Šta je novo?

Tramvaji

Valjda ce ga skloniti negde unutra, da se ne bi desilo da neko išara/ukrade tramvaj od 2000 000 evra! :grand:
 
Te crte postoje i na tramvajima u Saragosi
de-gran-via-al-final-de-valdespartera-en-solo-21-minutos.jpg
 
Kažem samo liči, ne ljuti se . :) nisam se nikad vozio ni LRT a ni Cafenim , radujem se i jedva čekam da probam kao i svi :) :D :)

sem ako onaj sa gumama i vagonima u dva nivoa, spada u LRT onda sam vec probao i taj LRT :rolleyes:
 
Јеси Боцо, возио си се ЛРТ-ом, имамо га од 1892 :grand:
 
Јок, Беовоз је тежак :) Трамвај је лако шинско возило по свим дефиницијама ;)
 
Ha ha ha, opet kratko i jasno :) :D :)
Edit
Za nagaradu jedan mali Of - vic sa šinskim vozilom (malo je bajat ali valja):

Žandar uhvati đeparoša na Žel. stanici a ovaj da bi mu se narugao upita
Kakva je razlika između tebe i voza ...Pa voz ima dva razreda a ti ni jedan :p
Gleda ga žandar onako tupo...Pa ga upita - A koja je razlika između tebe i voza..... Voz ide iz stanice a ti u stanicu :laugh: :lool: :laugh:
 
boca-ica":hspmi3p1 je napisao(la):
Sta je LRT kod nas ? :) mozda Beovoz :)
CAF ti liči na LRT jer su vozila za tramvaj i LRT, bez izuzetka, identična. Samo je pitanje terminologije, a kriterijum je (ne)zavisnost trase.

Evo, pošto svi razmišljaju šta bi mogla da bude prepreka novim tramvajima, da doprinesem i ja seriji nagađanja:

dsc03866q.jpg
 
boca-ica":wqp12smg je napisao(la):
Sta je LRT kod nas ? :) mozda Beovoz :)
Da,lrt je termin za niskopodni tramvaj sa uglavnom nezavisnom trasom i zeljom da za razliku od starijeg brata-tramvaja ide pomalo pod zemlju,a za razliku od metroa je klaustrofobican pa ne voli previse da je u tunelu :D
 
Jedna od lepih stvari Beobuilda što čovek može i da nauči ponešto :) hvala svima :)
 
vucko":18g33pdf je napisao(la):
boca-ica":18g33pdf je napisao(la):
Sta je LRT kod nas ? :) mozda Beovoz :)
Da,lrt je termin za niskopodni tramvaj sa uglavnom nezavisnom trasom i zeljom da za razliku od starijeg brata-tramvaja ide pomalo pod zemlju,a za razliku od metroa je klaustrofobican pa ne voli previse da je u tunelu :D
pa i ne slažem se baš,

nije bitna forma vozila ili trase (u smislu nadzemna podzemna) nego kapacitet vozila i to da li je trasa nezavisna ili ne (svejedno dal je nadzemno, podzemno...)
Jedno niskopodno vozilo koje ima veći kapacitet putnika, brzo i vozi se nezavisnom trasom ima karakteristike metroa za razliku od npr. visokopodnog vozila sa niskim kapacitetom koje se kreće deonicom koja seče ulice. :)

evo jednog zanimljivog primera
visokokapacitetno vozilo koje u nekim gradovima služi za punokrvne metro sisteme je u Essenu običan LRT:

Buerer_strasse.jpg


još jedna velika prerasuda je da li metro vozilo čini pantograf ili treća šina, to je potpuno irelevantno. (Pa i beovoz ima pantograf i veliki kapacitet pa opet nije LRT :) )
 
Ali ja hoću da kažem da su proizvodi CAF-a koji su identični na periferiji Madrida nazvani tramvaj, a kroz grad Laki metro. U smislu vozila nema neke razlike, osim što tramvaj stare generacije ne može da se nazove metroom nikako, ali ovi novi u zavisnosti od karakteristika trase dobijaju ime.
 
Матеја Бељан":2bjxfaxy je napisao(la):
Ali ja hoću da kažem da su proizvodi CAF-a koji su identični na periferiji Madrida nazvani tramvaj, a kroz grad Laki metro. U smislu vozila nema neke razlike, osim što tramvaj stare generacije ne može da se nazove metroom nikako, ali ovi novi u zavisnosti od karakteristika trase dobijaju ime.
KAF-ovi kao što je ovaj u BGD je tramvaj 100%, jednostavno nema taj kapacitet, brzinu ili organizaciju prostora koji bi od njega činio makar LRT. A o deonici 7 (gde će verovatno ići) tek i da ne govorimo :)
 
Sve sam ocekivao ali kad sam juce sedeo u 14-ci ciji vozac NE ZNA da tramvaj ima prvenstvo prolaza u odnosu na druga vozila u kruznom toku, od tad me vise nista ne moze iznenaditi. Covek najopustenije napravio haos i na Autokomandi (stajao 15 min) i na Slaviji (stajao 7-8 min) a iza njega VOZ drugih tramvaja koje je blokirao...
 
Pa nema prednost ako ima trougao, a ima trougao. Svako vozilo koje uđe u kružni tok posle ima prednost u odnosu na uviruće pravce. (Čini mi se da je tako organizovan). Tramvaj ima prednost samo kad bi trebalo da se poštuje pravilo desne strane.
 
Zato je spas da se denivelise tramvaj na autokomandi kao sto ce kod cvetka dok Slaviju necu da pominjem jer zavisi od reci na slovo m.
 
Tramvaj uvek ima prednost, osim ako ima trougao, a na autokomandi u pravcu ka gradu mislim da nema (trougao). Ka banjici nisam siguran, posto najcesce tu stoji saobracajac.... Ali mislim da isto nema trougao, tj. da ima prednost.

+1 za denivelaciju tramvaja na autokomandi :kk:
 
Vrh