Ce gi kresu,nema im druge.Imaju sasvim dovoljno vremena do kraja godine za to.kopmania":tg9utnyr je napisao(la):A i zar nije malo previsoka platforma tu ? Pa će se uskakati u tramvaj. A i to što bojan kaže katica dodje do platforme skoro, a caf je širi još ima i vrata koja se spolja otvaraju
Cuburac93":g9rne6oh je napisao(la):Edit: zaboravio sam da kazem da mi jerekao da smo mi deveteseih ili ranije dali hrvatima nase katice.![]()
http://www.autobusi.net/forum/viewt...tart=285&sid=b77088c08e1c6e42b7b3f01242093abc"CKD-KT4"":g9rne6oh je napisao(la):Citat iz knjige "Tramvaj 101, 1951-2008" Dražena Bijelića i Željka Halambeka:
"Beogradske prikolice u Zagrebu
Povlačenjem prikolica iz tramvajskog prometa, u beogradskom GSP-u raspolagali su s određenom količinom četveroosovinskih prikolica TP4, proizvodnje "Đuro Đaković", koje su bile još u relativno dobrom stanju.
Nakon dogovora, 1986. godine ZET kupuje od GSP-a 18 komada tih prikolica, od kojih je 12 komada bilo predviđeno za pojačanje voznog parka ZET-a, dok je ostatak nabavljen za rezervne dijelove(...)
Od 12 prikolica dvije su bile novijeg tipa TP1 građene 70-ih godina, dok su ostale bile tipa TP4, građene 60-ih godina i isporučivane u dvije verzije.
(...)
Ove su prikolice u Zagrebu nosile brojeve:
- 731, 732 - tip TP1;
- 733, 734, 735, 735, 736, 737 - tip TP4, sva vrata široka!;
- 738, 739, 740, 741, 742 - tip TP4 - stražnja vrata široka, a srednja i prednja vrata uska!
Većina ovih prikolica bila je u prometu do 2006. g., kada je dio otpisan, a u prometu 2008. g. su ostale prikolice novijeg tipa TP1 br. 731 i 732, te prikolice 737, 739 i 742, tip TP4."
Dosta ĐĐ prikolica je u međuvemenu kasirano, koliko znam i neke BG prikolice (ako ne i sve, bolje će nam odgovoriti forumaši iz Zagreba :wink: ).
Još par postova sa Railserbia od pre 3 godine:
"nikola"":g9rne6oh je napisao(la):ZET (Zagrebački električni tramvaj) je 1986. nabavio 12 polovnih ĐĐ prikolica iz Beograda. Dvije iz 3. serije koja je isporučena sa ĐĐ 4-osovincima (ZET 731, 732), pet iz 2. serije koje su bile nabavljene da voze uz Bredu (ZET 733-737) i pet iz 1. serije koja je došla uz ĐĐ 2-osovince (ZET 738-742). Nakon modifikacija u ZET-ovoj radioni (preuređena vrata,ugrađene automatske spojnice itd.) krenule su u redoviti promet i jedan dio ih i danas, nakon 20 godina, još uvijek svakodnevno vozi iza ĐĐ 2- i 4-osovinaca po cijelom Zagrebu.
Današnje slike (linija 11, Črnomerec-Dubec):
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...slikano nabrzinu pa slike nisu savršene.
"nikola"":g9rne6oh je napisao(la):Nikola,
Te davne 1986. kada je ZET uzeo te beogradske prikolice jel su uzeli i tramvaje ili su oni otiüli u neki drugi grad?
Uzeta su samo okretna postolja sa nekoliko ĐĐ 4-os. mot. kola da se "nađu" kod servisiranja zagrebačkih mot. kola a kasnije (od 1997.) je 12 od 30 zagrebačkih ĐĐ 4-os. mot. kola kasirano i njihova postolja su korištena kod izrade tipa 2100. Napravljeno ih je 15 (+1) što je očigledno 3 više od kasiranih tramvaja a za to su "zaslužna" beogradska motorna okretna postolja (jedino što nakon 20 godina više nitko nezna pod kojim su kolima).
ZET tip 2100:
![]()
...slika od prije mjesec i pol.
"nikola"":g9rne6oh je napisao(la):Danas sam opet vozio 11-icu i opet je bila beogradska prikolica:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...2-os. motorna kola su drugi ZET-ov prototip iz 1953. godine.
"Portos"":g9rne6oh je napisao(la):Iz ZET novina 12/1985
![]()
2012":znkagtxe je napisao(la):jedini problem koji sam uočio je da se ručno pomera skretnica na raskrsnici prema rakovici..![]()
To стајалиште се лако решава. Само стајалиште је од челика и конзолно је ослоњено на бетонске греде. Склањањем те конзоле, Каф може без проблема да прође.kopmania":3dp5p59w je napisao(la):stf zar nije platforma ispod gazele na stanici i dalje visoka ?? Što znači da će pod od cafa biti ispod platforme. A i pre neki dan kad sam prošao trojkom delovalo mi je da je platforma tik uz katicu, kako će onda tu onda caf da prodje i još vrata da mu se otvore.
ma kod nas na vozdovcu je zahebano..kopmania":6m2fn602 je napisao(la):Pa da tako je, ja nikad ne vidim krcate tramvaje koji idu ka banovom brdu, iz razloga što na banovo brdo idu milion autobusa, dok na voždovac gde ide 9 ide samo par autobusa skojim skoro samo do grada možeš doći. A 9ka ima skoro uvek puno ljudi.
Sipuljac;83698250":2qqwayax je napisao(la):Dosao na prvu stanicu 7 u jurija gagarina i vidim caf kako ide ka okretnici pa odlucih da ga sacekam,pojavio se posle 20 minuta,pise van sluzbe,unutra sofer i pored njega lik s mobilnim koji nesto mase rukama ao da se svadja sa nekim,tramvaj mili,bukvalno 2km/h,iza njega se napravila kolona od petnestak tramvaja,25 minuta smo se klackali do delta citya gde je skrenuo u garazu i pritom se pokvarila skretnica,to je bio kraj voznje,to se sve desavalo veceras,bas me zanima da li ce to neko od medija objaviti.