Šta je novo?

Tramvaji

2nrezvq.jpg

2epk8de.jpg
 
Heh, čak se i grad oglasio...

Нови трамвај од ујутру поново у саобраћају

Нови трамвај који саобраћа на линији број седам стао је данас поподне на Новом Београду због мањег техничког квара. На возилу је блокирао такозвани чистач шина пошто је наишао на препреку на самим шинама.

– Чистач је блокирао због препреке у шинама, али је овај проблем решен и трамвај ће ујутру бити у редовном саобраћају – изјавио је за Беоинфо помоћник директора Агенције за инвестиције и становање Драган Ивановић.

Нови трамвај је пуштен у саобраћај 28. августа и за десет дана је превезао 45.000 Београђана.

Izvor
 
Ne bih da ih branim, ali mozda i jeste manji kvar. Meni se čini da su se oni više us**li da čeprkaju po njemu nego što je nešto ozbiljno. Moraju da budu pažljivi, stegne se ruka, skupa sprava... A ko je kriv za prepreku na šinama je druga priča...
 
Prepreka na sinama???Nadam se da ce neko saznati o cemu se tacno radilo.Nije valjda zbog nekog kamena se zablokirao tramvaj?
 
djakovac":36unkwm4 je napisao(la):
Ne bih da ih branim, ali mozda i jeste manji kvar. Meni se čini da su se oni više us**li da čeprkaju po njemu nego što je nešto ozbiljno. Moraju da budu pažljivi, stegne se ruka, skupa sprava... A ko je kriv za prepreku na šinama je druga priča...

Могуће је да је у питању она прича што је неко поменуо на овој теми, а то је да осигуравајућа друштва исплаћују насталу штету само када се све то лепо поткрепи документацијом. Штета проузрокована на CAF има за људе из ГСП-а/Дирекције за ЈГСП сигурно већи приоритет и значење него ”на тамо некој” Катици (нажалост!), зато могу да замислим зашто су држали Кафку оволико дуго на једном месту.
 
Moravac":3m3bce88 je napisao(la):
bokili84":3m3bce88 je napisao(la):
jedan od nas":3m3bce88 je napisao(la):
Ocekujem da gradonacelnik izadje pred naciju i kaze kako su huligani sabotirali spanski tramvaj sa ciljem da uspore proevropske integracije i u cilju podrzavanja ruskih i beloruskih vozila na nasim ulicama.


Zaista suvisan komentar.....

Suvišan komentar, tipičan za komentatore devedesetdvojke.
Zaboravio si da napišeš i da nam tako treba kada nismo hteli da kupimo hrvatske tramvaje zbog slova U
Ne vidim zasto je komentar suvisan. Jedino sto sam omanuo je to sto se gradonacelnik nije uopste osvrnuo na zastoj vec je koliko vidim na repertoaru bilo otvaranje 895.og obdanista. Ako se o jednom razbijenom staklu na vozilu gsp-a pre par dana posveti 10 minuta dnevnika na djilasoviziji red je da se barem pomenu i na neke sopstvene greske.
 
2012":293sc3jl je napisao(la):
A ne treba zaboraviti da Englezi žestoko pumpaju cene za javne projekte tako da i tamo izgradnja nove Metro linjie ili Crossraila koša tri puta skuplje nego bilo gde u Evropi
Да, само што ће Енглези увек измусти неког другог да би дошли до пара. Ми немамо кога да измуземо.
Moravac":293sc3jl je napisao(la):
Suvišan komentar, tipičan za komentatore devedesetdvojke.
Zaboravio si da napišeš i da nam tako treba kada nismo hteli da kupimo hrvatske tramvaje zbog slova U
Да ли ми верујеш да је то и мени одмах пало на памет?
2012":293sc3jl je napisao(la):
LRT FIJASKO! :shok: :laugh: Možda se nisu setili ima jedno dugme piše "reset" :D
Evo i prigodnog spota...uz sovjestku himnu...iz Edinburga :)
http://youtu.be/ebaDe3eiQIA
Како се поправља КАФ? Изађеш из њега, па поново уђеш... :lool:
 
Nevezano za uzrok ovog zastoja (sklon sam da pre poverujem u probmem sa skretnicom, naponom, zatrpanim šinama nego u kvar na novom tramvaju) ovo samo potvrđuje da je neohodno izgraditi mini tramvajske okretnice na nekoliko lokacija u gradu.

Da okretnica postoji u široj okolini Hajata (Sajmište, Ušće, pumpa Dejton...) imali bi smo redukovane tramvajske linije, putnici bi presedali na autobuse, i problem bi bio neuporedivo manji.

