Šta je novo?

Tramvaji

zidar":36nbgi76 je napisao(la):
Prigradski autobusi sa poteza 300 neka sidju niz Ustanicku i okrecu kod Metro stanice, tu negde hde je sada Lastina okretnica, a gradski autobusi 50, 17, 31 neka okrecu u Ustanickoj. Tim ukrstanjem i gradske i prigradske linije prolaze kroz cvor "Ustanicka" a nema guranja na okretnicama. Vec danas bi gradske linije sa okretnice Konjarnik (17,31) trebale da okrecu na okretnici "Ustanicka" a prigradski 300+ na Konjarniku umesto da ljudi pesace gore dole.

Било би суууупер кад би се ово одрадило. :)
 
Felix55":29olg4pg je napisao(la):
Svojevremeno, pre ukidanja linije 11, bilo je najava u medijima da se razmišlja o tome da nova linija 8 spaja blok 45 i Banovo brdo preko mosta na Adi. Linija 13 je u toj varijanta trebala da ostane nepromenjena, tj. da nema veze sa Novim Bg-om, a linija 11 da i dalje spaja Novi Bg i Dorćol.
Ово сам говори колико и даље немају везе са животом. Уместо да 14 постане 8, а та нова линија 14, они ће направити потпун хаос са нумерацијом. :notok:
 
lento":10ilyr0r je napisao(la):
vucko":10ilyr0r je napisao(la):
Mislim da je to nemoguce za nase uslove.Pogotovu sto metro ne bi mogao ici brzo jer bi se nalazili tramvaji izmedju i.t.d.Prosto neostvariva stvar.Jasno je da kada bude bio metro da tramvaj ne ide vise Bulevarom posle Ruzveltove.

Mislim da je ipak logicnije da ide Bulevarom metro a ne preko krsta jer je skupo odrzavati takva dva vida prevoza na 200m daljine jedan od drugog.Samom izgradnjom metroa duz bulevara ce trole duz dimitrijale i Vojislava Ilica biti rasterecene sto je dobra stvar.

Izgradnjom metroa preko krsta ostavljamo dimitrijalu da se ugusi,pogotovu kada ceo kraj spojimo sa mirijevom i cvetkom.

Ako sam dobro razumeo 2012, nas dvojica pricamo o podzemlju s metroom i nadzemlju s tramvajem, nikako o zajednickim sinama.
Tako je,nema deljenja šina tramvaja i Metroa jer su današnji Metro sofisticirani,svaki voz polazi i stiže na stanice tačno u minut,daljinski se menja brzina ili usporava e sad zamislite tramvaj koji mu se nađe na putu...dakle i tramvaj i metro na M1 je realna solucija kao odvojeni sistemi vreovatno će od Skupštine do Ustaničke biti veća razdaljina među stanicama,a međuprostor će popuniti tramvaj baš kao u ostalim gradovima.
 
Vredi skrenuti pažnju na to kako su stari modeli tramvaja sačuvani, sređeni i stavljeni u upotrebu u Stokholmu, i predstavljaju pravu atrakciju. Linija 7 (ima 10 stanica) je posvećena ovim starim modelima tramvaja. Saobraća od aprila do decembra, a o tramvajima i depou u kome se čuvaju kada ne saobraćaju brine neprofitna organizacija osnovana upravo u tu svrhu.
I Beograd je mogao već uveliko da ima nešto slično, samo da je bilo malo više vizije i odgovornosti prema istoriji gradskog prevoza Beograda kod odgovornih u GSP-u, upravi grada i turističkoj organizaciji Bg-a...

800px-76_%26_846_2006-08-14.jpg


800px-Djurgardslinjen_visitor_845_050701.JPG
 
OK, ako metro bude isao duž Bulevara onda bi 7 mogla da ide do Omladinskog, i da se pojača 7L, a Bulevarom da idu 5, 6 i 14. I naravno da bude max 2 stanice od Vuka do Ustaničke. I, u tom slučaju, potrebna je nova vizija razvoja Bulevara, da se grade neki soliteri, poslovne zgrade...
 
Felix55":3bkyzz45 je napisao(la):
Vredi skrenuti pažnju na to kako su stari modeli tramvaja sačuvani, sređeni i stavljeni u upotrebu u Stokholmu....

