da uspe i kada su ovi tramvaji u pitanju.
Usput, treba pitati na GSP forumu zbog čega nikom u GSP-u ne pada na pamet da opere CAF-a, stvarno je sramota kako je izgledao tokom vikenda...
Jutros je dupla katica, sa oznakama linije 7, kao trećeg člana kompozicije vukla švajcarca od garaže Nbg u smeru ka Hajatu, nisu stajali na stanice... Prilično dugačka kompozicija za ove naše Bg ulice
Nedati da se isjece nikako ja trenutno nemam vremena ispitni rok ali poslije toga pravac Muzej nauke i tehnike da se tramvaji popisu kao kulturno dobro da se nemogu sjeci ni otudjiti inace za vozila je glavni kustos ako se nevaram g.Jovan Bozinovic www.muzejnt.rs
Evo ja sam spreman za akciju uzeo sam svesku sa dosta listiova A4 format i videcu danas da se vidim sa i da ga pitam da li bi hteli njegove kolega da daju potpis da se sacuvaju ti tramvaji.
Da i breda koja cami pored njega kontaktiraj sasu avramovica na gsp forumu on zan kako se to radi on je najvise zasluzan za spasavanje trolje*******usa br 1
@Cuburac
Ako se organizuje peticija koja treba da nekog od nadležnih ubedi da nešto učini, onda se potpisi ne donose na listovima iscepanim iz sveske, već na na uredno kreiranim i odštampanim obrascima sa tabelama koje imaju predviđene kolone za potpis, ime i prezime, i za matični broj svake osobe koja je odlučila da podrži akciju svojim potpisom. U suprotnom bi sama peticija i ljudi koji stoje iza nje delovali neozbiljno...
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.