Dokle god budemo imali zrakasto ražirenu tramvajsku mrežu, bez mogućnosti okretanja u slučaju havarije na jednom od krakova, dešavaće nam se ovakve stvari.
 
@Hazard
Kako ga nema? Sinoć u 22 sata, 55 minuta i 52 sekunde, 2012 je ovde konacno napisao "LRT FIJASKO!", pa smo odahnuli :D
 
belgrey":1wut5qo1 je napisao(la):
Sad je projurio Španac niz Resavsku. Proverio sam. U pitanju je 1502. Deluje sasvim ok.

da evo ga i na stanici upravo :)
caf-tramvaj.jpg


dobro je bili su brzi :)
 
Felix55":tllhyvdi je napisao(la):
@Hazard
Kako ga nema? Sinoć u 22 sata, 55 minuta i 52 sekunde, 2012 je ovde konacno napisao "LRT FIJASKO!", pa smo odahnuli :D

Sad videh. Izvinjavam se za previd i molim za oprostaj :D
 
На возилу је блокирао такозвани чистач шина пошто је наишао на препреку на самим шинама.
– Чистач је блокирао због препреке у шинама, али је овај проблем решен и трамвај ће ујутру бити у редовном саобраћају – изјавио је за Беоинфо помоћник директора Агенције за инвестиције и становање Драган Ивановић.

Pod hitno montirati na CAF-ove nešto ovakvo, pa da vidimo koja prepreka će da ga opet blokira i izazove kolaps :cool:
companyProduct1225873390.jpg
5839900956_3b83dd5fcd.jpg
2230710392_ea600b5424.jpg
 
Kazu na gsp forumu da je izgleda bila smrvljena kardanska spojnica i da su morali da otkoce tockove da bi uopste mogao da se pokrene tramvaj.Verovatno je skretnica kriva za to.
 
Ovo samo ukazuje, da je odlično što se prvi tramvaj testira u uslovima najvećeg opterećenja putnicima i celodnevno ,tako da ima vremena da se pokažu eveuntualni problemi i da se otklone na vreme dok ne krene da stiže cela serija..sve je to normalno.. ;) Zato se i jasno kaže da se svaki tramvaj mora prilagoditi gradu i uslovima u kojima vozi.Zbog složene infrastrukture velikih uspona,padova,nagiba za CAF, Beograd će biti najvažnije iskustvo i reklama za dalju prodaju.

Novi elektromotorni vlak pokvario se uoči puštanja u promet
http://www.vecernji.hr/slika-640x34...pokvario-se-uoci-pustanja-promet-slika-373740
Došlo je do proboja glavnog visokonaponskog prekidača zbog čega su zakazala pomoćna napajanja te je puštanje vlaka u promet odgođeno za idući tjedan.

– Uporabnu dozvolu za vlak dobili smo 1. srpnja. Vlak je predviđen da vozi 160 km na sat, a mi smo ga opterećivali i sa 35 tona sačme kako bismo simulirali vožnju vlaka pod punim teretom. Do danas je prešao 5000 km, no dogodio se taj incident koji se mogao dogoditi bilo kad i bilo gdje – kazao je Ivan Tolić, predsjednik uprave Gredelja koji je s Končarom izradio vlak.

S obzirom na to da je nastali kvar u Končarovoj ingerenciji, Josip Crnalić iz uprave te tvrtke kazao je da će za otklanjanje kvara trebati nekoliko dana.

– Zakazao je uređaj renomiranog proizvođača Secherona iz Švicarske. Vlak nismo pustili iz sigurnosnih razloga – kazao je Crnalić.Izvor;www.večernji.hr
 
Мада чудно да нису дрндали 1501, па тек кад га измуче, пусте 1502, али на крају није испало ни ово лоше. Таман се у пракси виде предности и недостаци.
 
Pa zato se najcesce pre kupovine traze test tramvaji od proizvodjaca kako bi se videle sve prednosti i mane tramvaja. :)

Pretpostavljam da se sad malo pravi pauza u isporuci novih tramvaja, kako ne bi morali u srbiji da vrse izmene na tramvajima, vec ce sacekati da sve mane izadju na videlo, izmeniti ih i tek onda krenuti da salju preostale tramvaje za srbiju.
 
Novi zastoj na Novom Beogradu. Čukanje katice na liniji 7 i automobila na raskrsnici Milentija Popovića i Zorana Đinđića...
 
Novi Sad vraca tramvaje na svoje ulice! Vest procitati na b92/biz. Tramvaji su tamo ukinuti pedesetih godina proslog veka,kao i u Nisu.
Znam da ova vest nema direktne veze s ovom temom,ali reko samo da prenesem :D
 
Vrh