Šta je novo?

Tramvaji

Ljudi jel uspeo neko negde tramvajem da stigne danas? Ja sam više od pola čuke čekao 14 kod vuka, od toga bar 15 minuta nijedan tram nije prošao. Kada sam dolazio bila je kolona od jedno 5, ako ne i više tramvaja u smeru ka Ustaničkoj. Na kraju kada sam odpešačio do Beogradske i ušao u 10, i on je stao na pola te ulice, i usput sam video 12 (švajcarac) koji takođe stoji, pa sam nastavio peške do Slavije i otišao na 33.
 
djakovac, verovatno će morati prvo da testiraju tu deonicu ka banovom brdu sa CAF-om pre nego ga puste, ali sigurno će voziti na liniji 13 možda već od kraja septembra kad ubace još 2 cafa
 
Ja sam danas bio u CAFu baš u to vreme. Međutim išao je toliko sporo kroz bulevar da je to strašno! Iza njega se vukla horda katica i zbog toga je nastao zastoj. Dodatan problem- caf stane na stajelište i otvori vrata. katica iza njega stoji i ne otvara vrata jer nema mesta za njega. a i kad otvori svi krenu da izadju nje da bi se natrpali u španca. Dakle to će kad se uhoda morati da ide brže jer problem brzine postoji, a to stvara zastoje pogotovo u BUKA. Od Ustaničke do Bloka 45 trebalo mu je čitav sat i 38 minuta! Bez većih gužvi u saobraćaju. A deonica do BB će biti testirana 12. na to sam mislio xD A prvih devet sigurno idu na 7 rekli u direkciji, a za one koji krenu posle nove godine mozda bace na 13...
 
U CAF-u je danas popodne iz otvora klime na plafonu počela da curi voda po sedištima i podu. Kada sam snimio fotku voda je tek počela da curi (vidite iznenađena lica putnika), da bi nakon toga voda, koja je povremeno prilično jako curila, oterala ljude sa sedišta u blizini tih otvora i napravila poveću baru na podu.

Caf-curenje.jpg


Malo kasnije pojavio se neko iz CAF/GSP ekipe, fotografisao je ovu situaciju, i zatim je nekome javljao preko mob-a (na engleskom) šta se upravo dešava...

Primetio sam i da zvučna najava stanica nije uopšte radila, nije mi jasno zbog čega.
 
Samo da potvrdim da danas kad sam ja bio, najave stanica nije bilo a na displejima je pisalo: 7 kalemegdan beko !?
 
Bese je i prvog dana curilo,neko od nas Beobuildovaca je to prijavio.
 
Ne verujem da caf moze redovno da ide sinama kroz karadjordjevu koje su u uzasnom slucaju.

Posto ce grad dobiti kredit od 57 miliona eura za rekonstruckiju sina i izgradnju istih na novom mostu.Datum odobravanja kredita je 11 oktobar,pretpostavljam da ce od februara,marta raditi vojvode stepe i karadjorjedvu istovremeno.

Dakle,CAF-ko po mojoj pretpostavci najranije od septembra za Kalemegedan preko pristanista.
 
11 bi trebalo vratiti, ali, ne treba očekivati da će nova 11, kao kombinacija stare 11 i stare 13, bviti toliko popunjena da bi na njoj trebalo da ide CAF. Petodelni tramvaj je za linije 7 i 12, eventualno 9, ali sam pre za pojačavanje desetke nego za pojačannje kapaciteta tramvaja na 9-ci. Upareni tramvaji su retkost na toj liniji, a ranije su bili čest prizor.

Trodelni CAF bi super legli za linije 5, 10 i 13, u kombinaciji sa KT4 modernizovanim; dok bi švajcarci bili dobri za dvojku i trojku. Na 6 bih držao KT4 i produžio je do Omladinskog. 14, ukinuti, tj. raspodeliti tramvaje sa nje na 10 i 6
 
Матеја kupe koje se koriste za spajanje 2 tramvaja kosta 500000 Evra, i zato je manje duplih tramvaja.

Na novoj 11 ce ici CAF, pazi trodelni CAF bi mogao na liniji 6 da ide.

A ovo za 2 i 3 se u potpunosti slazem da Svajcarce treba staviti na te dve linije
 
Cuburac93":3nza0f8k je napisao(la):
Матеја kupe koje se koriste za spajanje 2 tramvaja kosta 500000 Evra, i zato je manje duplih tramvaja.
?
Матеја, колико видим, прича о обичним спојеним катицама, на шта ти мислиш?
 
Kvacilo za tramvaj kosta 500 hiljada evra?!?! :O Secam se da su sve katice imale kompletna kvacila kad su kupljene i da su kvacila bila zasticena plasticnom navlakom. Polako su elektricni delovi nestajali s tih tramvaja, pa se pitam ako zaista toliko kostaju, ko je odgovoran za takvu stetu. :bash:
 
@Cuburac93 a da nisi hteo da napises 50 000 a ne pola miliona? Pola miliona za kupu je ogromno!
 
