Šta je novo?

Tramvaji

A jel zna neko da li novi tramvaj moze da prodje preko mostara. Stanica deluje poprilicno knap i za stare tramvaje tako da ne znam kako ce se novi tramvaj tuda provuci
 
A i zar nije malo previsoka platforma tu ? Pa će se uskakati u tramvaj. A i to što bojan kaže katica dodje do platforme skoro, a caf je širi još ima i vrata koja se spolja otvaraju
 
ja sam se sad cuo sam prijateljem koji zivi kod liona i rekao mi je da svu sve sedmice isle sinoc preko slavije
 
da stim da caf sigurno nije jel je to bilo uveče , al verovatno će danas jel su ipak poslepodnevni sati
У петак (09.09.2011.год.) од 20:00 до 23:00 часа одржаће се генерална проба, а у суботу (10.09.2011.год.) од 17:30 до 19:30 часова главна Свечаност завршетка школовања студената Војне академије, испред Народне Скупштине.
 
kopmania":tg9utnyr je napisao(la):
A i zar nije malo previsoka platforma tu ? Pa će se uskakati u tramvaj. A i to što bojan kaže katica dodje do platforme skoro, a caf je širi još ima i vrata koja se spolja otvaraju
Ce gi kresu,nema im druge.Imaju sasvim dovoljno vremena do kraja godine za to.
 
Cuburac93":g9rne6oh je napisao(la):
Edit: zaboravio sam da kazem da mi je
xmtxlu.png
rekao da smo mi deveteseih ili ranije dali hrvatima nase katice.

Ne radi se o KT4 vozilima, već o tramvajskim prikolicama! Naime, 1986. godine Zagreb je od Beograda nabavio 12 prikolica, koje su upućene u TŽV Gredelj gde su remontovane i puštene u promet u Zagrebu. Takođe je vrlo moguće da su neka naša postolja rashodovanih ĐĐ poslužila za TMK 2100.

Evo citata:

"CKD-KT4"":g9rne6oh je napisao(la):
Citat iz knjige "Tramvaj 101, 1951-2008" Dražena Bijelića i Željka Halambeka:

"Beogradske prikolice u Zagrebu

Povlačenjem prikolica iz tramvajskog prometa, u beogradskom GSP-u raspolagali su s određenom količinom četveroosovinskih prikolica TP4, proizvodnje "Đuro Đaković", koje su bile još u relativno dobrom stanju.
Nakon dogovora, 1986. godine ZET kupuje od GSP-a 18 komada tih prikolica, od kojih je 12 komada bilo predviđeno za pojačanje voznog parka ZET-a, dok je ostatak nabavljen za rezervne dijelove(...)


Od 12 prikolica dvije su bile novijeg tipa TP1 građene 70-ih godina, dok su ostale bile tipa TP4, građene 60-ih godina i isporučivane u dvije verzije.

(...)

Ove su prikolice u Zagrebu nosile brojeve:
- 731, 732 - tip TP1;
- 733, 734, 735, 735, 736, 737 - tip TP4, sva vrata široka!;
- 738, 739, 740, 741, 742 - tip TP4 - stražnja vrata široka, a srednja i prednja vrata uska!


Većina ovih prikolica bila je u prometu do 2006. g., kada je dio otpisan, a u prometu 2008. g. su ostale prikolice novijeg tipa TP1 br. 731 i 732, te prikolice 737, 739 i 742, tip TP4."

Dosta ĐĐ prikolica je u međuvemenu kasirano, koliko znam i neke BG prikolice (ako ne i sve, bolje će nam odgovoriti forumaši iz Zagreba :wink: ).

