Ce gi kresu,nema im druge.Imaju sasvim dovoljno vremena do kraja godine za to.kopmania":tg9utnyr je napisao(la):A i zar nije malo previsoka platforma tu ? Pa će se uskakati u tramvaj. A i to što bojan kaže katica dodje do platforme skoro, a caf je širi još ima i vrata koja se spolja otvaraju
Cuburac93":g9rne6oh je napisao(la):Edit: zaboravio sam da kazem da mi jerekao da smo mi deveteseih ili ranije dali hrvatima nase katice.
http://www.autobusi.net/forum/viewt...tart=285&sid=b77088c08e1c6e42b7b3f01242093abc"CKD-KT4"":g9rne6oh je napisao(la):Citat iz knjige "Tramvaj 101, 1951-2008" Dražena Bijelića i Željka Halambeka:
"Beogradske prikolice u Zagrebu
Povlačenjem prikolica iz tramvajskog prometa, u beogradskom GSP-u raspolagali su s određenom količinom četveroosovinskih prikolica TP4, proizvodnje "Đuro Đaković", koje su bile još u relativno dobrom stanju.
Nakon dogovora, 1986. godine ZET kupuje od GSP-a 18 komada tih prikolica, od kojih je 12 komada bilo predviđeno za pojačanje voznog parka ZET-a, dok je ostatak nabavljen za rezervne dijelove(...)
Od 12 prikolica dvije su bile novijeg tipa TP1 građene 70-ih godina, dok su ostale bile tipa TP4, građene 60-ih godina i isporučivane u dvije verzije.
(...)
Ove su prikolice u Zagrebu nosile brojeve:
- 731, 732 - tip TP1;
- 733, 734, 735, 735, 736, 737 - tip TP4, sva vrata široka!;
- 738, 739, 740, 741, 742 - tip TP4 - stražnja vrata široka, a srednja i prednja vrata uska!
Većina ovih prikolica bila je u prometu do 2006. g., kada je dio otpisan, a u prometu 2008. g. su ostale prikolice novijeg tipa TP1 br. 731 i 732, te prikolice 737, 739 i 742, tip TP4."
Dosta ĐĐ prikolica je u međuvemenu kasirano, koliko znam i neke BG prikolice (ako ne i sve, bolje će nam odgovoriti forumaši iz Zagreba :wink: ).
Još par postova sa Railserbia od pre 3 godine:
"nikola"":g9rne6oh je napisao(la):ZET (Zagrebački električni tramvaj) je 1986. nabavio 12 polovnih ĐĐ prikolica iz Beograda. Dvije iz 3. serije koja je isporučena sa ĐĐ 4-osovincima (ZET 731, 732), pet iz 2. serije koje su bile nabavljene da voze uz Bredu (ZET 733-737) i pet iz 1. serije koja je došla uz ĐĐ 2-osovince (ZET 738-742). Nakon modifikacija u ZET-ovoj radioni (preuređena vrata,ugrađene automatske spojnice itd.) krenule su u redoviti promet i jedan dio ih i danas, nakon 20 godina, još uvijek svakodnevno vozi iza ĐĐ 2- i 4-osovinaca po cijelom Zagrebu.
Današnje slike (linija 11, Črnomerec-Dubec):
...slikano nabrzinu pa slike nisu savršene.
"nikola"":g9rne6oh je napisao(la):Nikola,
Te davne 1986. kada je ZET uzeo te beogradske prikolice jel su uzeli i tramvaje ili su oni otiüli u neki drugi grad?
Uzeta su samo okretna postolja sa nekoliko ĐĐ 4-os. mot. kola da se "nađu" kod servisiranja zagrebačkih mot. kola a kasnije (od 1997.) je 12 od 30 zagrebačkih ĐĐ 4-os. mot. kola kasirano i njihova postolja su korištena kod izrade tipa 2100. Napravljeno ih je 15 (+1) što je očigledno 3 više od kasiranih tramvaja a za to su "zaslužna" beogradska motorna okretna postolja (jedino što nakon 20 godina više nitko nezna pod kojim su kolima).
ZET tip 2100:
...slika od prije mjesec i pol.
"nikola"":g9rne6oh je napisao(la):Danas sam opet vozio 11-icu i opet je bila beogradska prikolica:
...2-os. motorna kola su drugi ZET-ov prototip iz 1953. godine.
"Portos"":g9rne6oh je napisao(la):Iz ZET novina 12/1985
2012":znkagtxe je napisao(la):jedini problem koji sam uočio je da se ručno pomera skretnica na raskrsnici prema rakovici..
To стајалиште се лако решава. Само стајалиште је од челика и конзолно је ослоњено на бетонске греде. Склањањем те конзоле, Каф може без проблема да прође.kopmania":3dp5p59w je napisao(la):stf zar nije platforma ispod gazele na stanici i dalje visoka ?? Što znači da će pod od cafa biti ispod platforme. A i pre neki dan kad sam prošao trojkom delovalo mi je da je platforma tik uz katicu, kako će onda tu onda caf da prodje i još vrata da mu se otvore.
ma kod nas na vozdovcu je zahebano.. i to zesce..a tek ce da bude kad izgrade novo naselje...samo da napomenem ,39,25 i 33 su sad puni..ko zna kako ce da bude..ja se nadam da ce provuci tramvaj kroz naselje s.stepanovic,koliko god to suludo zvucalo...e da,i valjda ce vise da produze kumodrasku od crvenog solitera do autoputa..red je vise..kopmania":6m2fn602 je napisao(la):Pa da tako je, ja nikad ne vidim krcate tramvaje koji idu ka banovom brdu, iz razloga što na banovo brdo idu milion autobusa, dok na voždovac gde ide 9 ide samo par autobusa skojim skoro samo do grada možeš doći. A 9ka ima skoro uvek puno ljudi.
Sipuljac;83698250":2qqwayax je napisao(la):Dosao na prvu stanicu 7 u jurija gagarina i vidim caf kako ide ka okretnici pa odlucih da ga sacekam,pojavio se posle 20 minuta,pise van sluzbe,unutra sofer i pored njega lik s mobilnim koji nesto mase rukama ao da se svadja sa nekim,tramvaj mili,bukvalno 2km/h,iza njega se napravila kolona od petnestak tramvaja,25 minuta smo se klackali do delta citya gde je skrenuo u garazu i pritom se pokvarila skretnica,to je bio kraj voznje,to se sve desavalo veceras,bas me zanima da li ce to neko od medija objaviti.