Šta je novo?

Tramvaji

Marcus Lupus":3fkwksl2 je napisao(la):
kingmanowar":3fkwksl2 je napisao(la):
Jedno pitanje ako neko zna da mi odgovori:

Imam li pravo da trazim refundiranje novca od karte kupljene u nocnom prevozu i koja je procedura, buduci da tramvaj nije nailazio u periodu 23:20 do 00:15?
GSP-u sam pisao u 2 navrata al se nisu udostojili da mi odgovore.

U tom periodu tramvaj na liniji 7 ima vrsni period od 10 minuta, sto ce reci da nisu ostvarili zadnja 3-4 polaska sa nbg-a ka ustanickoj.
Ja sam u sredu imao istu situaciju sa busom 72. Poslao sam danas pitanje Sekretarijatu za saobraćaj kome treba da se obratim, tj. koga treba na to upozoriti. Videćemo kako i da li će odgovoriti.
Druze jesi li dobio odgovor kome da se obratis?
 
Da se razumemo, ja nisam mislio na metro nego na tramvaj, koji bi neposredno pred trg Nikole Pasica isao ispod nivoa trga, to cak nije ni podzemno, svi radovi se rade odozdo.
 
Ukopavanje tramvaja previse me podseca na silne price o belamima lakim metroima itd. Pritom produzetak sina sa Bulevara, tj linij 6, dalje ka centru zvuci primamljivo. Mozda ne mora da se ukopava, Bulevar je dovoljno sirok ispred skupstine da mogu komotno da se postave sine po sredini a da se okretnica nadje na samom trgu Nikole Pasica, stanica ispred doma sindikata pa kroz bezistan i eto nas na Terazijama.
 
zidar":o98z6739 je napisao(la):
Ukopavanje tramvaja previse me podseca na silne price o belamima lakim metroima itd.
И мене. Хајде да не призивамо ђавола (мада смрди да га је неко већ призвао).
zidar":o98z6739 je napisao(la):
Pritom produzetak sina sa Bulevara, tj linij 6, dalje ka centru zvuci primamljivo. Mozda ne mora da se ukopava, Bulevar je dovoljno sirok ispred skupstine da mogu komotno da se postave sine po sredini a da se okretnica nadje na samom trgu Nikole Pasica, stanica ispred doma sindikata pa kroz bezistan i eto nas na Terazijama.
Чини ми се да је после протеривања трамваја са Теразија је једно време чак ту и била окретница, а колико се сећам, у време највећег дивљања трамвајског лобија осамдесетих, било је и о томе речи.
 
ја подржавам идеју да се трамвај врати на Теразије и да се окреће или на Теразијама или на Студентском тргу. то укопавање трамваја је призивање ђавола, к'о што каже Њиле
 
Немојте да вас чују аутомобилисти, да им одузимате свете саобраћајне траке у дужини од 200 метара. :|

Чини ми се да је та опција доста економски неиплатива, тј. продужење трасе за једну станицу. Мислим да то није неки проблем препешачити. Ако би се продуживала 6. требало би до Студентског трга, али то опет изискује затварање друмског саобраћаја у Коларчевој, јер је она преуска за све то.
 
Tramvaj je okretao na trgu NP do 1950 cini mi se kad su sine uklonjene i skracene do tasa jer su stubovi i sine smetale JNA za pravljenje vojne parade godinu kasnije su uklonili i potkovicastu zgradu u dvorskom parku tj zgradu marsalata dvora nije se svidjala valjda krcunu :kafa:
 
Bilo bi lepo kada bi u novim tramvajima imali najavu stanica... Zvučnu naravno :)
 
O okretnici na Trgu Nikole Pasica je pisao clan Topcidarc sa railserbia foruma. I nacrtao je plan ove kratkotrajne okretnice
1se91x.jpg
 
Мислим да сада уопште нема места за окретницу на Тргу НП, а ако би се направила, да би урнисала трг. Ако би се шине продужавале, морале би даље да иду преко Теразија, Трга, па до Калемегдана, јер нигде нема места за окретницу, а да се не направи хаос. Нећемо, међутим, као што рекох, да призивамо ђавола, јер ако се то уради, можемо да се поздравимо са метроом за сва времена.
 
