Šta je novo?

Tramvaji

Tramvaj je odlican, jedva cekam prvu voznju u njemu! S obzirom na stanje sinskog sistema u vecem delu grada( gledajuci rekonstruisane deonice) mislim da nijedna linija u CELSOTI ne bi odgovarala ovom tipu, prvenstveno zbog stanja sina na odredjenim deonicama(narocito BKA od Cvetka do Ustanicke, Ruzveltove, Vojvode Stepe itd...) jedine linije u gradu koje bi mogle da se puste u saobracaj ovi lepotani jesu 7L i 3.
 
to si upravu ali oni bi trebali da rekonstruisu od scvetka do ustanicke.
a 3 trebala bi cela deonica od hipodroma pa do Knezevca treba rekonstruisati.

A cuo sam da ce ida vozili na sledecu liniju tj. na liniju 13, samo mi je cudno kako ce tramvaj da se popne uz kalemegdan :gobb:
 
Heinz":3p3buqlz je napisao(la):
hazard":3p3buqlz je napisao(la):
a kako ce to da idu "samo po NBG" kada nema nijedna tram. linija koja ide samo po NBG?
Možda može da skrene u Resavsku, ali ne može da je prođe dalje ka Slaviji npr.
Kako misliš da prođe dalje ka Slavija nakon što skrene u Resavsku. Ili si nešto pobrkao ili se nisi dobro izrazio. Juče su prošle tri solo katice povezane u jednu "kobasicu" trasom sedmice (bez putnika). možda su probali kako funkcioniše ta trasa sa tolikom dužinom tramvaja.
 
prelepi su
nadam se da ce nas i sluziti onako kako izgledaju i da ce trajati...
takodje ja sam za jednobojnu semu ali ko mene pita:)

koliko su dugacki ceski tramvaji?da li je priblizno jedan CAF dva ceska ili?
kako stoji stvar po pitanu kapaciteta?
 
Informacije o CAF tramvaju
Дужина: 32 m
Ширина: 2,3 m
Висина: (с виљушком) 3,6 m
Капацитет: 242 путника
Прописана брзина: 60 km/h.
 
ok
hvala ti
za katicu sam nasao da je oko 18 m sto govori da je tandem kataica ipak duzi od CAF
 
Idemo svi na promotivnu voznju da se islikamo ;) g-dina Djilasa cemo da izbacimo iz kadra da ne kvari utisak :lool:
 
djorjdebg":3oil28yr je napisao(la):
ok
hvala ti
za katicu sam nasao da je oko 18 m sto govori da je tandem kataica ipak duzi od CAF
Spoljna dužina 2 katice je veća. ali unutrašnja korisna dužina za putnike je verovatno ista, a pritom CAF zauzima nešto manje mesta na stajalištu.
 
belgrey":797cshz0 je napisao(la):
Kako misliš da prođe dalje ka Slavija nakon što skrene u Resavsku. Ili si nešto pobrkao ili se nisi dobro izrazio. Juče su prošle tri solo katice povezane u jednu "kobasicu" trasom sedmice (bez putnika). možda su probali kako funkcioniše ta trasa sa tolikom dužinom tramvaja.
Nismo se razumeli onda.
Nemanjinom kad se kreću od Ž. stanice, možda mogu da skrenu u Resavsku, a ne mogu pravo ka Slaviji preko vertikalne krivine. Možda nisam u pravu, ali tako sam čuo od upućenog izvora. Kao i da npr. ne mogu da skrenu u nekim horizontalnim krivinama.
 
u pravu si Goje
sto se tice kapaciteta nisam nasao podatke za nasu verziju, zavise od sirine
vrlo moguce da je deklarisani kapacitet CAF-a veci od 2 Katice

jel zna neko koji je standard za putnika koji stoji?kod deklarisanja ukupnog broja putnika koliko mu se prostora dodeljuje?
 
