Šta je novo?

Tramvaji

Opustenooo":gtjpt35l je napisao(la):
2012":gtjpt35l je napisao(la):
jlaki":gtjpt35l je napisao(la):
Ali koliko CAF svedeno i elegantno izgleda, ja sam sve više oduševljen. Za razliku od notornog Combinoa previše agresivne prednje maske ili hrvatskog plavca koji izgleda nekako tupavo sa svim onim okruglastim oblicima. Ma prelep tramvaj za Beograd.
Da, očigledno su im uzor bili elegantni Beogradski ČKD tramvaji..vrlo dizajn podseća na njih..čista elegancija..


Hmmm. Zar nije BG Tramvaj vec postojeci model CAF-a koji postoji par godina URBOS 3 :) samo prilagodjen za Bg. Sumnjam da su im katice bile bilo kakav uzor :)

Urbos 3 je najnoviji model, izasao ove godine za zaragozu, bg i jos neki grad. :)
 
Felix55":1rvdcgb0 je napisao(la):
Матеја Бељан":1rvdcgb0 je napisao(la):
a trojka nam ne treba, osim ako se ne misli praviti naselje duž njene trase

Ljudi ne koriste gradski prevoz samo da bi došli do neke zgrade, već i da bi pobegli malo od zgrada... Trojka je fantastična linija koju treba očuvati - koliko je samo lepo sesti u nju i za čas stići do onog zelenila i jezerceta u Topčiderskom parku, na primer, ili produžiti dalje do Košutnjaka...
Potpis, najbolja tramvajska linija i druga nabolja linija u gradu.
Bio sam pre neki dan u Topčiderskom parku, kako je tamo lepo.
 
Ma prelepa je, samo ko će da finansira rekonstrukciju šina na liniji gde se na sat preveze 200 ljudi u oba smera. Ne treba mešati romantiča osećanja i brzinu putovanja sa objektivnim činjenicama. Da, trojka je neopshonda, ali onda kada se Direkcija ne bude plašila da skrati liniju 47 do Rakovice i kad se obezbedi pouzdan način da se sa Kanarevog brda dodđe do tramvaja. Ovako je trojka veliki problem
 
Zaista prvi put čujem da neko liniju 3 smatra ""velikim problemom"... Kome je problem i zašto? To što u tramvajima na liniji 3 nema gužve i guranja putnika samo dokazuje da je broj vozila / takt odgovarajući (težimo ka tome da jednog dana sve linije budu bez gužve, zar ne?), a činjenica da tramvaji nikad ne prolaze bez putnika govori da za trojku uvek ima interesovanja i da je treba svakako zadržati.
 
Senke":38a0qb1a je napisao(la):
Felix55":38a0qb1a je napisao(la):
Матеја Бељан":38a0qb1a je napisao(la):
a trojka nam ne treba, osim ako se ne misli praviti naselje duž njene trase

Ljudi ne koriste gradski prevoz samo da bi došli do neke zgrade, već i da bi pobegli malo od zgrada... Trojka je fantastična linija koju treba očuvati - koliko je samo lepo sesti u nju i za čas stići do onog zelenila i jezerceta u Topčiderskom parku, na primer, ili produžiti dalje do Košutnjaka...
Potpis, najbolja tramvajska linija i druga nabolja linija u gradu.
Bio sam pre neki dan u Topčiderskom parku, kako je tamo lepo.
А која је прва? :)
 
Wile E. Coyote":30j9zuze je napisao(la):
Гага":30j9zuze je napisao(la):
Wile E. Coyote":30j9zuze je napisao(la):
Зар нису по новом закону о саобраћају забрањена затамњена стакла? :p
Можда је "Цафићћћ" пореклом Земунац ! :D
Земун до Шпаније! :laugh:
Слажем се апсолутно :kk: , а може и до Единбурга ! Па онда ће мо имати више Цафићћћа/Кафићћћа :D
 
Cesto se pitate zasto u Beogradu ne instaliraju ove gumene izolatore.

image1sy.jpg
image2gss.jpg


Cijena, prava sitnica: 1200€ po metru
 
Predviđena je neka vrsta gumene izolacije, ali obično se to izostavi pri rekonstrukciji kako bi neko stavio pare u đep™ :/ Meni, međutim, i dalje nije jasno kako samo zamažu tramvajsku bašticu od Franša do Slavije, te posle svake zime se pojave toliki krateri da imate utisak kada se vozite autobusom kao da ide po oranju :/
 
