Šta je novo?

Tramvaji

Ja na faksu tacno znam kad kuda prodje tramvaj da li je 6,7ili10ili2,12,14 strasno kako se osjeti
 
vucko":2379tgfr je napisao(la):
I onako ce izgradnjom metroa prakticno biti ukinut tramvaj od vuka do ustanicke a delom i na nbg-u.Pa ce onda moci da sire kako su planirali na jug tramvaj,ka karaburmi i.t.d.
Када ово прочиташ, назире се сулудост и бесмисленост плана. И дупли посао. И гомила бачног новца.:bash:
Значи, кидамо трамвајске шине, тамо где постоје, да би провукли метро, а онда градимо шине, тамо где нису постојале. Зар није, на овако сиромашну државу, много логичније да се нпр. трамвај остави на Булевару, а метро провуче кроз Карабурму?
 
Možda nije logičnije preko Karaburme zbog klizanja, ali sigurno je logičnije da ide preko Crvenog Krsta i preseče bulevar negde u "gornjem toku"..

Šteta je kvariti tramvaj sad kad je konačno pošao u pravom smeru..
 
Чоперци су стизали током 1997 и 1998 сукцесивно, једва смо успели да их купимо у оној беспарици, после тога ништа, тако да не знам откуд њима 2008. Смањење броја трамваја значи смањивање такта сигурно. Јер, морате признати, да капацитет куплованих катица је раван новим трамвајима, тачан број не знам али мислим да је то ту негде. Ова прича 2020 не знам колико је реална, јер један трамвај није јефтин ко што тролица БКМ, тако да овде се треба држати при земљи. Но ипак одлично да ће Београд имати нове трамваје, где ће чак бити испред Братиславе, јер ми нисмо задали тендер на нови модел од 1991 кад су почели да стижу Т6А5ице, од којих су последњи стигли 1997. Од тада куда-камо нека модернизација и тако то, али то је тужно. Мада, можда већ за неке 2 године ћемо наручити неке нископодне трамваје, али то само у случају ако се изгради мрежа преко Дунава до Петржалке. Не треба журити са укидањем шина у Београду, јер многи градови су рушили одлично изграђене мреже а после су морали да граде јово-наново, дај најпре да видимо, што ће бити од тог метроа, ако ће уопште нешто бити.
 
Ljudi ja mislim da mi NIKADA necemo imati metro samo nas lazu :mad:
 
Sta se bre gubite? :) Pa vidite da ce prokop da grade jer smo dobili ponudu koju ne mozemo da odbijemo.Sledeci ciklus izbora 2016 pa cemo i njega,opusteno,ima se moze se(vremena).
 
Ne brinite, videćemo metro.
Tehnološki napredak je čudo, uspeli su da spuste cenu na 27 mil € po kilometru metroa u Sofiji.

Da smo imali malo klikera i malo manje korupcije pa da smo skromniji most na adi i petlje odradili čak i po prvobitno predviđenoj ceni od 161 milion za ovaj most, imali bi 160 miliona za početak gradnje metroa (znači imali smo para za 5km tunela i nešto vozila 5km tunela *27=135mil. i 25 milona za opremu ili vozila).

Da li smo imali ili ne para da započenemo metro,oko toga možemo da se sporimo, ali smo sigurno imali novca da završimo Prokop.

Samo manje korupcije i eto nama metro. Hm kad bolje razmislim, Njile u pravu si jer korpucija je kod nas endemska stvar


Meni je jako krivo što pri rekonstukciji Bulevara nisu uradili cut and cover tunel od Vuka do Cvetka. Za to smo imali novca, a mogli su da spuste privremeno tramvaje u tunel dok se metro ne završi.

Samo onda ne bi bilo dupliranja posla, a to nije dobro za građevinsku industriju.
 
У трулом систему се не може очекивати велики напредак одједном, они то већ годинама знају да деле на кашичице, на почетку мандата малене, а при крају веће, ко зна какве кашичице припремају сада у идеолошким центрима.
 
nbumbic":1x12em6q je napisao(la):
Ne brinite, videćemo metro.
Tehnološki napredak je čudo, uspeli su da spuste cenu na 27 mil € po kilometru metroa u Sofiji.

Da smo imali malo klikera i malo manje korupcije pa da smo skromniji most na adi i petlje odradili čak i po prvobitno predviđenoj ceni od 161 milion za ovaj most, imali bi 160 miliona za početak gradnje metroa (znači imali smo para za 5km tunela i nešto vozila 5km tunela *27=135mil. i 25 milona za opremu ili vozila).

Da li smo imali ili ne para da započenemo metro,oko toga možemo da se sporimo, ali smo sigurno imali novca da završimo Prokop.

Samo manje korupcije i eto nama metro. Hm kad bolje razmislim, Njile u pravu si jer korpucija je kod nas endemska stvar


Meni je jako krivo što pri rekonstukciji Bulevara nisu uradili cut and cover tunel od Vuka do Cvetka. Za to smo imali novca, a mogli su da spuste privremeno tramvaje u tunel dok se metro ne završi.

Samo onda ne bi bilo dupliranja posla, a to nije dobro za građevinsku industriju.
Да се није улагало 80-их лудачки у трамвај, што укључује и мењање свих шина по граду ових година, метро би могао да се започне. Сад, шта је, ту је. Бар ћемо добити још један мост, који је такође потребан као хлеб.
 
^^ Ne bih se složio, da se nije 80-tih ulagalo u tramvaj, mislim da ne bismo danas imali metro, već bi (i te) pare pojeo mrak. :violina:

Ne brinem se za neisplativost zamene tramvajskih šina u Bulevaru. U naj, naj, najoptimističnijem scenariju, imaćemo liniju 1 metroa od Skupštine do Novog Beograda za 5 godina. Posle toga čekaćemo na produženje do Ustaničke dugo, dugo, dugo vremena, pa kada se te šine budu čupale, biće već ionako za zamenu.
 
Mi oko metroa ko kisa oko Kragujevca - Imamo tramvaj,imamo i gradsku zeleznicu ali nikako da ubodemo taj metro. :)

A silni milioni su otisli.... :violina:
 
Od metroa se odustalo jednostavno zbog toga sto je nova gradska vlast tada htela neki vidljiv rezultat u roku od odmah, a to je sa sa tramvajem moglo. Sa metroom bi se cekalo 10 godina da se osete pravi efekti istog. Tako da ne mislim da je bio problem samo u kesu, spucano je koliko, 2 milijarde $ u BG cvor? Mogli su da spucaju tada i u metro, 1990. bi licio na BG cvor u isto vreme (nedovoljno funkcionalan, on sto je izgradjeno poluzavrseno) ali bar bi bila neka baza da se relativno bezbolno nastave radovi nakon 2000.
 
Наравно да није проблем био само у парама. Гомила других разлога је пресудила да Београд никад не добије метро. Паре су биле најмањи разлог.
 
"mihajlo"":3037uvlk je napisao(la):
Рече ми буразер да су касно синоћ и рано јутрос вршили разне пробе пред долазак "шпанаца".
Па тако, што је код нас нормална појава, наишло се на доста проблема.
Наиме, пре свега, ти "шпанци" су шири од ових (како их зовете) "катица", па негде баш и неће моћи олако да прођу, а то су увидели тако што су на те "катице" ставили стиропоре са стране у ширину колико су широки "шпанци" и доста бандера и семафора су качиле.
Друга ствар и проблем су и стајалишна острва на пар места, где пола другог вагона остане на улици и сл.
И трећи и највећи проблем јесте добро позната варијација напона, као и иначе слаб напон, посебно на Дорћолу, где не прелази 600kW(v), а и онај јак као по блоковима где је преко 700kW(v).
Постоји и још неки проблем са самом мрежом, а нисам баш најјасније скапирао, па нећу да Вам преносим лоше информације.

А на крају, да ствар не буде толико "добра", постоје бојазни и од искакања на пар крстова, као нпр. код Правног (траса 12-ице).
http://autobusi.net/forum/viewtopic.php?t=226&start=930
 
Zasto ne postoji lepo i dalje taj CKD, koji proizvodi iste Katice kao i pre 15 godina, i lepo to da kupimo:D Al smo bre zaostali:))))
 
Nije mi jasno, kako to da se tek sad saznaje da Španski tramvaji ne odgovaraju potpuno Beogradu. Šta je radila komisija koja je na tenderu odlučivala. Koliko se sećam bila je vrlo povoljna ponuda Hrvatske.
 
Ova nasa gospoda je resila Spanske tramvaje i samo spanske i jos nas lozili glasajte kakve zelite da budu tramvaji kad ono ipak propusti nadam se da ce se nesto resiti ako uopste moze da se resi inace ostajemo na katicama jos 150 godina .Po meni nemam nista protiv i da glasamo za tramvaje i Spanski su prelepi tramvaji al ako ima neke prepreke i ako je te prepreke tesko otkloniti mogli su i Hrvatske da uzmu.Da uvedu kamere da nema vise zvrljanja i unistavanja tramvaja i uopste prevoza.Ovako veliko je pitanje sta ce dalje biti
 
Ja sam od starta znao da nece moci proci na dosta mjesta kod pravnog smeta bandera ,na vrhu nemanjine smeta bandera,i na jos dosta mjesta nemojte mi reci da to nisu znali u startu kad katicinom retrovizoru fali 5cm da oguli bandere.Strasno koji dilitanti
 
Ne zaboravimo i deo od cvetka do ustanicke,ima nekoliko uskih mesta gde uopste nema trotoara pa prolaze blizu objekata tramvaji.

Bas mi je i profan sa smera za zeleznicko masinstvo objasnjavao da je nemoguce da imamo sine sirokog koloseka jer bi mogle samo da funkcionisu u bulevaru i na nbg bez problema.
 
Mene zgrozava njihov nonsalantan i totalno neprofesionalan odnos ka tome manje od tih tehnickih problema. Verujem da oni mogu da se relativno lako otklone ali nije mi jasno zasto nisu testirali taj tramvaj pre nego sto su uopste narucili 30 komada. Ja koliko znam obicno grad uzme jedan primerak i testira ga neko vreme pa tek onda kupuje.
 
Ma nije mi jasno zašto još uvek spominjete hrvatske tramvaje... Oni toliko duže od nas imaju te nove i lepe tramvaje... Moramo nekako da im vratimo za to. A pravi način za to je da kupimo veće, modernije, novije, kvalitetnije. :lool:

Što je zapravo OK.
 
Матеја Бељан":2onn18lq je napisao(la):
Zasto ne postoji lepo i dalje taj CKD, koji proizvodi iste Katice kao i pre 15 godina, i lepo to da kupimo:D Al smo bre zaostali:))))
Čudno je da smo mi 1998. tražili zastareli model tramvaja. U periodu od 1996-1998. godine ČKD je proizvodio poluniskopodni RT6N1 tramvaj koji izgleda ovako:
brno-149-rt6-1801-technologickypark-l12.jpg


Zašto smo se tada odlučili za KT4, model iz sedamdesetih ne znam...
 
Vrh