Tramvaji su nekad išli Terazijama pa su ukinuti i zamenili su ih trolejbusi a sada opet neko predlaže ukidanje trolejbusa i povratak tramvaja. Trolejbusi za banjicu nekad su išli ulicom Ljutice Bogdana dok su autobusi išli bulevarom A. Karađorđevića. Sada je obrnuto (već više godina). Trolejbusi idu bulevarom a autobusi ulicom Ljutice Bogdana. Ima još puno takvih primera. Tako je kad ne postoji tačno i člvrsto određen dugoročni plan razvoa gradskog saobraćaja. Već sam pisao, u Pragu sam video plan razvoja mreže metroa. Tačno se zna mreža 2025, 2050, 2075 i za 2100 godinu.
 
zidar":3vs3vjes je napisao(la):
Ukopavanje tramvaja previse me podseca na silne price o belamima lakim metroima itd. Pritom produzetak sina sa Bulevara, tj linij 6, dalje ka centru zvuci primamljivo. Mozda ne mora da se ukopava, Bulevar je dovoljno sirok ispred skupstine da mogu komotno da se postave sine po sredini a da se okretnica nadje na samom trgu Nikole Pasica, stanica ispred doma sindikata pa kroz bezistan i eto nas na Terazijama.
Ja sam i mislio da ide nadzemno a samo stanica da bude ispod trga, jer bi tobilo lepse. A sve do stanice ima prostora da ide nadzemno - dakle bez ikakvog tunela
 
Wile E. Coyote":1vaqn51a je napisao(la):
Мислим да сада уопште нема места за окретницу на Тргу НП, а ако би се направила, да би урнисала трг. Ако би се шине продужавале, морале би даље да иду преко Теразија, Трга, па до Калемегдана, јер нигде нема места за окретницу, а да се не направи хаос. Нећемо, међутим, као што рекох, да призивамо ђавола, јер ако се то уради, можемо да се поздравимо са метроом за сва времена.
Stavio sam uslov da tramvaji imaju dva upravljacka mesta, ili da se Katice modernizuju i upare sa suprotnih strana - pa okretnica ne treba, samo skretnica
 
Mogla bi mozda da ide na 30 minuta, pa da sa Dorcola ide u x.00 i x.30 {na primer}
 
Која је онда поента? Па зар 14 није бесмислена управо из разлога великог такта? Наравно, и преклопљености линија.
 
Primetio sam da mali procenat ljudi izadje na Slaviji iz 14tice, sto je zanimljivo, A za 11 bi bila poenta da svi koji rade na Dorcolu znaju da tacno u to vreme imaju tramvaj
 
Slazem se sa Matejom trebali su 11-icu da stave da ide na 30 minuta ali ja bi ostavio i liniju 13 da ide do bloka 45 jer Novom Beoradu je hvalila takva linija koja bi isla do Banovog brda Nevidim razlog zasto ne bi blok 45 imao cetiri linije pa i Ustanicka ima cetiri linije
 
dedinje":1x3apzxl je napisao(la):
Tramvaji su nekad išli Terazijama pa su ukinuti i zamenili su ih trolejbusi a sada opet neko predlaže ukidanje trolejbusa i povratak tramvaja. Trolejbusi za banjicu nekad su išli ulicom Ljutice Bogdana dok su autobusi išli bulevarom A. Karađorđevića. Sada je obrnuto (već više godina). Trolejbusi idu bulevarom a autobusi ulicom Ljutice Bogdana. Ima još puno takvih primera. Tako je kad ne postoji tačno i člvrsto određen dugoročni plan razvoa gradskog saobraćaja. Već sam pisao, u Pragu sam video plan razvoja mreže metroa. Tačno se zna mreža 2025, 2050, 2075 i za 2100 godinu.
Нажалост, очигледно је да је тако. Код нас се не зна ни какав ће метро бити, ни куда ће да иде...
 
о 11: једне године (2006) сам хтео да од СЦ одем директно до Калиша са трамвајом 11. чекао сам га 45 минута, и одустао сам. тако да, нека су је и укинули
 
7l bi i ja ukinuo a za 11 nikada je nisam cekao kod Kalisa dugo jer imao sasm obicaj da 11 sacekam u bloku 45 vidim kad ide i tad se i pojavim i odmah udjem kad bi se vracao uvek sam cekao 95 a ako bi bio blize Kalisu cekao bi je najduze 5 minuta pa ako se pojavi pojavi ako ne na 95 al mislim da ima neke prednosti i ta 11 ako nista bolja je linija od 7l
 
Ако ће имати довољно вагона, могли би, ал кад дођу КАФови, сасвим је могуће да ће исећи доста трамваја, превасходно неремонтованих.
 
Vrh