Šta je novo?

Tramvaji

"Gradske vlasti u Novom Sadu ozbiljno razmišljaju o uvođenju tramvajskog prevoza u glavnom gradu Vojvodine, kaže gradonačelnik Igor Pavličić. "

Kad se setim o čemu se sve "ozbiljno razmišljalo" u Srbiji do sad, posebno pred izbore...
 
Felix55":tvup7dpx je napisao(la):
"Gradske vlasti u Novom Sadu ozbiljno razmišljaju o uvođenju tramvajskog prevoza u glavnom gradu Vojvodine, kaže gradonačelnik Igor Pavličić. "

Kad se setim o čemu se sve "ozbiljno razmišljalo" u Srbiji do sad, posebno pred izbore...
I to pominju onaj translahor.Ili ti vodjeni autobus na jednoj sini :rolleyes:
 
U Hrvatskoj osim Zagreba jedini grad koji još ima tramvaj je Osijek. Grad koji je skoro tri puta manji (po najnovijem popisu ima nešto više od 100 000 stanovnika) od Novog Sada.

Beskoristan podatak, ali neka ide u prilog tome da NS ima moju podršku. :)
 
Jos jedan dokaz da se metro u Beogradu ne sme ni jednim metrom svoje trase ukrstiti sa drumskim saobracajem.
Podzemno ili stubovi, ako negde postoje uslovi da ide povrsinom treba ga ograditi barijerama od 5m.
Svako drugo resenje nije vredno naziva metro.



Nadam se da cu doziveti tako nesto.
 
"Nikola '93"":3se9vtfa je napisao(la):
Oko 15:15 gb 277 na liniji 7 je imao sudar sa Audi A6 i sto je dovelo do prekida u saobracaju tramvaja.
Sudar se dogodio tako sto je vozac Audija hteo da uleti ispred tramvaja i skrene u bul. Zorana Djindjica sto mu nije uspelo i udario ga je tramvaj odpozadi...
 
vucko":1kiu86rx je napisao(la):
"Nikola '93"":1kiu86rx je napisao(la):
Oko 15:15 gb 277 na liniji 7 je imao sudar sa Audi A6 i sto je dovelo do prekida u saobracaju tramvaja.
Sudar se dogodio tako sto je vozac Audija hteo da uleti ispred tramvaja i skrene u bul. Zorana Djindjica sto mu nije uspelo i udario ga je tramvaj odpozadi...
Шмекер... :rolleyes: надам се да га је пристојно полупао.
 
Felix55":22omfek7 je napisao(la):
"Gradske vlasti u Novom Sadu ozbiljno razmišljaju o uvođenju tramvajskog prevoza u glavnom gradu Vojvodine, kaže gradonačelnik Igor Pavličić. "

Kad se setim o čemu se sve "ozbiljno razmišljalo" u Srbiji do sad, posebno pred izbore...
A da pogledaju onaj trejler iz Edinburga... ;)
 
Evo kako novi cafko izgleda nocu, na kraju svog radnog dana :D

http://www.youtube.com/watch?v=ak232OLr7jc&hd=1

photo0205.jpg
 
Ima po meni jedna zanimljivost na stanici jednoj na novom beogradu gde se spominje IDEA na najavi, ženi nisu rekli da prodavnica nije IDEJA nego idea :)
 
relja":1abma38o je napisao(la):
Nevezano za uzrok ovog zastoja (sklon sam da pre poverujem u probmem sa skretnicom, naponom, zatrpanim šinama nego u kvar na novom tramvaju) ovo samo potvrđuje da je neohodno izgraditi mini tramvajske okretnice na nekoliko lokacija u gradu.

Da okretnica postoji u široj okolini Hajata (Sajmište, Ušće, pumpa Dejton...) imali bi smo redukovane tramvajske linije, putnici bi presedali na autobuse, i problem bi bio neuporedivo manji.

Dokle god budemo imali zrakasto ražirenu tramvajsku mrežu, bez mogućnosti okretanja u slučaju havarije na jednom od krakova, dešavaće nam se ovakve stvari.


Tome bi značajno doprinelo da su navavili tramvaje sa dva upravljačkka mesta i vratima na obe strane... To bi bilo ssamo 30 tramvaja, ali ne može odjednom da se menja sistem, jedna po jedna linija.
 
ja sam cuo od kuma da jedan od novih tramvaja (verovatno 1503) prilikom istovara sa kamiona na sine je ispao sa kamiona i da je 1502 dobio njegove delove
 
@Cuburac tvoj kum je izgleda veliki saljivdzija a ti nemoj sve shvatati bukvalno ;)
 
Ima li neko neko logicno objasnjenje zasto 1501 koji je prvi dosao u beograd i to dobrih 3-4 nedelje pre 1502 jos nije pusten u saobracaj?Nije vam nista tu sumnjivo? :rolleyes:
 
Па једноставно га тестирају још. Потребно је урадити комплетне прописане анализе - то је моја претпоставка. 1502 је пуштен јер трамвај може да вози, а и то је нека врста теста изван званичне папирологије, да се види у пракси и под целодневним оптерећењем како функционише.
 
bokili84 ako nisi primio informaciju da moj kum vozi tramvaj i da treba uskoro a mozda i kasnije da pocne sa obukom za CAF-a.
On meni sve prica sta se desava u pogunu.

