Šta je novo?

Tramvaji

Ја мислим, да је била основни разлог цена, можемо бити срећни, да смо у периоду од 1991 до 2000 добили уопште неки нови трамвај, а камоли 20 комада. И овај РТ6Н је могао бити произведен и за 1000мм колосек? Братислава 1991 није могла да узме КТ8Д5 због тога, што ЧКД није могао конструисати овај модел за 1000мм, тако да смо морали узети застарео Т6А5, који је дизајнски конструисан исто седамдесетих.

jlaki":dwhtr4ln je napisao(la):
Ma nije mi jasno zašto još uvek spominjete hrvatske tramvaje... Oni toliko duže od nas imaju te nove i lepe tramvaje... Moramo nekako da im vratimo za to. A pravi način za to je da kupimo veće, modernije, novije, kvalitetnije. :lool:

Što je zapravo OK.
Тако је, ја уопште не разумем, која је била сврха помињања Кротрама после скоро 2 године од тендера или колико већ. Нека их они прво лепо продају у некој земљи ЕУ. КАФ има референце. Једино што може бити проблем је распоред седишта, али то ће бити кривица само наручиваоца, односно ГСПа.
 
а и тест трамвај долази за који месец, па ће се видети где не ваља
 
Управо. До септембра ће бити времена да се све детаљно испита. Надајмо се, да ће све бити у реду да Београд коначно добије нови симбол на улицама.
 
Milance":36og4l5b je napisao(la):
Mene zgrozava njihov nonsalantan i totalno neprofesionalan odnos ka tome manje od tih tehnickih problema. Verujem da oni mogu da se relativno lako otklone ali nije mi jasno zasto nisu testirali taj tramvaj pre nego sto su uopste narucili 30 komada. Ja koliko znam obicno grad uzme jedan primerak i testira ga neko vreme pa tek onda kupuje.
Па зар управо неће прво стићи један трамвај на тестирање, па ће тек онда кренути са производњом осталих?
 
Шта вам је људи, па сви модерни трамвају су "буцмастији" тј. шири од Катица. Ако не салон, дефинитивно је шира кабина возача. За било који трамвај да су се одлучили, било би исто.
Наша инфраструктура је застарела. Уосталом, који је проблем поставити нове бандере, на одговаралућим местима. То и није нека инвестиција: избушиш рупу, налијеш бетон, пребациш жице, и сасечеш стару до земље.
 
Nove bandere i smetaju, mislim da osamdesetih su saobraćali i širi tramvaji po gabaritu. Nisam siguran ali mislim da su Belgijanci bili širi.
beo138.jpg


Međutim širina tramvaja i nije problem, već i udaljenost postolja, pa tako T4 širok koliko i KT4 ne može da vozi na svim linijama.
 
Da, ovo na slici je pravi belgijanac. Sećam se kad su stigli imali su samo prednja i srednja vrata. Kad uđeš na prednja, kupiš kartu od vozača i posle ideš i sedneš gde hoćeš. Izlaz na srednja vrata. Naravno, to kod nas nije funkcionisalo pa su na svim kojima naknadno ugradili i zadnja vrata.
 
vucko":rxh1tnfa je napisao(la):
Pa ce onda moci da sire kako su planirali na jug tramvaj,ka karaburmi i.t.d.
Ja sam protiv produzenja tramvaja ka Karaburmi, zato sto vec postoje tunelske cevi koje idu iz Vracarskih tunela. Zasto da propadaju?
 
Tačno je da postoje tunelske cevi koje idu iz vračarskog tunela i, treba naglasiti da su one urađene u denivelaciji tako da nema nikakvog ukrštanja. Potpuno si u pravu kad kažeš da treba završiti prugu do Rospi Ćuprije i da pomenute cevi ne smeju da propadaju. Međutim, tramvaj i Beovoz nikako ne konkrišu jedan drugom čak i kada idu paralelno. Tramvaj će ići Višnjičkom i onda skretati na Mirijevski bulevar. Dalje, stanice tramvaja su mnogo češće. Ja sam inače predlagao da se tramvaj, preko Mirijevskog bulevara spoji sa tramvajem koji saobraća Bulevarom Kralja Aleksandra. Jedan krak tramvaja bi mogao ići i do naselja Višnjica. Tamo sam bio svega nekoliko puta ali smatram da je to lep kraj sa lepim pogledo na Dunav koji je tu vrlo širok. Mislim da Višnjica kao naselje ima veliku budućnost.
 
Trebalo j cak neko potpuno novo naselje da se isprojektuje na Visnjici, ali nista od toga nije bilo. Visnjicko polje cini mi se da se zvalo
 
Pa i sama Višnjička banja je zamišljena kao elitno naselje. Ceo kompleks je jedna urbanistička sredina koja nije potpuno završena, jer nedostaje pozorišna sala i škola predviđena projektom, kao i drugi objekti. Sa gradom je povezana linijom 35 i 35L, dok je 202 u prolasku, tramvaj je bio zamišljen da povezuje ovo naselje sa ostatkom grada . Inače danas se mahom meštani žale na loš interval na ovim linijama, dok naselje sve više raste. Nova zgrada m-investa ->slika i pogled ->slika
3294_1151134698056_1218282428_30437313_7106753_n.jpg

n608893479_1439583_3849031.jpg

n621031289_422023_3491.jpg


Izvinjavam se za OT.
 
