djakovac":sjcialkv je napisao(la):
Skoro pa "dirljiva" slika...
djakovac":sjcialkv je napisao(la):
Знам, али ни тај контекст не заслужује...nenad78":3gnclywn je napisao(la):@Vajli
Navodnici, navodnici...
Hahahaha tacno tako, a mozda pozajme i neku drvenu stolicu iz busa.Матеја Бељан":1a1gz7a8 je napisao(la):Bice za 5 godina u jednom tramvaju malo crvenih, malo sivih i malo plavih Na ponekom sedistu ce faliti maska
:lool: :laugh: :lool:Micigen":1tk7cnkf je napisao(la):Hahahaha tacno tako, a mozda pozajme i neku drvenu stolicu iz busa.Матеја Бељан":1tk7cnkf je napisao(la):Bice za 5 godina u jednom tramvaju malo crvenih, malo sivih i malo plavih Na ponekom sedistu ce faliti maska
Vozila iz Španije pravo osveženje za prestonicu
Od 2020. samo novi tramvaji
http://www.danas.rs/danasrs/srbija/beograd/od_2020_samo_novi_tramvaji.39.html?news_id=210230
Autor: A. Nikolić
Dolazak novih tramvaja iz Španije sugrađani očekuju sa nestrpljenjem, kao i manju gužvu na GSP-ovim stajalištima, a i komforniji prevoz. Ako sve bude teklo po planu ova vozila zameniće stara do 2020. godine, optimistično najavljuju iz GSP-a.
Od 2020. samo novi tramvaji
Stara vozila niskopodna: Na ulicama grada više od 150 šinskih vozila
Kako je transport građana izgledao pre deset godina, a kako prevoz putnika teče danas objašnjava nam Željko Miljković, zamenik direktora tramvajskog pogona. On kaže da je na ulicama grada 2001. godine vozilo 150 tramvaja i da taj broj varira čitavu deceniju.
- Kapacitet vozila uvek je isti zbog raspoloživog šinskog prostora na teritoriji grada. On omogućava prevoz 20 odsto sugrađana - objasnio je Miljković i dodao da će novi tramvaji poboljšati kvalitet prevoza putnika.
Na prestoničkim drumovima najnoviji tramvaj je iz 2008. godine, pa je kupovina novih vozila iz Španije pravo osveženje za ovaj grad. Stara vozila su niskopodna, a njihova elektronika leži u tlu vozila, pa kamenčići, granje i vremenske padavine dovode do bržeg kvara na njemu. Ali, i razmak od donje ivice vrata do pločnika na stajalištu - 900 mm, pravi problem, pa sugrađani ulaze u prevoz koristeći stepenik. Kod „Španca“ taj raspon je u ravni ivice kolovoza 350 mm, što omogućava lakši ulaz putnika u vozilo, posebno starijim ljudima i licima sa invaliditetom.
- Tražili smo od grada kupovinu 12 dizalica, jer postojećim ne možemo da izmestimo novo vozilo, ako se pokvari. Elektronika sadašnjih vozila je u podu tramvaja, a novih u krovu, pa su dizalice koje imamo beskorisne, jer funkcionišu po principu poluge - objašnjava sagovornik Danasa.
Grad je izdvojio 81 milion evra za dolazak 30 novih tramvaje, po vozilu oko 2,2 miliona, što iznosi 66 miliona dinara, dok će ostatak novca biti uložen u njihovo održavanje i na aktivnu obuku servisera, na relaciji Beograd - Španija u trajanju od tri meseca. Ali, posebne radne platforme, pištolje za izbacivanje peska, dizalice... i drugu opremu, bez koje radnici ovog preduzeća ne mogu da servisiraju pristigle tramvaje, tek treba nabaviti, a to je dodatnih tri do četiri miliona evra.
Kako nam je Miljković optimistično rekao, po njegovim očekivanjima 2012. godine dolazi poslednji „španac“, a tada će i grad raspisati tender za 50 novih tramvaja, nakon završetka tog projekta sva stara vozila, čiji je starosni vek 25 godina, biće zamenjena novim.
Za 13 im neće trebati jer će trasa biti kraća ako se ne varam, mada generalno jesi u pravu sem ako neće da smanjuju takt nekih linija.vucko":3c4e4rw7 je napisao(la):Nego,trebace im vise tramvaja s obzirom na izgradnju mosta preko ade gde ce bar 2 tramvajske linije da poteraju.
Sada je naručeno 30 koji će stizati do 2012MaRkOs":3c4e4rw7 je napisao(la):A koliko je uopste kupljeno novih tramvaja?