Koliko sam primetio, samo noviji i remontovani tramvaji mogu da idu upereni. Nije to samo zakačiti, već moraju da rade simultano oba tramvaja
 
Švajcarci (DuWag) ne mogu na liniju 2 zato što nisu u stanju da popnu na kalemegdan (uspon kod pristaništa) zbog nagiba... to je utvrđeno još 2000... sigurno ste primetili da ih na tom delu nikad nije bilo (ni za vreme 11 - 13) Slika švajcarca na toj deonici mi nikako ne ulazi u glavu... a i nekako mi katica leži za dva. Ne ide da na tu liniju sa najvećom istorijom u gradu bacamo tramvaje koji su donirani, i ne vezuju se za naš grad. Katica je tu najbolja, ili još bolje T6 da se tu baci ako još može da prođe, u sta čisto sumnjam. I on je doniran ali nekada su istovetni vozili Beogradom.

U jbt katičina kupa 1/4 novog CAFa onda... Nego živo me zanima, mogu li se upariti caf i Kata+(pogotovo mislim na čoperizovane katice)
 
CAF na dvojku je po meni suludo stavljati. Na Kalemegdanu niko ne koristi tramvaj iz razloga što na 20 metara odatle imaju trolejbusi koji voze isto kroz centar. Trebalo bi ga stavljati na dugačke linije kao što su 7, 9, 12, 13.
 
CAF ide do Ustaničke, jel tako?

Kolika je kvota da će u vrlo bliskoj budućnosti imati incident u Bulevaru na relaciji Cvetkova pijaca- okretnica?
Juče sam prošao kolima tamo, toliko divljaštvo sa parkiranim kamionima kiperima kraj ulice, na mestu koji bi trebao da se zove trotoar, bezbroj parkiranih automobila i razni burići, merdevine i ostali sadržaj raznih prodavnica ispred izloga, skoro da nema nigde u gradu.
Semafor za skretanje u Mite Ružića takodje crna tačka!
 
Opasnost po CAF-ove vreba i od - drugih tramvaja. CAF kao što smo primetili vozi sporije po gradu od starijih modela, često ga u stopu prati svita katica i švajcaraca, a imajući u vidu dosadašnje slučajeve čukanja tramvaja koji su se sustigli i koliko vozača kuca poruke i telefonira tokom vožnje, bio bih začuđen da se to nikad ne dogodi i CAF-ovima...

jul 2011 - Šest osoba povređeno u sudaru dva tramvaja

http://www.blic.rs/Vesti/Hronika/267992/Sest-osoba-povredjeno-u-sudaru-dva-tramvaja

decembar 2010 - Sudar tramvaja kod Hipodroma, 13 povređenih
http://www.blic.rs/Vesti/Hronika/224710/Beograd-Sudar-tramvaja-kod-Hipodroma-13-povredjenih
101717_tramvaj-sudar-0076-foto-d-milenkovic_f.jpg


februar 2009 - Sudar tramvaja na staroj okretnici

http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/Sudar-tramvaja-na-staroj-okretnici.lt.html
Sudar3.feb.jpg


2007 - Poljubac dve "sedmice"
http://www.vesti.rs/Beogradske/Poljubac-dve-sedmice.html
 
Pa verovatno bi mogao remontovana katica da se spoji sa CAF-om, ali videcu da pitam kuma posto on je od ovog meseca na obuci za CAF-a pa cu da ga pitam, ali je verovatno moguce spojiti remontovanu katicu i CAF.
P.S onaj dan kad je CAF krenuo u saobracaj kada sam se sa njim vracao sa bloka nesto sam se bio smorio. Zato sto nije moj kum vozio pa sam se smorio :),jedva cekam da kum polozi za CAF-a :D
 
Moravac":cumz4xua je napisao(la):
CAF ide do Ustaničke, jel tako?

Kolika je kvota da će u vrlo bliskoj budućnosti imati incident u Bulevaru na relaciji Cvetkova pijaca- okretnica?
Juče sam prošao kolima tamo, toliko divljaštvo sa parkiranim kamionima kiperima kraj ulice, na mestu koji bi trebao da se zove trotoar, bezbroj parkiranih automobila i razni burići, merdevine i ostali sadržaj raznih prodavnica ispred izloga, skoro da nema nigde u gradu.
Semafor za skretanje u Mite Ružića takodje crna tačka!
Toga se i ja plasim,mada se nadam da nece doci do toga.
 
Hmm sudar sa astronomski skupim vozilom u slucaju krivice lica koje nije vozac tramvaja ne moze biti isplativ :D
 
Pa ne bi valjda bila totalna steta... Osiguranje bi pokrilo troskove popravljanja karoserije i tako to. Mozda bi se steta merila hiljadama evra ili tako nesto.
 
Ja bih taj problem rešio elektronski. Naime, zna se koji je dozvoljen razmak između vozila i u vozačevoj kabini zalepljena je nalepnica sa tim podatkom. Lepo, neče čipove neka ugrade, i kad god se vozila preterano približe sačeka ga šef saobraćaja sa obrascem za pismeni izveštaj. Pa 5% manje zbog bahatosti. Ali, naravno, ne bi tako nešto GSP-u palo napamet
 
Vrh