Cuburac93":yj0zeaql je napisao(la):
Sto nije numerisan kao 2000 a ne 1501
2000 су нове троле. Изгледа да се спрема ренумарација гаражних бројева и да рачунају на 1500 аутобуса.
Cuburac93":yj0zeaql je napisao(la):
A cuo sam da ce ida vozili na sledecu liniju tj. na liniju 13, samo mi je cudno kako ce tramvaj da se popne uz kalemegdan :gobb:
Одавно 13 не иде за Калемегдан. Неће ни ићи, него дефинитивно остаје за Блок 45.
 
Sto se tice renumeracije sadasnji tramvaji dobijaju 1 kao pred broj sto zanci da katica 409 postaje 1409 a autobuski pogoni ce takodje dobiti predbrojeve .Inace tramvaj je super jedva cekam da vidim uzivo tada su iznjeti komentare a do tadam mudro cutim :kafa:
 
Heinz":f3nb8t9o je napisao(la):
Nemanjinom kad se kreću od Ž. stanice, možda mogu da skrenu u Resavsku, a ne mogu pravo ka Slaviji preko vertikalne krivine. Možda nisam u pravu, ali tako sam čuo od upućenog izvora. Kao i da npr. ne mogu da skrenu u nekim horizontalnim krivinama.
Hm, meni ovo zvuči malo neverovatno, tako da je verovatno samo rekla-kazala, jer ako može da se popne od ž.stanice do Resavske (pa i preko raskrsnice sa Kneza Miloša gde takođe ima vertiklani "lom"), nema razloga da ne može i dalje Nemanjinom ka Slaviji. Ovo da ne mogu da skrenu na nekim mestima je moguće - ako postoji nešto uz prugu što je preblizu, jer je tramvaj nešto širi od KT4. Uglavnom ima dosta vremena da se takve krivine malo "ispeglaju" i stvar sredi pre dolaska većeg broja novih tramvaja. Sve u svemu jedva čekam da ga vidim uživo.
 
Трам је феноменалан. :gobb:

Зато први и долази раније, на пробу, да би се провериле све наведене замерке, и по потрби исправиле. Нема фрке.
А црвена је одлична. :gobb:
 
provalio sam na jednom snimku da je pantograf okrenut ka drugoj strani.npr kao ova SKODA 15T FORCITY http://ofpmafia.blog.cz/
tako ce biti panrograf okrenot ka drugom pravcu
Skoda_15T_ForCity.jpg
 
Wile E. Coyote":2vlj73m0 je napisao(la):
Одавно 13 не иде за Калемегдан. Неће ни ићи, него дефинитивно остаје за Блок 45.
Dakle 13. ce biti linija koja ce biti preusmerena preko novog mosta. Sve ukazuje na pripreme upravo na to - a veza BB i NBG jeste potrebna. Mada, tako bi ceo jedan deo trase na NBG (od Usca pa na dalje) bio zaobidjen. Mozda bi onda bilo logicno da se 13. podeli na dve linije, 13 trenutnom trasom i neki drugi broj (8?) preko novog mosta.
 
Obe linije su nam potrebne definitivno, a nadam se da će napraviti presednu stanicu odmah do stanice Nbg da bi se omogućilo lako presedanje na BGV a jasno je da će tramvaj ići preko novog mosta dok ne naprave Metro 3, vidi se na gradilištu petlje da su već trasirali uključenje za tramvaj iz pravca Požeške.
 
direktor":pgu2gmey je napisao(la):
Sto se tice renumeracije sadasnji tramvaji dobijaju 1 kao pred broj sto zanci da katica 409 postaje 1409 a autobuski pogoni ce takodje dobiti predbrojeve .Inace tramvaj je super jedva cekam da vidim uzivo tada su iznjeti komentare a do tadam mudro cutim :kafa:
Нисам знао. +1. А таквом ренумерацијом неће ништа постићи, јер ће се о5 бројеви преклапати. Да ли то значи да ће и Швајцарци добити кеца испред или и даље остаје клаузула да се њихови гаражни бројеви не смеју дирати?
hazard":pgu2gmey je napisao(la):
Mada, tako bi ceo jedan deo trase na NBG (od Usca pa na dalje) bio zaobidjen.
Па остају 7 и 9. А 8 остаје за 14. :D

А иначе, јесте ли приметили да је пантограф на новом трамвају постављен наопако?
 
