Šta je novo?

Tramvaji

Cuburac93":3lhatbcn je napisao(la):
On meni kaze: jeste CAF lep za gledanje ali prevelika je odgovornost
Шта се уопште дешава када возач чукне возило? Да ли му се одбија од плате за штету или шта? Или ако неко други чукне возило ГСП-а, да ли плаћа штету самом ГСП-у?

Питам то из разлога што ниједном нисам видео да је иједан траг чукања и чешања икада сређен, на било ком ГСП-овом возилу. Ако добијају надокнаду, где нестају те паре?
 
Osiguranje plaća celu štetu pa nema potrebe da se obija od plate sem ako je vozač cugao.. :kafa:
 
Vozilo posle "čukanja" ne sme u saobraćaj ako se želi naplatiti osiguranje, a to često ume da potraje. Pošto GSP i ovako nema dovoljno vozila za sve linije, takva vozila se odmah uključuju i često se ne naplaćuju štete za manje deformacije karoserije.
 
CAF večeras u pola 12 kod Hajata, u još jednoj noćnoj vožnji. Dopada mi se kako mu zvuči zvono uživo, i barem na ovoj deonici nije bio bučan tokom vožnje :)
caf10.jpg

Pretpostavljam da se više ne radi o testiranju vozila, već o obuci vozača.
 
Oni ce njega sve do 28 avgusta do vozikaju posto su u CAF-u bili ja mislim cetvorica koja polazu na njemu.
Menjali su se na okretnicama.
Felix55 on je posle kod BAS-a skrenuo za kalemegdan ja sam bio u 10/7 posto se pokvario kumov tramvaj u poslednjem krugu tj. zadnji polazak 9/7 jeste od ustanicke
 
Пре двадесетак минута су трамваји били заглављени испод железничке станице НБГ. Кола хитне помоћи су стајала на шинама и поред су била два ватрогасна возила. Нисам успео да видим о чему се ради...
 
зар им се и трамвај запалио? :bash: па треба их уштројити због неодржавања возила
 
Погледајте боју жице како се постепено загрева пре него што је пукла. Ово уопште није наивно, било је прилично опасно изгледа. Није ми јасно зашто возач није спустио пантограф.

едит: Мада, жица је пала на трамвај, можда је то и узрок свему овом.
 
Dodje mi majka sad kuci, bila je u tramvaju koji se zapalio... Kaze da je bilo uzasno, vatra spolja i iznutra, ljudi su iskakali jedni preko drugih bukvalno... Strasno...
 
o boze, jadni ljudi. Bitno da oni imaju nove sisteme naplate, nema veze sto cemo svi ko rostilj da zavrsimo.
 
Оно што сам иначе приметио на том стајалишту је да се због висине надвожњака пантограф значајно савије, буде доста спуштенији него у односну на стандардан положај. Невезано што нисам сигуран како се ово технички постиже (није ваљда да га жица буквално "гурне"?!), питам се да ли можда тако нешто може смањити безбедност. Има овде доста људи који су упућени, па ће сигурно моћи да објасне.
 
Кад смо већ код кварова на трамовима, јуче око 20:30 приликом скретања ир Немањине у Ресавску, дупла седмица је почела страшно да лупа код последњег обртног постоља. После сам отрчао до мајстора да га обавестим, он је покушао да крене, и обртно постоље се задимило.
 
Evo preneo sam video na yt da bi se mogao ovde poslati. Zanimljivo da nije izbacio osigurač :rolleyes: U ovakvim situacijam bi trebao da izbaci maksimalni u tramvaju ili podstanici, ali očigledno nije ispravan.

Ja sam jednom prisustvovao kada je postojao neki kvar na tramvaju, pa kada vozač pokuša da krene čuje se detonacija i prasak i izbaci osigurač, a tramvaj poskoči.

[video]http://www.youtube.com/watch?v=5NWQwqieIYY[/video]
 
lukpot":34rjuly5 je napisao(la):
Оно што сам иначе приметио на том стајалишту је да се због висине надвожњака пантограф значајно савије, буде доста спуштенији него у односну на стандардан положај. Невезано што нисам сигуран како се ово технички постиже (није ваљда да га жица буквално "гурне"?!), питам се да ли можда тако нешто може смањити безбедност. Има овде доста људи који су упућени, па ће сигурно моћи да објасне.
Ispod nadvoznjaka kao na onom na mostarskoj petlji i ovde ima poseban konopac majstor da bih spustao dole pantograf.Zeznuta rabota.Vidis sta se sada desilo.
 
Ovde ne bi pomoglo spuštanje pantografa, a i to što povlače pantograf nije neophodno, već samo sigurnosti radi da ne bi pokidao vod. Vidno je međutim, da je na tramvaj pao vod, što znači da tramvaj moži biti 100% ispravan (čak i CAF) i da se ovako nešto dogodi.
 
Ajde da objasnim. Ovde je došlo do pucanja mreže i do pada kontaktnog voda na karoseriju. Tu je morala da odreaguje zaštita (osigurač) u podstanici ali očigledno nije. To što varniči je uzemljenje na tramvaju.
Sve se završilo topljenjem voda i njegovim padom na zemlju čime je prekinuto strujno kolo preko tramvaja.
Ispod podvožnjaka i na mnogim drugim mestima mreža je nešto niža i ona potiskuje pantograf na niže. Tramvajdžija povlači kanap u zategnuti položaj na tim mestima samo da se nebi u opuštenom stanju zapetljao na konstrukciju pantografa. (dakle on ne spušta pantograf)
Ovde nije bilo reči o kvaru na tramvaju već na kontaktnoj mreži i osiguračima u podstanici.
 
Veliki Vracar":2yzc9lk2 je napisao(la):
Ovde nije bilo reči o kvaru na tramvaju već na kontaktnoj mreži i osiguračima u podstanici.
Што, нажалост, неће спречити свезнајуће коментаторе на Б92 да криве старост трамваја за ово што се догодило.
 
Dobro je da niko nje strado .I tako ostasmo bey jednog ramvaja .Inace potstanica hajat je neispravna dosta dugo voyacima je davano uputstvo da drze veci rzmak kako nebi izbacvi osigrac a kad je trebao da izbaci onda nista . :bash: Mada se meni cini da je pozar poceo od ramvaja .Dosad su samo busevi gorili evo sad i tramvaji strasno .Ko ce da podnes ostavku dobije otkaz odgovara naravno niko :kafa:
 
Кад тад ће неко , на жалост, страдати и то највероватније више људи јер сумњам да ради оно за отварање врата у случају опасности, а чекића нема нигде. :notok:
 
Veliki Vracar":1k8dj6t4 je napisao(la):
Ovde nije bilo reči o kvaru na tramvaju već na kontaktnoj mreži i osiguračima u podstanici.

A baš sam ostavio sličan komentar na B92. :)

U jednom momentu se vidi crveno usijanje kabla, a potom i belo, pre pada na tlo.
 
Vrh