Još par postova sa Railserbia od pre 3 godine:

"nikola"":g9rne6oh je napisao(la):
ZET (Zagrebački električni tramvaj) je 1986. nabavio 12 polovnih ĐĐ prikolica iz Beograda. Dvije iz 3. serije koja je isporučena sa ĐĐ 4-osovincima (ZET 731, 732), pet iz 2. serije koje su bile nabavljene da voze uz Bredu (ZET 733-737) i pet iz 1. serije koja je došla uz ĐĐ 2-osovince (ZET 738-742). Nakon modifikacija u ZET-ovoj radioni (preuređena vrata,ugrađene automatske spojnice itd.) krenule su u redoviti promet i jedan dio ih i danas, nakon 20 godina, još uvijek svakodnevno vozi iza ĐĐ 2- i 4-osovinaca po cijelom Zagrebu.

Današnje slike (linija 11, Črnomerec-Dubec):

01pe5.jpg


02nt2.jpg


03ay6.jpg


04cm7.jpg


05qx5.jpg


...slikano nabrzinu pa slike nisu savršene.

"nikola"":g9rne6oh je napisao(la):
Nikola,
Te davne 1986. kada je ZET uzeo te beogradske prikolice jel su uzeli i tramvaje ili su oni otiüli u neki drugi grad?

Uzeta su samo okretna postolja sa nekoliko ĐĐ 4-os. mot. kola da se "nađu" kod servisiranja zagrebačkih mot. kola a kasnije (od 1997.) je 12 od 30 zagrebačkih ĐĐ 4-os. mot. kola kasirano i njihova postolja su korištena kod izrade tipa 2100. Napravljeno ih je 15 (+1) što je očigledno 3 više od kasiranih tramvaja a za to su "zaslužna" beogradska motorna okretna postolja (jedino što nakon 20 godina više nitko nezna pod kojim su kolima).

ZET tip 2100:
img31164xt.jpg

...slika od prije mjesec i pol.

"nikola"":g9rne6oh je napisao(la):
Danas sam opet vozio 11-icu i opet je bila beogradska prikolica:

001fs4.jpg


002xq5.jpg


003hq6.jpg


004vv9.jpg


005ap7.jpg


006ut7.jpg


007lc2.jpg


...2-os. motorna kola su drugi ZET-ov prototip iz 1953. godine.

"Portos"":g9rne6oh je napisao(la):
Iz ZET novina 12/1985

PrikoliceizGSB.jpg
http://www.autobusi.net/forum/viewt...tart=285&sid=b77088c08e1c6e42b7b3f01242093abc
 
Нисам знао да се овако нешто радило код нас ;)
1500824368_0290c4f042_o.jpg

Можда би могли поново да раде овако, али квалитетно и да не дозволе да се асфалт овако "поједе" около
 
Mogu da se kladim da ce drugi Spanac da ide na neku liniju za Banovo brdo, tako ce imati vise psiholoskog uticaja na glasace s obzirom da se blize izbori. :D A sad je opet rekonstruisana stanica na mostrau u sklopu rekonstrukcije gazele, pa je moguce da je sad drugacija, nisam prosao tuda tramvajem mesecima, jer nije radio
 
Španac će ići na 13. to su već odavno rekli da će prve linije biti 7 i 13.
 
Od Banovog Brda do zeleznicke stanice je sve novo. Jedino ne mogu da se setim da li je radjen onaj deo kod hipodroma iza ograde sto ide, ali je on inace bio u ok stanju jel je njime isao samo tramvaj
 
Реконструисан је и тај део, прошао сам бајсом скоро.
На 13 нема проблема.
 
Potvrđujem cela trasa do B.Brda je nova,kvalitetno urađena sa betonskom podlogom ,jedini problem koji sam uočio je da se ručno pomera skretnica na raskrsnici prema rakovici.. :rolleyes:
 
stf zar nije platforma ispod gazele na stanici i dalje visoka ?? Što znači da će pod od cafa biti ispod platforme. A i pre neki dan kad sam prošao trojkom delovalo mi je da je platforma tik uz katicu, kako će onda tu onda caf da prodje i još vrata da mu se otvore.
 