Heinz":103fmbw7 je napisao(la):
belgrey":103fmbw7 je napisao(la):
Kako misliš da prođe dalje ka Slavija nakon što skrene u Resavsku. Ili si nešto pobrkao ili se nisi dobro izrazio. Juče su prošle tri solo katice povezane u jednu "kobasicu" trasom sedmice (bez putnika). možda su probali kako funkcioniše ta trasa sa tolikom dužinom tramvaja.
Nismo se razumeli onda.
Nemanjinom kad se kreću od Ž. stanice, možda mogu da skrenu u Resavsku, a ne mogu pravo ka Slaviji preko vertikalne krivine. Možda nisam u pravu, ali tako sam čuo od upućenog izvora. Kao i da npr. ne mogu da skrenu u nekim horizontalnim krivinama.
to su verovatno isti upuceni izvori koji po gradu govore ljudima da ne moze da se pravi metro u beogradu zbog velike razlike u nadmorskoj visini i da ne mogu da se kopaju tuneli zbog mocvarnog zemljista u novom beogradu. normalno da kad su kupovali ovaj tramvaj da su dolazili inzinjeri i videli sve potrebne deonice kuda ce tramvaj ici i da je to proracunato, skupa je to investicija, ne radi se to na slepo.

inace tramvaj moze da ide sinama i po bulevaru i do ustanicke, vozio sam se novim tramvajima po pragu na mnogostruko gorim sinama na kojima je pucalo na sve strane. naravno, tramvaj moze i oko slavije samo je potrebno valjano rekonstruisati shine da se ne bi stetili tramvaji, dok su u bulevaru one deonice koje su preostale u dovoljno dobrom stanju.

Ovaj tramvaj , prvi koji ce stici, ce voziti na liniji 7 od NBG do Ustanicke i ukratko to je to.
 
Kapacitet solo KT4 je 186 putnika. Namena CAF-a je poboljšanje kvaliteta vožnje, a što se tiče "razbijanja" gužve u špicevima tu je multiplicirani KT4 sa 372 mesta 1,5 puta efikasniji od njega. Uz ovakvo vozilo jednostavno ne ide slika besomučnog uguravanja putnika i kad za to nema više ni kvadratni milimetar logike, pogotovo u kombinaciji sa kliznim vratima i senzorima koji će ih blokirati do god se neko nalazi na liniji zatvaranja.. Mislim da će dobro raditi samo u kombinaciji sa prilagođenim redom vožnje koji će onemogućavati stvaranje gužvi, a koliko je to realno videćemo uskoro... :rolleyes:
 
Može Bulevarom ili Kraljice Marije, ali ne može da skrene kod Vuka.
Ne znam čemu taj generalno negativan stav prema drugačijem mišljenju, sačekaćemo da dođu tramvaji i videćemo na kojim će linijama ići i kako.
 
Veliki Vracar":2icj1hwk je napisao(la):
Kapacitet solo KT4 je 186 putnika. Namena CAF-a je poboljšanje kvaliteta vožnje, a što se tiče "razbijanja" gužve u špicevima tu je multiplicirani KT4 sa 372 mesta 1,5 puta efikasniji od njega. Uz ovakvo vozilo jednostavno ne ide slika besomučnog uguravanja putnika i kad za to nema više ni kvadratni milimetar logike, pogotovo u kombinaciji sa kliznim vratima i senzorima koji će ih blokirati do god se neko nalazi na liniji zatvaranja.. Mislim da će dobro raditi samo u kombinaciji sa prilagođenim redom vožnje koji će onemogućavati stvaranje gužvi, a koliko je to realno videćemo uskoro... :rolleyes:
Bice brzi saobracaj u svakom slucaju+sto ce biti brzi ulazak i izlazak iz vozila.Dakle ide jedan novi na 7ici a iza ¨cisti¨ solo katica kao sto sada idu dve solo katice na 7ici bulevarom pa iza njih 6ica.Nije problem.
 
Vrh