Šta je novo?

Tramvaji

Nema horizontalnih sipki, ali zato ima 2+2 sedista. Deo izmedju sedista fabricki nije planiran da sa na njemu stoji, vec samo da se prodje do sedista. Verovatno kada su projektovali unutrasnjos nisu mislili na velike guzve.
 
Kada pomenusmo drndanje na raskrsnicama, primetio sam da su nove sine postavljene na slaviji jako "udobne", pa se cak i kada katica prelazi preko spojeva skoro nista ne oseca. Bas prijatno iznenadjenje. :)
 
Direktore meni je kum rekao da je kupa za spajanje toliko a mozda nisam upravu da je toliko kosta a ti nemas prava da mi se onako obracas
 
Ja i direktor jedva prezivesmo raskrsnicu Bulevar-Beogradska.Ne izgleda mi da je tu bolje stanje nego ranije,sve ostale raskrsnice su ok.

Mada lupa posle cvetka ka ustanickoj,pogotovu prednji tockovi.
 
Linije 3, 12 i 13 od sutra se vraćaju na redovnu trasu

Počev od ponedeljka, 5. septembra, tramvajske linije 3, 12 i 13 vraćaju se na redovnu trasu.

137831_tramvaj-01-foto-m-josida_f.jpg


Radovi na tramvajskom mostu u zoni petlje "Mostar" i radovi u zoni petlje "Radnička", zbog kojih ove tramvajske linije nisu saobraćale do Banovog brda i Rakovice, završeni su.



Vraćanjem tramvajskih linija 12 i 13 na redovnu trasu, prestaju da saobraćaju privremene autobuske linije 3A i 13A i tramvajska linija 12L.

Izvor: Blic
 
Moram da primetim da se oseća razlika u kvalitetu vožnje CAF-om u Jurija Gagarina. Ne kazem da je katastrofalno ali oseća se krpljenje. Trebalo je i to rekonstruisati komplet. Jeste da je skoro remontovana ali ne po najsavremenim standardima.
 
Jeste, ljulja u Jurija gagarina, i cak u trecem segmentu CAFa, u kome sam se ja vozio, cuje se skripanje amortizera dok ljulja.
 
djakovac":v7drwtr7 je napisao(la):
Moram da primetim da se oseća razlika u kvalitetu vožnje CAF-om u Jurija Gagarina. Ne kazem da je katastrofalno ali oseća se krpljenje. Trebalo je i to rekonstruisati komplet. Jeste da je skoro remontovana ali ne po najsavremenim standardima.

Јурија Гагарина је баш лоша деоница иако је релативно скоро (крајем деведесетих?) ”реконструисана”, то треба решити и средити по узору на трећи булевар.
 
Na žalost, ne izgleda mi kao da će u narednih desetak godina krenuti u takav posao, ipak je to dosta veliki posao... To možemo zaključiti na osnovu 3 stvari:
-Kada god neki gradski zvaničnik spominje preostali posao za rekonstrukciju tram šina u gradu, uvek spominje samo Dorćol i Voždovac kao preostali posao.
-Uvek se hvale da su trase na Novom Beogradu i Banovom Brdu POTPUNO rekonstruisane, i kako bi to istakli stvorena je nova linija 13.
-2009. godine zamenjen je 'habajući' deo kontaktne mreže duž cele trase Jurija Gagarina, postavljene su zaštitne ograde između dva koloseka kod bloka 44 da ljudi ne bi pretrčavali i na kraju, bukvalno su krpili šine, postavljajući neke 'kočiće' pod šine. Btw, nigde drugde nisam video da je tako nešto rađeno u gradu. Dakle šteta. Teško mi je da zamislim JG sa zelenilom u sredini. Mislim tu bi morala da podloga bude trava ma koliko bilo skupo za toliku deonicu. Ulica bi sinula!
 
Da,preostale deonice koje trebaju da se rekonstruisu su

-pravac od ruzveltove do BEKA-27 marta,kraljice marije i.t.d.
-Ruzveltova
-Bulevar oslobodjenja
-Vojvode stepe
-Karadjordjeva
*Racuna se i deonica nove trase zicke ulice od crvenog krsta do Vojislava Ilica kuda idu trolejbusi(bez obzira sto nije u pitanju kredit i trasa za tramvaj).
Posto grad dobija 57 miliona eura za sine na novom mostu i rekonstrukciju postojecih 11 oktobra,skoro sigurno ce sledece godine da rade vojvode stepe i kardjordjevu dok nece ulaziti u kostac sa tim zeznutijim gde ima drveca u ulici ;)

Ko zna,mozda u sklopu spustanja tramvaja sa novog mosta tamo kod belvila i nakpre nesto u Jurija
Gagarina,makar da bude zelena bastica.

Takodje,najkriticniji deo za 7icu je deo od Cvetka do Ustanicke.Boga pitaj kako ce to da rese.

Edit:

Tramvajske stanice nisu prilagođene onima koji imaju problema sa kretanjem
Osobe sa invaliditetom ne mogu da se voze „Špancem“


Autor: B. I.

Udruženja građana „Udruženje za reviziju pristupačnosti“ i „Srbija u pokretu“ je saopštilo da osobe sa invaliditetom ne mogu koristiti nove tramvaje u Beogradu.

Iako su španski tramvaji sami po sebi u potpunosti pristupačni, tramvajske stanice u Beogradu još uvek nisu prilagođene osobama koje imaju problema sa mobilnošću, ističe se u saopštenju.

„Sa ovim problemom suočila se aktivistkinja udruženja, korisnica invalidskih kolica. Prilikom pokušaja da uđe u tramvaj, vozač je odbio da spusti rampu i omogući joj ulazak u vozilo uz obrazloženje da stajališta nisu pristupačna.“ Udruženja građana „Udruženje za reviziju pristupačnosti“ i „Srbija u pokretu“ apeluju na sve nadležne organe, posebno na Direkciju za javni prevoz da u što kraćem roku reše problem nepristupačnih stajališta kako bi i svim Beograđanima, osobama sa invaliditetom, bila omogućena ova usluga javnog prevoza i kako se neprijatne situacije ne bi ponavljale. Tim pre, što će ove godine, kako se najavljuje, na beogradske šine stići barem još sedam ovakvih tramvaja, a do kraja 2012. godine, u saobraćaj će biti pušteno svih planiranih trideset tramvaja, zaključuje se u saopštenju.

http://www.danas.rs/danasrs/srbija/...ogu_da_se_voze_spancem.39.html?news_id=222930
 
danas proso na lionu caf ka gradu, koji sam u kafani cekao da naidje, i dok sam gledao basket nije se ni cuo dok je prolazio dok ga nisam okom spazio kako odlazi.
 
Ja sam se predvece usao u CAf-a kod radio industrije i da vam priznam lepo radi najavljivanje stanica, klima je super a majstor koji ga je vozio najmanje je vozio 50km/h po mojoj proceni
 
Izvini cuburac molim te evo necu nikad vise .Uozbilji se malo nemoj da prenosi polu informacije .Proceprkaj po netu provjeri pa postuj.Kako mogu da uzimam za ozbiljno tvoje izjave kad se vise puta desilo da nisi bio upravu .Jest da je kum svetinja ali nemoj uzimati sve za ozbiljno .Naslusao sam se prica vrlih strucnjaka od vozaca,mehanicara pa do sefa koji su pricali unajmanju ruku bajke okocjene vozila djelova isl.Primjer kao sa kuplom kaze motor repariranje 500 000e.A cjeli tramvaj toliko nov nije kostao.A onda odes na net i vidi da repariran motor kosta 15 000e
 
S obzirom da se izrada "drzavnih" sajtova placa 30000e, ko ti kaze da kuple ne placaju po 500000e :p :laugh:
 
Oko 10:30 video sam u Bloku 70 da CAF gb 1502 ide prazan (vozač sam i priča na telefon) za garažu verovatno.
Inače u jednom tramvaju sam video da su postavili validatore kartica :)
 
DAnas hdjedoh da se provozam trojkom od 12i50 do 13i30 nije bilo polazaka sa tasa spistim se sedimicom do z stanice tamo kao sad ce autobus u 14h prolazi trojka od rakovice u 14i20h dolazi sa tasa i krece u rakovicu .NEDAJ BOZE DA JE KO OBAVJESTIO PUTNIKE :bash: :bash: .Zvao sam dispecerski centar gsp niko se nejavlja ,djp takodej niko se nejavlja :bash: .U beokom servisu se javljaU likusa nema pojma da je tramvaj pusten u saobracaj :bash: Ali je zapisala prijavu .Ulazim u toliko zeljenu 3 i namostaru ulazi kontrola imali smo ih pojesti sa sve prslucima .Niko ali niko im nije htjeo pokazati kartu.Jedan lik im je rekao da sidu na sledecoj da ih nebu pretovrio u mljeveno meso .Naravno sisli su kod samjma i cudili se kakvi su to divljaci kako pa sta ako je tramvaj malo kasnio.Inace u istom nije ni prasina obrisana :bash: :bash: .Boze moj nisu se jetili da pogledaju kontaktnu mrezu i pokrpe sine sve ovo vrijeme nego su sve to danas raDILI :rant:
 
Ипосле се зграњавају када попију батине...
 
Vrh