Pominjali su da ce 13 da puste ali preko novog mosta.Po toj verziji nista od tramvaja na BB.Boga pitaj sta su odlucili.Ali posto tramvaj tamo krece tek 2013te ondak ce verovatno da ih stave na 13 ali tek kada srede to stjaliste ispod mostara koje je stvarno problematicno i za katice.
 
Naravno da je platforma visoka, tu će se izgleda silaziti u tramvaj :laugh:
2cxtim0.jpg

2072j5d.jpg


2012":znkagtxe je napisao(la):
jedini problem koji sam uočio je da se ručno pomera skretnica na raskrsnici prema rakovici.. :rolleyes:

Prekidač je postavljen, čak i promeni ponekad. Verovatno zahteva samo malo ”štelovanje“.
 
kopmania":3dp5p59w je napisao(la):
stf zar nije platforma ispod gazele na stanici i dalje visoka ?? Što znači da će pod od cafa biti ispod platforme. A i pre neki dan kad sam prošao trojkom delovalo mi je da je platforma tik uz katicu, kako će onda tu onda caf da prodje i još vrata da mu se otvore.
To стајалиште се лако решава. Само стајалиште је од челика и конзолно је ослоњено на бетонске греде. Склањањем те конзоле, Каф може без проблема да прође.
Чини ми се да је та конзола и додата да неби неко, силазећи из ужих катица поломио ногу.
 
А нико не помиње да Цаф уопште није потребан на линији 13. Него ће на њу да га дају тек да не вози само на ''седмици''. Срамота је што су толике паре дате за трамваје који могу да возе само на једној озбиљној линији (7). Шта је са линијом 9? Што га не дају тамо?
 
Cim se rekonstruise Vojvode Stepe sledece godine stavice CAF-onju tamo.Takodje treba i Bulevar oslobodjenja da se uradi od Slavije do Veterinarskog fakulteta.
 
До тада боље да ради само на линији 7, него да га дају на линију на којој није потребан. :bash:

Ево примера: 1503 дају на 7, скину 232+350, одвоје их и имају два вагона за две линије. Или их оставе спојене за линије 9 или 12.
 
Pa da tako je, ja nikad ne vidim krcate tramvaje koji idu ka banovom brdu, iz razloga što na banovo brdo idu milion autobusa, dok na voždovac gde ide 9 ide samo par autobusa skojim skoro samo do grada možeš doći. A 9ka ima skoro uvek puno ljudi.
 
kopmania":6m2fn602 je napisao(la):
Pa da tako je, ja nikad ne vidim krcate tramvaje koji idu ka banovom brdu, iz razloga što na banovo brdo idu milion autobusa, dok na voždovac gde ide 9 ide samo par autobusa skojim skoro samo do grada možeš doći. A 9ka ima skoro uvek puno ljudi.
ma kod nas na vozdovcu je zahebano..:p i to zesce..a tek ce da bude kad izgrade novo naselje...samo da napomenem ,39,25 i 33 su sad puni..ko zna kako ce da bude..ja se nadam da ce provuci tramvaj kroz naselje s.stepanovic,koliko god to suludo zvucalo...e da,i valjda ce vise da produze kumodrasku od crvenog solitera do autoputa..red je vise..
 
LRT FIjasko!!!

Sipuljac;83698250":2qqwayax je napisao(la):
Dosao na prvu stanicu 7 u jurija gagarina i vidim caf kako ide ka okretnici pa odlucih da ga sacekam,pojavio se posle 20 minuta,pise van sluzbe,unutra sofer i pored njega lik s mobilnim koji nesto mase rukama ao da se svadja sa nekim,tramvaj mili,bukvalno 2km/h,iza njega se napravila kolona od petnestak tramvaja,25 minuta smo se klackali do delta citya gde je skrenuo u garazu i pritom se pokvarila skretnica,to je bio kraj voznje,to se sve desavalo veceras,bas me zanima da li ce to neko od medija objaviti.
 
Vrh