Није проблем у глупости ГСП-а. Стоји то, да су они, по правилу кретени, али овде нису могли ништа. Размислите логично.
Сама конструкција НИСКОПОДНИХ трамваја диктира 2+2 распоред седишта. Обртна постоља не могу да мењају димензије, и према томе, њихова "кућишта" морају бити тих и тих димензија. Такве димензије кућишта подржавају распоред од 2+2 седишта. Наравно, ГСП је могао да наручи 2+1, али то не би сузило кућишта за обртна постоља. Прескакали бисмо те коцке.
Ево, и сами видите пример који је Вучко постовао. Распоред је 2+1 али зато постоје та кућишта која штрче и путници морају да их прескачу. Па шта бисмо тиме добили? Ево, Лиаз аутобуси имају таква кућишта па се путници само саплићу о њих.
Уосталом, има довољно места код врата за стајање, а седишта су у групацијама од по 2 реда.ЦАФ није дилетантска фирма, и сигурно неће да прави глупости са салоном као Икарбус.