Šta je novo?

Tramvaji

Ma ове рекламе нису само ствар спољног изгледа, ово је пре свега нехумано према путницима који се возе у трамвају. Мада вожња у оваквим трамвајима даје осећај вожње метроом, не видиш на којој станици треба да сиђеш већ треба да их бројиш.
 
Boli me uvo za brzinu kad je iznuta ko kavez

11K0324-013800x599.jpg


11K0324-014800x600.jpg
 
Dobro stvarno nije lepo iznutra ali performanse su performanse :) ja sam se vozio u ZG tramvajima 12 i 13 od trga do Maksimira i jako brzo i udobno stigao....Sad mozda mi je i malo zao sto nismo nabavili njihovih 50-ak Koncar tramvaja koji bi nam uz 30 "Spanaca" jako dobro dosli...Servis bi bio znatno olaksan kao i upucivanje mehanicara i vozaca na obuku... :grand:
 
Ja sam 5 meseci živeo u Zagrebu, i moram reći da su tamo tramvaji sranje - prespori, suviše ukršteni sa ili pešacima ili običnim saobraćajem i gužvama, stanice su na 200 metara - često je neuporedivo brže ići pešice, a tek biciklom 10x brže stigneš. Na nekim mestima na kojima je pruga odvojena - kao Vukovarska, tramvaj je neverovatno spor jer staje na svakom semaforu, i na svakoj stanici pre ili posle raskrsnice i putuje sto godina. Novi Končarevi tramvaji su ipak predugački, jer ako se nakupe dva-tri za redom, a to se često dešava, treba i po tri-četri minuta da bi se prošla jedna stanica. Raskrsnica Vukovarske i Savske je blagi užas, treba tramvaju milion godina da je prođe - kod nas na železničkoj sto puta brže prolaze. Jedino gde objektivno tramvaj brzo saobraća je Novi Zagreb. Takođe, tramvajska mreža je vrlo neefikasno urađena i zaobilazi velike delove šireg centra grada. Sve u svemu - mislio sam da je Beograd najgore urbanistički rešen grad, a onda sam živeo u Zagrebu. (Ovo su inače stvari koje ne primetiš kad odeš na vikend ili nedelju, treba ipak malo više vremena, a da ne pričamo o taksistima - nema šanse da ga zaustaviš na ulici, zoveš neke telefone koji se dodatno naplaćaju i koji su pre-pre skupi - baš mi je jedan taksista bio pričao da je grupa njih sa beogradskim kolegama pokušavala da uvede neke stvari koji bi ih učinili boljima.)
 
i da su bolji i povoljniji ne bih ih kupovao zbog politike hrvatske prema srpskim proizvodima na hrvatskom trzistu. iole dostojanstva. a posto nisu bolji ,a jeftiniji su za neku mizernu cifru- do vidjenja. ne treba beograd da bude eksperiment, jer nigde nisu ni isprobani osim u ravnim zagrebackim ulicama... jos sam cuo i video slike da i neki delovi otpadaju posle nekog vremena.
dakle balans izmedju cene kvaliteta i dostojanstva- te tramvaje jos uvek - ne!
 
Ne znam dal ste videli ovu reklamu za ove naočare
slika-Naocare-za-korekciju-vida--756998x640.jpg

ima velike sličnosti sa ovim tramvajem :D Znači ko udje u tramvaj i gleda kroz prozor može da poboljša vid :D

edit: inače sam primetio sakrivenost točkova kod ovog zagrebačkog i španskog tramvaja, estetski lepše su sakriveni kod CAF-ovog tramvaja i to mnogo.
 
Ti tramvaji ne bi preziveli ludilo u bg-u gde ce odmah biti baceni na 7icu i ostale opterecene linije gde se koriste kao metro.
 
dziggy":2lxpwtzk je napisao(la):
i da su bolji i povoljniji ne bih ih kupovao zbog politike hrvatske prema srpskim proizvodima na hrvatskom trzistu. iole dostojanstva. a posto nisu bolji ,a jeftiniji su za neku mizernu cifru- do vidjenja. ne treba beograd da bude eksperiment, jer nigde nisu ni isprobani osim u ravnim zagrebackim ulicama... jos sam cuo i video slike da i neki delovi otpadaju posle nekog vremena.
dakle balans izmedju cene kvaliteta i dostojanstva- te tramvaje jos uvek - ne!
U trzisnom poslovanju dostojanstvo nekada treba da se zaobidje a ne da samo kopamo po proslosti i pricamo kako nas drugi nece :)
 
Wile E. Coyote":1ccelyt0 je napisao(la):
RockerSVK":1ccelyt0 je napisao(la):
jlaki":1ccelyt0 je napisao(la):
Bili su ti hrvatski u Helsinkiju i Sofiji na probi takođe.
Били су, али колико памптим, нису прошли.
За Хелсинки знам, нисам зано и за Софију.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=t4c-95Z8URg[/video]
Bio g.br. 2282, morali su ga prilagoditi za neobicni Sofijski kolosek (sirina 1009 mm)
 
incidente":167snv16 je napisao(la):
U trzisnom poslovanju dostojanstvo nekada treba da se zaobidje a ne da samo kopamo po proslosti i pricamo kako nas drugi nece :)
Достојанство код тржишног пословања у Србији не да се заобилази, већ оно је изгубљено, дакле потпуно је сувишно причати о овоме.
 
Joooj kakav odvratan dizajn bugarskog tramvaja koji dolazi iz suprotnog smera pri kraju snimka :bash: :bash: sta je ono???
 
2+2 sedista na 2.3 metra sirine kao u BG-u,a ovo su slike iz Minhena,plasim se da cemo ovako nesto dobiti :(

92613268tramtrambahntra.jpg


881010477tramtrambahntr.jpg


1706452380tramtrambahnt.jpg


1636134954tramtrambahnt.jpg


695912360tramtrambahntr.jpg


620622444tramtrambahntr.jpg


833442631tramtrambahntr.jpg


Ako ovako bude mozemo da se slikamo.Ako bude tako u tramvajima novi trolejbusi ce biti luksuzni sto se tice sedenja i mimoilazenja u odnosu na CAF-ove.
 
Ако ће бити стварно 2+2 дакле можемо да очекујемо нешто у том минхенском фазону, као што си навео. Биће веома занимљиво, како ће се ситуација одвијати.
 
Навикао сам се да не разумем ове наше, али да Баварци направе овакву глупост...
 
Ovo je jako loše, jedva može i koso da se prodje a da ne tresneš nekog u glavu ko sedi
 
Vjerovatno nema guzve tramvaji dolaze u minut a siv hoce da sjede kao u Helsinkiju :kafa:
 
@ Amm 8990 Da,da to je ta sovjetska svadja sa dizajnom koja traje do dana danasnjeg i ogleda se na nasim ulicama u postojanju belih autobusa ne znam koje marke (valjda uaz) sa sulundar auspusima i vratima koje se tesko zatvaraju a o enterijeru da ne govorimo :laugh:
Nadam se da ce ipak u CAF tramvajima biti vise mesta za manevar,mada vec imam u glavi kako ce da izgledaju svadje oko mesta za stajanje i sedista...Zivi bili pa videli..
 
Vrh