Šta je novo?

Tramvaji

Aha, pobedio ruski KTM sa ovim modelom, odustali od Kafova :p
800px-71-619_nn.jpg
 
Ali koliko CAF svedeno i elegantno izgleda, ja sam sve više oduševljen. Za razliku od notornog Combinoa previše agresivne prednje maske ili hrvatskog plavca koji izgleda nekako tupavo sa svim onim okruglastim oblicima. Ma prelep tramvaj za Beograd.
 
+laki
takvo i ja mišljenje imam. Hrvatskom baš i ne stoji plava svetla, da ima neku drugu boju možda bi izgledao modernije i lepše :)
 
jlaki":2snr0cxm je napisao(la):
Ali koliko CAF svedeno i elegantno izgleda, ja sam sve više oduševljen. Za razliku od notornog Combinoa previše agresivne prednje maske ili hrvatskog plavca koji izgleda nekako tupavo sa svim onim okruglastim oblicima. Ma prelep tramvaj za Beograd.
Da, očigledno su im uzor bili elegantni Beogradski ČKD tramvaji..vrlo dizajn podseća na njih..čista elegancija..
 
2012":2syhur34 je napisao(la):
jlaki":2syhur34 je napisao(la):
Ali koliko CAF svedeno i elegantno izgleda, ja sam sve više oduševljen. Za razliku od notornog Combinoa previše agresivne prednje maske ili hrvatskog plavca koji izgleda nekako tupavo sa svim onim okruglastim oblicima. Ma prelep tramvaj za Beograd.
Da, očigledno su im uzor bili elegantni Beogradski ČKD tramvaji..vrlo dizajn podseća na njih..čista elegancija..


Hmmm. Zar nije BG Tramvaj vec postojeci model CAF-a koji postoji par godina URBOS 3 :) samo prilagodjen za Bg. Sumnjam da su im katice bile bilo kakav uzor :)
 
Pa kada dobro zagledam... novi tramvaj mene podseća na Čkd namerno ili ne..zapravo tu što su BG tramvaji uži daje im tu eleganciju :)
 
nas je lepsi... ovaj je uniformisan , kao kanta... jao sto je dobro kad imamo lep tramvaj pa mozemo da prozivamo druge.
 
A unutrašnjost :))) oni imaju ona sportska kožna sedišta hah :))
 
kopmania":2j0z8sv6 je napisao(la):
Evo kako je edinburg primio nov tramvaj, bez tajnosti, odma prikazan javnosti :)

не би он код нас преживео ни једну ноћ. одмах би га варвари ишарали
 
Vec vidim mrtvu strazu GSP radnika u fluoroscentnim prslucima i naoruzane pajserima kako zivotom cuvaju CAF. :rolleyes:
 
@kopmania: Majke mi, naš je možda lepši spolja, ali je zato njihov objasnio sa sedištima...Ova sedišta u našem deluju toliko očajno (možda promenim mišljenje kad vidim uživo), da mi lepše deluju ona u "japancima". To je otprilike kao one stolice sa četiri noge koje su zavarene za pod, što ima naša policija u nekim kombijima. Ne mogu da nađem nijednu sliku da pokažem, ali ako neko ima neka okači.
 
Na ovom videu iz Edinburga, ima jedan zanimljiviji momenat od samih sedišta - vidi se kako izgleda 7-delni tramvaj. Interesuje me da li bi, ako dođe do nastavka nabavki, Beogradu odgovarao određen manji broj i ovako dugačkih tramvaja? Mislim, kad se jednom infrastruktura sredi da CAF prolazi svuda, sasvim je svejdno da li je trodelni, petodelni ili sedmodelni. Sedmodelni bi trebao ići tamo gde je najopterećenije i gde su stajališta dovoljno dugačka, ali pre svega - da li bi takvi tramvaji, eventualno trebali Beogradu?
 
Pa mozda samo kad su spicevi. Vise treba redovnost da svaki krene na vreme i bice dovoljni ovi cafovi
 
Dovoljni su nam trodelni za pravac Voždovac, Omladinski stadion i krug dvojke. A pedotelni za pravac NBG i BB. Zapravo ovako bih ja:

sedmica: 5 delova na 3 minuta
devetka (do pristaništa): 3 dela na 6 minuta
desetka: 3 dela na 10 minuta
dvanaestica: 5 delova na 5 minuta
i dvojka: 3 dela na 6 minuta

a trojka nam ne treba, osim ako se ne misli praviti naselje duž njene trase
 
Ronche":41o4mrei je napisao(la):
@kopmania: Majke mi, naš je možda lepši spolja, ali je zato njihov objasnio sa sedištima...Ova sedišta u našem deluju toliko očajno (možda promenim mišljenje kad vidim uživo), da mi lepše deluju ona u "japancima". To je otprilike kao one stolice sa četiri noge koje su zavarene za pod, što ima naša policija u nekim kombijima. Ne mogu da nađem nijednu sliku da pokažem, ali ako neko ima neka okači.


Za nase klimatske uslove su iskljucivo plasticna sedista i to je odlican izbor. To sto tramvaj ima klimu ne menja, nista, ljudi ulaze znojavi sa 40 C. + plasticna sedista se mnogo lakse odrzavaju (a nase odrzavanje je i ovako ocajno) i tesko se ostecuju, dok bi kozna manijaci lako rasceplai, a i kada bi se pohabala od koriscenja niko ih ne bi menjao.
 
Dobio sam informacije da zamena skretnica na slaviji neplacaju građani nego vozaci tramvaja mom kumu su uzeli 5 ili 10 % od plate i ostalim vozacima
 
Матеја Бељан":23pu1w1h je napisao(la):
a trojka nam ne treba, osim ako se ne misli praviti naselje duž njene trase

Ljudi ne koriste gradski prevoz samo da bi došli do neke zgrade, već i da bi pobegli malo od zgrada... Trojka je fantastična linija koju treba očuvati - koliko je samo lepo sesti u nju i za čas stići do onog zelenila i jezerceta u Topčiderskom parku, na primer, ili produžiti dalje do Košutnjaka...
 
A zašto si izbrisao 9 do NBG ??? Onda ostaje jedino 18 na potezu kumodraška - Vojvode stepe da stignemo do NBG a 18 je i onako prenatrpana linija
 
Vrh