Е, хвала што си ми објаснио да садашње пруге нису импровизација. Где сам ја то рекао?dedinje":1dssa4qc je napisao(la):Ove sadašnje pruge čiji centar je prokop nisu nikakva improvizacija. Gde si bio pre 35 godina da objasniš saobraćajnim i građevinskim inžinjerima da greše. Pa vidiš da tuneli Vračarski i Dedinjski sa mostom preko Save (sve je to davno izgrađeno u doba komunjara) omogućuju građanima da iz Zemuna i Novog B. (da ne nabrajam desetine ostalih mesta) stignu do npr. Resnika ili Karaburme za 20 minuta bez ijednog ukrštanja u nivou. Naravno tu je i stanica Vukov spomenik koja je u širem centru grada. Pošto u Beograd dolaze vozovi iz udaljenih gradova i iz inostranstva biće sačuvana u funkciji stara železnička stanica. To neće ni malo ugroziti savski amfiteatar.
Ето, сами сте одговорили зашто је импровизација.RockerSVK":3hqhug9s je napisao(la):Година у којој је сам Беовоз настао је била сама већ импровизована, али далеко од тога да је Беовоз или БГ:Воз импровизација. То су системи, који су направљени у склопу тренутних могућности, пошто пара за метро није било ни девес'друге када је Беовоз пуштен у саобраћај а поготово ни сада. У садашњој ситуацији солидно решење и никако се не може назвати импровизацијом. Ако се једног дана изгради метро, Беовоз ће бити достојан систем допуне метроа.
Ista stvar i u Jurija Gagarina. Šine nisu očajne, ali svakako nisu rekonstruisane. A pošto je ta deonica dugačka, izvesno je da neće ništa raditi. Jednostavno je vode kao rekonstruisanu i ako je prošlo skoro 15 godina od rekonstrukcije.(što ne bi trebalo da predstavlja problem, ali je nisu održavali, ili je posao loše urađen).RockerSVK":38hdkht0 je napisao(la):Шине од Цветка до Устаничке јесу већ реконструисане, али је проблем, да је то било још 1996.
Тако је. Али парадокс свакако јесте такав, да није било те помпезне кампање црвене банде пред крађу, до данас не би те шине видели ни Р од реконструкције. И то би већ био тотални распад система. Такође велики проблем на НБГ прузи представљају семафори, где трам увек чека најдуже што веома успорава одвијање целокупног трамвајског саобраћаја. И још када иду 2 трама тесно један за другим, све је то још спорије.djakovac":3hhm32mz je napisao(la):Ista stvar i u Jurija Gagarina. Šine nisu očajne, ali svakako nisu rekonstruisane. A pošto je ta deonica dugačka, izvesno je da neće ništa raditi. Jednostavno je vode kao rekonstruisanu i ako je prošlo skoro 15 godina od rekonstrukcije.(što ne bi trebalo da predstavlja problem, ali je nisu održavali, ili je posao loše urađen).