Šta je novo?

Tramvaji

Wile E. Coyote":2buvl0bu je napisao(la):
Колико знам, Швајцарци нису дали да се мења оригинал колор-шема, као ни гаражни бројеви.
A zasto to? Pa tramvaje su dali (ili prodali?), sto znaci da vise nisu njihovi. Taj ko je dobio moze da ih farba u sta hoce. Drugo je to ako traze da na njima stoji natpis da su donacija, sto je OK, ali ne mogu odredjivati kolor semu.
 
Па на Јапанцима ни данас нема реклама.
 
A i više neka odlepe one reklame sa Trola, da ih vidimo konačno u pravom svetlu...
 
vrachar":26jwf32l je napisao(la):
Wile E. Coyote":26jwf32l je napisao(la):
Колико знам, Швајцарци нису дали да се мења оригинал колор-шема, као ни гаражни бројеви.
A zasto to? Pa tramvaje su dali (ili prodali?), sto znaci da vise nisu njihovi. Taj ko je dobio moze da ih farba u sta hoce. Drugo je to ako traze da na njima stoji natpis da su donacija, sto je OK, ali ne mogu odredjivati kolor semu.
Дали су, а не продали.
Матеја Бељан":26jwf32l je napisao(la):
Dugo ni na Japancima nije smela da stoji nikakva reklama ili da se prefarbavaju
Управо. Ради се о праћењу шта се дешава са којим донираним возилом. Јапанци су се вероватно надали да ће нас утерати у ред кратком контролом. Швајцарци не престају са контролом и нека.
 
Da li ste vi videli farbu na prvim svajcarcima koji su stigli u bg? Toliko je spala da ce se jos malo videti osnovna boja, a da ne pricam sto su mnogi izgrebani i iscukani na 100 mesta, neka ih ofarbaju opet u zeleno barem, ali da ne budu tako ofucani...
 
Kolika je maksimalna brzina Bazilejaca? Preksinoć sam na Lionu ušao u jedan oko 00:25 (koji je išao samo zahvaljujući ljubaznosti miška iliti tramvajdžije), a kod Hajata sam bio u 00:43. Kada je išao preko Starog savskog, osećao sam se kao da sam u vozu. Nagario ga je da je sve zvonilo, a kad smo sleteli s mosta, naišli smo na onu šikanu koja skreće neznatno ulevo, pa zatim mota desno ka Dejtonki, i tu sam osetio kako centrifuga silovito vuče ceo tramvaj i nas unutri prvo u jednu, pa u drugu stranu, a mi smo i dalje leteli i tako... Nikad nisam iskusio bržu vožnju tramvajem nego tad. :phew:
 
Uslov prilikom donacije je bio da se originalno zadrži boja i garažni broj vozila. Primetio sam fotografije na gspbeograd.net i rekao bih da je to sve nastalo prilikom transporta, pošto su oštećenja još uvek sveža, kao i grafiti. Vozila se prvo moraju prilagoditi domaćim uslovima, što podrazumeva i ugradnju pozadinske svetlosne signalizacije, koja je malo čudno ili potpuno odsutna na tramvajima u Švajcarskoj. Brizina bi trealo da bude do 60km/h, a mozda može i brže da vozi ;)
 
Pa to šte Švajcarski tramvaji nemaju zadnja svetla...pa vozali ih po planini.. ;)
 
U predhodnom postu sam pominjao potrebu za lokalnu tranvajsku mrežu Batajnica-Altina-preko zemunskog polja ....i nastavak u naselju Savi Kovačević buducom saobracajnicom najverovtnije Bulevarom koj se protezati između ž. pruge i Novosadskog puta
U bulevar bi trebalo blagovremeno uplanirati tranvajsku bašticu.
Potvrda o buducoj saobracjnici se nalazi u GUPu evo deo a ista je iscrtana crvenom ne isprekidanom linijom



Uploaded with ImageShack.us
 
Upravu ste, do petlje jeste novi NS gde savija ali novi krak iz Batajnice
bez problema može pravo,do prvih kuce sa ulicama, inače jako su se približile Bataji