Александар":3nes284m je napisao(la):
Predviđena je neka vrsta gumene izolacije, ali obično se to izostavi pri rekonstrukciji kako bi neko stavio pare u đep™ :/ Meni, međutim, i dalje nije jasno kako samo zamažu tramvajsku bašticu od Franša do Slavije, te posle svake zime se pojave toliki krateri da imate utisak kada se vozite autobusom kao da ide po oranju :/
Verovatno ne postoji čvrsta podloga. Jedna opcija je armirano-betonska staza na koju se pričvršćuju šine - uz naravno podmetače od kompozitne smole koji amortizuju vibracije šina, druga opcija je da se napravi podloga od tucanika postave šine na betonskim ili drvenim pragovima i taj tucanik jako nabije, pa preko toga betonske ploče ili asfalt. E sad, još jedan vrlo veliki problem su upravo ti autobusi - oni jednostavno ne bi trebali ići po tramvajskim šinama, jer teška drumska vozila oštećuju materijal oko šina mnogo više nego sami tramvaji - jer najveće opterećenje ne prave po šinama, već baš neposredno oko njih.
 
Ovo livenje bi kod nas doslo dosta jeftinije kod nas se ugradjuje drugi tip sine iako nemora na pojedinim pravcima tipa trasa 3 bi skoro sva mogla da se uradi na podlozi od tucanika sa betonskom pragovima koa na zelejznici.
 
Sta je sa delom tramvajskih sina koje idu od Vukovog Spomenika do zoo vrta kad ce to da obnove?
 
ko zna kada jer moraju da rekonstruisu celu ulicu i seku svo drvece celom duzinom,taj drvored je x puta gori od onog iz Bulevara.
 
Cuburac93":2kdixotv je napisao(la):
Dobio sam informacije da zamena skretnica na slaviji neplacaju građani nego vozaci tramvaja mom kumu su uzeli 5 ili 10 % od plate i ostalim vozacima


a ko placa tvog kuma?
 
Da li ce posle skretnica na Slaviji da sredjuju skretnice i ukrstanje kod Pravnog?
 
Možd bi šine kao za voz bile super rešenje da automobili ne ulaze u tramvajske baštice po sredini, kao u Savskoj. Em je jeftinije i lakše za održavanje, em što poptupo odvaja tramvajski saobraćaj od drumskog. Samo što jeste ružnije
 
Ja sam rekao da nam ne treba, i ne treba nam ako se koristi kao sada. Sentimenti umesto racionalnosti ne mogu da prođu kod ovolikog projekta. Dakle, trojka bi trebalo da bude prevoz za Kanarevo brdo, Miljakovac i Resnik, ALI treba da ide na 5 minuta i da se uvedu lokalne linije. Ako misle da je koriste kao do sada, ne želim da se plaća rekonstrukcija šina u Rakovici gde tramvaji idu prazni, i linija može da se skrati do Topčidera. Svakako da je bolje da uz BG:voz bude prevoz za Istočnu Rakovicu i Resnik.
 
Trojka bi bila mnogo korisnija ako bi prolazila kroz Pere Velimirovića. Na primer: Sa Rakovičkog puta u Pere Velimirovića (ulica je dovoljno široka), dolazi do Borske(zahteva rušenje ilegalnih objekata)-stanica i ukrštanje sa ostalim linijama, silazi u Hasanaginice i vraća se kroz Pere Velimirovića do Rakovičkog puta. Mislim da ovo nije previše komplikovano, a mnogo bi značilo ljudima iz ovog dela Rakovice(Košutnjak, Kanarevo, Miljakovac).
 
Trebalo bi uzeti različite mogućnosti u obzir, jer menjanje šina košta skoro kao nove šine. Besmsleno je menjati šine a ne i organizaciju prevoza u tom kraju. Zato sam rekao da nam ne treba, tj da ide do Topčidera. Takođe, treba omogućiti investitorima da uz Rakovički put grade stambene i poslovne jedinice
 
Trebalo bi i omoguciti skretanje s trase trojke na novi most, jer bi se onda od Rakovice, Knezevca, Kanarevog brda brze i lakse stizalo do Novog Beograda.
 
Ne bi trebalo da bude problem da se to naknadno ubaci.
 
Vrh