штета што билмези у ГСП-у немају слуха за тако нешто. мислим да би се ТОБ радо укључио у тај пројекат. а линија би могла да иде од Таша до Топчидера

едит: слика будућег трамваја за град Тур у Француској:
Tram_Tours_Maquette-exterieur1.JPG


иначе, у питању је Alstom Citadis
 
Kada pričamo o ovim tramvajima u Stokholmu, evo još jedne lepe ideje sprovedene u delo tamo: sredili su jedan stari tramvaj, i pretvorili ga u elegantni putujući kafe. Ovaj tramvaj saobraća regularno na toj liniji 7 kao i svi ostali stari modeli, i jako je popularan - možete ući na bilo kojoj stanici, smestiti se pored prozora, pijuckati kafu, pojesti neki kolač ili neko jelo, i sve vreme razgledati grad tokom vožnje... Definitivno je obogatio turističku ponudu grada.

3922353763_3c75072cc4.jpg


4473851731_14eb4c31c3.jpg


130041714_d744d12f26.jpg


3391932239_6d8a100305.jpg



Slična ideja je sprovedena i u Melburnu
3203767352_566f39d642.jpg
 
колико имамо тих силних вагона ресторана, могли би и од једног трамваја то да направе :)
 
Da nisu ovi slucajno ranije pustili CAF-a u saobracaj posto sam sad na vestima video da pise Linija 7 Blok45
 
било јутрос на Студију Б, пуштају га у рад 28.08. и возиће на 7 (мада то за 7 сви већ одавно знамо)
 
sta ce covek voli klasiku, da se oseti moc motora kad poguras rucku a ne sad ovo kompjuter odredjuje snagu :lol:
 
Odgledah i ja taj jutarnji TV prilog iz CAFa ,

Ala se ljuljao levo desno onaj što je sedeci pričao ispred kamere, klatio se više nego ja u Katici
verujem da su u pitanju samo određene deonice pruge
samo ne mogu da verujem da nova tehnologija CAFa ne vrši stabilizaciju-amortizaciju ,

ili su moja prevelika očekivanja od nove tehologije ?
a možda u toj oblasti i nema nove tehnologije ? :rolleyes:
 
Ovaj kafe tramvaj u Stokholmu je fenomenalna ideja! :kk: Mislim da bi Švajcarac bio idealan za nešto tako... :vops:
 
boca-ica":z38t76kg je napisao(la):
Odgledah i ja taj jutarnji TV prilog iz CAFa ,

Ala se ljuljao levo desno onaj što je sedeci pričao ispred kamere, klatio se više nego ja u Katici
verujem da su u pitanju samo određene deonice pruge
samo ne mogu da verujem da nova tehnologija CAFa ne vrši stabilizaciju-amortizaciju ,

ili su moja prevelika očekivanja od nove tehologije ?
a možda u toj oblasti i nema nove tehnologije ? :rolleyes:
Moraćeš da sačekaš vanzemaljce... :D a to gde se ljuljao je deonica prema blokovima pored Delta c.tu nisu menjane šine i nema betonske podloge ispod njih već su na tlu..
 
E pa dule moj kum je neviđena legenda koliko je ekstra.

On je jedan po mom misljenju jedan od najboljih vozaca tramvaja niti zuri, postuje pravila.

Kad kod se vozim sa njim i kad se skretnica neprebaci on mi da da je ja prebiacim :D
 
vidi se po izgledu da je dobar covek tvoj kum .Mnogo je lepo kada su vozaci smireni a ne ono zure aj sto zure nekad ni to nije lose ali kad vidim psuju nesto namrgodjeni tvoj kum je skroz ok Takvi trebaju svi vozaci da budu a ne da budu bahati kao sto ih uglavnom vidjamA za to sto nece da vozi spanca sa jedne strane ga razumem spanac je nov dok se prilagodi treba da prodje neko vreme jos ako se nesto pogresno uradi hoce covek mirno da spava i ja da sam vozac nekako bi mi katica bila najbolja za voznju
 
Malo obavestenje.
Napravio sam na fejsu grupu " Tramvaji GSP-a " pa ko hoce neka se uclani i da doprinese i na fejsu neke slike i video snimke naseg GSP-a

ko hoce da me doda za prijatelja poslacu mu moje puno ime u posti.
 
Vrh