I da receno je da svi vozaci moraju da do decembra da poloze za CAF-a

A i rekao mi je kum da ovi koji sad idu oni imaju teorisko predavanje od 10:00 do 18:00
I prakticno od 18:00 do 06:00
I imaju 2 dnevnice

A najaca je fora to sto ljudi neznaju da otvore proz :D
 
Ja mislim da će oni 1501 poslednjeg da puste u saobraćaj. On će verovatno služiti za obuku vozača, prvi će osvajati nove teritorije(pravce) itd. To je samo moja predpostavka, to mi je jedino logično...
 
To stvarno ne znam, ali nece da ih obucavaju nocu valjda, a Boga mi treba dosta njih da prođe tu obuku. Inače 1501 svako drugo, treće veče oko ponoći odlazi negde iz depoa za stari grad i vrati se u 2. Danju ga lično, još nisam video...
 
Nego jutrosnji LRT FIJASKO stanica kluz onom patrljku koji se nastavlja na bulevAR prilikom skretanja u mite ruzica neznam kako sudarili su se kamion i automobil naravno na sinama red tramvaja za cas se stvorio ja sam 15min cekao 79 policije nije bilo a ova dvojica su se svadjali .A najca scena ludi izlaze iz 79 kako bi presli na tram 79 krece poluprazna kad vidis armija bjesnih trci zanjom kad su skontali da tramvaj neide :cool:
 
2012":2owv64u2 je napisao(la):
Odlično (je) što se prvi tramvaj testira u uslovima najvećeg opterećenja putnicima i celodnevno ,tako da ima vremena da se pokažu eveuntualni problemi i da se otklone na vreme dok ne krene da stiže cela serija



Dva su proizvedena pre nego što su išta testirali,a do kraja godine će ih ukupno biti devet u Beogradu i šta je tu pravo-vremeno?

Normalno je smo dobili jedan tramvaj na testiranje, pa da smo ga godinu dana drndali kao što je Helsinki uradio sa CroTramom


Brljotina sa ne-testiranjem tramvaja je daleko najveći propust Gradske vlasti u nabavci tramvaja.

Čak smo dobili jednu katicu na testiranje pre nabavke poslednje serije 1998. Drnadli su je trasom sedmice prilično dugo iako su katice "domaće" na našim ulicama.


vucko":2owv64u2 je napisao(la):
Ima li neko neko logicno objasnjenje zasto 1501 koji je prvi dosao u beograd i to dobrih 3-4 nedelje pre 1502 jos nije pusten u saobracaj?Nije vam nista tu sumnjivo? :rolleyes:


Prvo - najverovatnije da je na 1501 postavljena neka oprema za merenje različitih parametara i proveru rada nekih sklopova. Takvu opremu nema potrebe ugrađivati na sve tramvaje koji su isti, a i skupo je.

Drugo - potreban je tramvaj za testiranje drugih pravaca osim sedmice. Tramvaj koji saobraća, valjda noću treba da se očisti i servisira na drugačiji način od test tramvaja.

Treće - nadam se da 1501 proveravaju da li nešto treba promeniti u podešavanju tramvaja i da li treba dodati/ukloniti/prilagoditi neke delove ili čak sklopove.
Za ova testiranja je potrebno dosta vremena da se tramvaj pripremi i ne bi trebao da se koristi danju.
 
Cuburac93":13g4u7xy je napisao(la):
bokili84 ako nisi primio informaciju da moj kum vozi tramvaj i da treba uskoro a mozda i kasnije da pocne sa obukom za CAF-a.
On meni sve prica sta se desava u pogunu.

I da receno je da svi vozaci moraju da do decembra da poloze za CAF-a

A i rekao mi je kum da ovi koji sad idu oni imaju teorisko predavanje od 10:00 do 18:00
I prakticno od 18:00 do 06:00
I imaju 2 dnevnice

A najaca je fora to sto ljudi neznaju da otvore proz :D


To sto vozi tramvaj ne mora da znaci da ima prave i proverene informacije zar ne? ;) I ja radim u KBC Zemun pa pola stvari koje dodju do mene nisu tacne......
 
Cuburac93":1ufit31f je napisao(la):
bokili84 ako nisi primio informaciju da moj kum vozi tramvaj i da treba uskoro a mozda i kasnije da pocne sa obukom za CAF-a.
On meni sve prica sta se desava u pogunu.

Извини, али твој кум је говорио и то како трамвај нема шанси да пређе стари савски мост, те не може ово те оно а ипак вози. Ко зна колко трачева има у ГСП-у, не треба све узимати за озбиљно ;)
 
Onaj dan kada su pušteni u saobraćaj tvoj kum je rekao da će sva 3 biti puštena u saobraćaj pa eto nisu :)
 
Vrh