Mnoga naselja bi mogla da imaju svoju ,,dvojku,, pa se jednog dana ti krugovi i spoje sa celom mrežom
vozila postoje, struja jeftinija od nafte plus ekološki momenat...... znači samo šine sa pratecom el. strukturom investicija mnogo jeftinija nego u druge oblike saobracaja.
Na primer : Poslednjih dana je bilo aktuelno uvođenje kružne linije 700, koliko to košta , vozila, gorivo i sl.održavanje linije a isto mnogo jeftinije tramvajima poređeno sa rokom trajanja.
Altina se gotovo spojila sa Zemunskim poljem i Batajnicom jedina realna vizija je u totolnom spajanju novom saobracajnicom . stvaranje
jedne nova Buelevarske-ulične veza između železničih šina i novog Novsadskog puta. To bi onda omogucilo povezivanje nadvožnjakom i sa naseljem Sava Kovačević i redom...
Vec sada je vidljivo na gore opisanoj trasi neophodnost Bulevarske komunikacije.... naravno i sa t r a m v a j i m a ....al to je ipak ne tako bliza buducnost.. sačekajmo da se spoje ali planski zbog saobračajnica (samo može i da koristi BGvozu)
Tako i tako elektro saobracajna komunikacija je neophodna kao naj jeftinije i ekološki prihvatljiva da može proći kroz samu
srž svakog naselja.
Stare okrenice su i napravile najlepše trgove i parkove Beograda.... zašto ih uskracivati i novo nastalim delovima ......zato prvi korak i jesu male dvojke