Šta je novo?

Tramvaji

tramvaj13042011.jpg

Po meni boja je takodje odlična, tj odlično izgleda, više dolazi do izražaja nego da je recimo siv kao u saragosi
 
Super je!Nije svugde 2+2 jer gde su ona postolja za tockove je 1+1. :kk:

Svidja mi se,evo i snimka za one koji nisu videli,postavio ga je blaftumi na SSC-u.

http://www.megaupload.com/?d=8EAVHQFV

Sta mislite,sto je GB 1501 umesto lepo da je 1000?Smesi li nam se to renumeracija katica?
 
sve je super sem boje.... ali vec je bilo reci o tome :/
 
Video sa Vuckovog linka upload CrazySerb

[video]http://www.youtube.com/watch?v=prtN1mYRfok[/video]
 
:vops: :gobb:

Inace,ja sam ubedjen da ce se Beogradjani lepo ophoditi pema cafovima jer previse odskace od celog ambijenta grada.Secam se kada je pre nekih 7-8 godina bio na probnoj voznji na liniji 65 bio jedan fensi niskopodni MAN,posle nekoliko meseci je bio u apsolutno istom stanju a svi su tiskali u bas taj bus jer su se u to vreme preskakali "privatnici". :)
 
Dobri vala.Reko bi da je problem sto nece imati dovoljno sipki,uspravne su na svaka 2 reda a vodoravnih nema uopste.

Zamislite guzvu u 7ici a vi nemate za sta da se uhvatite jer nema sipki.

Nadam se da ce to ispraviti jer se kod nas 7ica koristi kao metro a ne kao manje opterecena linija koja ¨puni¨ metro stanice.
 
Прелеп трамвај, немам речи. Ех, када би овакав и у Братислави саобраћао... Што се тиче ентеријера (2+2), уопште није тако лоше колико се могло пре претпоставити. Изгледају супер, и надам се, да ће их Београђани што више чувати да не пропадну и да ће се према њима опходити како треба и доликује :kk::gobb::vops:
 
I, naravno, mnogo je elegantniji uži, nego verzija za Zaragozu, živeo metarski kolosek!
 
Zaista veoma elegantan jako podseća na ČKD u verziji za 21.vek,podsećaće nas na voljene "rakete" ČKD kada budu zamenili celi flotu :vops: Španci rekoše da se nadaju ubrzo još narudžbi.. :kafa: a onja lepi voz pored našeg tramvaja na snimku, baš bi legao za Gradsku železnicu..
 
Jako malo prozora ima, pošto znamo da naši majstori (vozači) puštaju klimu samo preko 40 kad je :D mislim da će ekstremno vruće biti u ovako ovom periodu kad je temperatura od oko 20 do 25 stepeni.
 
Трамвај је екстра, и боја је сасвим ОК иако је глупава ГСП комбинација, али мени ипак делује пролаз између 2+2 узано.
 
Gde su rukohvati tj sipke??? :bash: :bash: Enterijer mi se ni malo ne svidja!
 
^^ i ja sto vise gledam sve sam skepticniji... cekam da dodje da ga oprobam pa cemo videti.. nema nigde veceg prostora za stajanje osim na mestu za invalida, mada je i katicin zadnji deo isto projektovan za kolica, deluje mi da nema takvog mesta gde mozes komotno da se namestis, videcemo koliki je prostor za noge na ovim 2x2 sto u nizu vise sedista gleda u smeru ka napred, a u zadnjem delu su stavili 6 secista koja u 2 reda gledaju jedno u drugo. mozda i zbog navike mi deluje cudno, al dok se ne isproba nema sta da komentiramo... inace mi je potpuno nejasan koncept sedista 2x2 ili ovo 3x3 gde se gledaju ljudi jedno u drugo na skucenom prostoru, potpuno bez veze.
 
Ne znam da li je ranije bilo reči o tome, pošto nisam pratio od početka temu.
Novi tramvaji će najverovatnije ići samo po NBG jer ne mogu da savladaju neke vertikalne i horizontalne krivine u starom delu BG. Sve dok se ne rekonstruiše kompletan šinski sistem u gradu...
 
a kako ce to da idu "samo po NBG" kada nema nijedna tram. linija koja ide samo po NBG?
 
Rečeno je da će prva linja biti 7 NBG-Bulevar, inače ovaj tramvaj ima 50% snažniji motor od recimo Končarevog tramvaja jer je dizajniran da savladava velike uspone kao onaj na Banovom B.
 
hazard":15kgzkz1 je napisao(la):
a kako ce to da idu "samo po NBG" kada nema nijedna tram. linija koja ide samo po NBG?
Možda može da skrene u Resavsku, ali ne može da je prođe dalje ka Slaviji npr.
 
Ukupna snaga CAF i Končar tramvaja je identična - 300 kW, jedino je raspored drugačiji, Končar je izabrao da su sva tri postolja pogonska pa je kod njega raspored 6 * 50 kW, a kod CAF-a su dva postolja pogonska, a jedno je bez pogona pa je raspored 4*75 kW + 2 "osovine" bez pogona.
Šta je bolje to je pitanje - neki kažu da je bolje kad su sva postolja pogonska (zbog adhezije i proklizavanja), drugi da tu i neće biti veće razlike. U svakom slučaju ostaje da se vidi. Bilo bi dobro da je Beograd imao vremena da od svakog proizvođača dobije po jedan komad na probu, pa da se isproba 5-6 različitih tramvaja da se vidi kako se ponašaju.
Lično tramvaj mi izgleda odlično, čak mi i boje dobro leže. Deluje malo usko na prolazima, ali svejedno mi ne izgleda previše skučeno. Ovo za rukohvate može biti problem, ali verovatno se može tražiti da se ugradi više nakon što se testira prvi primerak tramvaja. Sad samo strpljenja, još malo pa će biti na ulicama BG. :kk:
 
U sunce ti poljubim kako je prelep tramvaj :D :D :D
Ali imam jednu zamerku. Sto nije numerisan kao 2000 a ne 1501
Ali jos jednom da kazem Odlican je jedva cekam da ga vidim u Beogradu :D :D :D
 
Vrh