Ukupna snaga CAF i Končar tramvaja je identična - 300 kW, jedino je raspored drugačiji, Končar je izabrao da su sva tri postolja pogonska pa je kod njega raspored 6 * 50 kW, a kod CAF-a su dva postolja pogonska, a jedno je bez pogona pa je raspored 4*75 kW + 2 "osovine" bez pogona.
Šta je bolje to je pitanje - neki kažu da je bolje kad su sva postolja pogonska (zbog adhezije i proklizavanja), drugi da tu i neće biti veće razlike. U svakom slučaju ostaje da se vidi. Bilo bi dobro da je Beograd imao vremena da od svakog proizvođača dobije po jedan komad na probu, pa da se isproba 5-6 različitih tramvaja da se vidi kako se ponašaju.
Lično tramvaj mi izgleda odlično, čak mi i boje dobro leže. Deluje malo usko na prolazima, ali svejedno mi ne izgleda previše skučeno. Ovo za rukohvate može biti problem, ali verovatno se može tražiti da se ugradi više nakon što se testira prvi primerak tramvaja. Sad samo strpljenja, još malo pa će biti na ulicama BG. :kk: