Када ово прочиташ, назире се сулудост и бесмисленост плана. И дупли посао. И гомила бачног новца.:bash:vucko":2379tgfr je napisao(la):I onako ce izgradnjom metroa prakticno biti ukinut tramvaj od vuka do ustanicke a delom i na nbg-u.Pa ce onda moci da sire kako su planirali na jug tramvaj,ka karaburmi i.t.d.
Да се није улагало 80-их лудачки у трамвај, што укључује и мењање свих шина по граду ових година, метро би могао да се започне. Сад, шта је, ту је. Бар ћемо добити још један мост, који је такође потребан као хлеб.nbumbic":1x12em6q je napisao(la):Ne brinite, videćemo metro.
Tehnološki napredak je čudo, uspeli su da spuste cenu na 27 mil € po kilometru metroa u Sofiji.
Da smo imali malo klikera i malo manje korupcije pa da smo skromniji most na adi i petlje odradili čak i po prvobitno predviđenoj ceni od 161 milion za ovaj most, imali bi 160 miliona za početak gradnje metroa (znači imali smo para za 5km tunela i nešto vozila 5km tunela *27=135mil. i 25 milona za opremu ili vozila).
Da li smo imali ili ne para da započenemo metro,oko toga možemo da se sporimo, ali smo sigurno imali novca da završimo Prokop.
Samo manje korupcije i eto nama metro. Hm kad bolje razmislim, Njile u pravu si jer korpucija je kod nas endemska stvar
Meni je jako krivo što pri rekonstukciji Bulevara nisu uradili cut and cover tunel od Vuka do Cvetka. Za to smo imali novca, a mogli su da spuste privremeno tramvaje u tunel dok se metro ne završi.
Samo onda ne bi bilo dupliranja posla, a to nije dobro za građevinsku industriju.
http://autobusi.net/forum/viewtopic.php?t=226&start=930"mihajlo"":3037uvlk je napisao(la):Рече ми буразер да су касно синоћ и рано јутрос вршили разне пробе пред долазак "шпанаца".
Па тако, што је код нас нормална појава, наишло се на доста проблема.
Наиме, пре свега, ти "шпанци" су шири од ових (како их зовете) "катица", па негде баш и неће моћи олако да прођу, а то су увидели тако што су на те "катице" ставили стиропоре са стране у ширину колико су широки "шпанци" и доста бандера и семафора су качиле.
Друга ствар и проблем су и стајалишна острва на пар места, где пола другог вагона остане на улици и сл.
И трећи и највећи проблем јесте добро позната варијација напона, као и иначе слаб напон, посебно на Дорћолу, где не прелази 600kW(v), а и онај јак као по блоковима где је преко 700kW(v).
Постоји и још неки проблем са самом мрежом, а нисам баш најјасније скапирао, па нећу да Вам преносим лоше информације.
А на крају, да ствар не буде толико "добра", постоје бојазни и од искакања на пар крстова, као нпр. код Правног (траса 12-ице).
Čudno je da smo mi 1998. tražili zastareli model tramvaja. U periodu od 1996-1998. godine ČKD je proizvodio poluniskopodni RT6N1 tramvaj koji izgleda ovako:Матеја Бељан":2onn18lq je napisao(la):Zasto ne postoji lepo i dalje taj CKD, koji proizvodi iste Katice kao i pre 15 godina, i lepo to da kupimo Al smo bre zaostali)))