Do njih se stiže postojecim kracim poljskim putem upravo po sastavu žutog i ljubičatog polja i uliva se ulicu.
Pokušacu da ovih dana slikam (kako bi bilo uočljivije) , neverovatno koliko su se približila ta dva naselja a bilo je poprilično prazno

U ovaj plan, izgleda nisu ušle prošlogodišnje novo izgrađene kuce. Mogu samo da pretpostavim šta če biti izgrađeno ove i sledece godine
Spoj oba naselja je izvestan ako ne umeša prste industriska zona pa i tad , opravdaniji je tamvaj umesto autobusa
 
Sa aspekta javnog prevoza lose je kada su tako razgranata naselja,bolje je da su vise koncentrisana,i dalje nam se razvija grad bez ideje :/
 
ја сам се идушевио шинама у Прагу. уопште се не чују трамваји када скрећу. а синоћ када сам био на Дорћолу, трамвај скреће у Тадеуша Кошћушког, шкрипи, чује се бре доле до надвожњака
 
Cuje se skripanje i u Pragu, i ja sam bio. Mislim da je to skripanje neizbezno. Ali su im udobniji tramvaji.
 
Vezano za planiranu izgradnju Batajničke saobracajnice za koju sam napisao da treba u nju uplanirti tramvajsku bašticu
Nadam se da se ovde bolje vidi i razume (mada nisam dobro centriro poklapanja )
Novi NS put je posebno crvena linija koja savija )plava linija je strari NS put)
Krak koj ide ,,pravo,, tj produžava kao nova planirana-buduca Batajnička saobracajnica iznad buduce ranžirne stanice u produžetku ka Zemunskom polju obeležio sam ,,tufnama,, potreban produžetak i o njoj sam pisao ali nismo se razumeli zbog ne ne jedinstvenog prikaza
petlje i plana gupa ovde sam približno ,,ujedinio prikaze,, pa se lepo vidi




Uploaded with ImageShack.us
 
rokitansky":1axb6lb5 je napisao(la):
Cuje se skripanje i u Pragu, i ja sam bio. Mislim da je to skripanje neizbezno. Ali su im udobniji tramvaji.
нешто нисам чуо, или није толико гласно било као код нас. бре, био сам добрих 100тинак метара од раскрснице, чуло се к'о да сам одмах поред
 
@boca-ica, baš sam te se setio kad sam detaljno gledao plan te petlje. Zaista postoji plan i za treću saobraćajnicu između onog bulevara, tj. takozvanog autoputa i pruge. Jedan deo puta pored nekog industrijskog objekta je čak i urađen. Pretpostavljam da će tu biti Industrijska zona.

Ali da se ne odaljavam od teme, mislim da je besmisleno da tuda ide tramvaj.
 
Ok, sada jeste besmisleno ali sutra...
zato i treba ostaviti prostor za tramvajsku bašticu (kao zeleni pojas- ne košta nas ništa) jer druga saobracajnica ne može da primi tramvaj .
Divimo se drugima , kako planirano prave, pa kad se ukaže potreba ima mesta, stalno kukakmo kako kod nas ne može... eto prilike.

Za sutra...koliko ima sada putnika potez Batajnica , Zemusnko polje , Altina i dalje Sava Kovačević, ka Novom Beogradu...
bilo koj procenat da koriste tramvaj daleko od toga da će biti zanemarljiv broj ,
naročito kad se pogleda ekonomičnost ... :) za par godna ce se pokazati.... zar nije cilj postizanje razgranatosti tramvajske mreže sa njegovom superiornišću u ekonomičnosti.
 
суспендован је налог. изгледа да није платио годишњу чланарину па му га скинули
 
ljudi,stize nam tramvaj za nedelju dana a vi ovde oftipicite,mislim stvarno.Zar vam je spasao entuzijazam? :p
 
Vidis da smo nervozni, bre... Zato i offtopicimo da nam brze prodje vreme! :lol:
 
Vrh