Super je naselje. Za pocetak {van teme} mogla bi se produziti 67mica do Visnjicke banje
 
dedinje":3czabf5d je napisao(la):
Tačno je da postoje tunelske cevi koje idu iz vračarskog tunela i, treba naglasiti da su one urađene u denivelaciji tako da nema nikakvog ukrštanja. Potpuno si u pravu kad kažeš da treba završiti prugu do Rospi Ćuprije i da pomenute cevi ne smeju da propadaju. Međutim, tramvaj i Beovoz nikako ne konkrišu jedan drugom čak i kada idu paralelno. Tramvaj će ići Višnjičkom i onda skretati na Mirijevski bulevar. Dalje, stanice tramvaja su mnogo češće. Ja sam inače predlagao da se tramvaj, preko Mirijevskog bulevara spoji sa tramvajem koji saobraća Bulevarom Kralja Aleksandra. Jedan krak tramvaja bi mogao ići i do naselja Višnjica. Tamo sam bio svega nekoliko puta ali smatram da je to lep kraj sa lepim pogledo na Dunav koji je tu vrlo širok. Mislim da Višnjica kao naselje ima veliku budućnost.
Чак сам својевремено чуо причу о продужетку те пруге уз Дунав ка Смедереву.
 
˝Tramvaji španske firme "KAF" koji će od proleća jezditi beogradskim ulicama biće isti kao i tramvaji proizvedeni za Saragosu. Dakle, možda će proizvođač obaviti manje izmene, ali ne može se reći da tramvaj posebno prilagođavaju za Beograd, dodaju u GSP.˝

Надам се да ће те промене бити у реду столица, да ће код нас бити по 1 столица а не дупле колико ми се чини да ови трамваји у Сарагоси имају.
 
у Сарагоси ће да буду врата са обе стране, само не знам колики је колосек тамо. а једни измена која може да буде је у волтажи, јер није у сваком граду иста волтажа за трамваје
 
Tramvaj u Saragosi imat ce standardni kolosek (1435 mm), 750 volti napon i vozilo ce biti siroko 2650 mm, duzina je ista. Prema pisanju Wikipedije taj model tramvaja se zove Urbos 3
Dedinje, slazem se da Beovoz i tramvaj ne konkurisu jedan drugom, medjutim nemamo toliko novaca da produzujemo oba sistema. Zato bi se odlucio za gradsku zeleznicu, da se i njoj da sansa za razvoj.
 
Ма каква градска железница? Људи, нема говора о градској железници на овим пругама које сада постоје, ове импровизације типа Беовоз и БГвоз неће моћи довека да трају и нису градска железница. То су пруге прављене за нормалан железнички саобраћај, и ако овде икада крене на боље, људи почну више да путују и железница поново стане на ноге, никакви беобгвозови више неће моћи туда да возе.

Зар не?
 
Ove sadašnje pruge čiji centar je prokop nisu nikakva improvizacija. Gde si bio pre 35 godina da objasniš saobraćajnim i građevinskim inžinjerima da greše. Pa vidiš da tuneli Vračarski i Dedinjski sa mostom preko Save (sve je to davno izgrađeno u doba komunjara) omogućuju građanima da iz Zemuna i Novog B. (da ne nabrajam desetine ostalih mesta) stignu do npr. Resnika ili Karaburme za 20 minuta bez ijednog ukrštanja u nivou. Naravno tu je i stanica Vukov spomenik koja je u širem centru grada. Pošto u Beograd dolaze vozovi iz udaljenih gradova i iz inostranstva biće sačuvana u funkciji stara železnička stanica. To neće ni malo ugroziti savski amfiteatar.
 
dedinje":2tbqnoqx je napisao(la):
Ove sadašnje pruge čiji centar je prokop nisu nikakva improvizacija. Gde si bio pre 35 godina da objasniš saobraćajnim i građevinskim inžinjerima da greše. Pa vidiš da tuneli Vračarski i Dedinjski sa mostom preko Save (sve je to davno izgrađeno u doba komunjara) omogućuju građanima da iz Zemuna i Novog B. (da ne nabrajam desetine ostalih mesta) stignu do npr. Resnika ili Karaburme za 20 minuta bez ijednog ukrštanja u nivou. Naravno tu je i stanica Vukov spomenik koja je u širem centru grada. Pošto u Beograd dolaze vozovi iz udaljenih gradova i iz inostranstva biće sačuvana u funkciji stara železnička stanica. To neće ni malo ugroziti savski amfiteatar.
Ма пусти, сви сад се нађоше да причају како је Прокоп на погрешном месту...
 
da..uvideh gresku...inace mi je taj od ova tri najruzniji :D
ali dobro....za nase uslove bice vise nego odlican...ako se progura pored bandera :)
 
Vrh