Šta je novo?

Tramvaji

Koliko sam ja shvatio on je cekao dnevni red voznje, al posto nije naisao morao je ici nocnim pa je platio (a nije morao da je naisao tramvaj)
 
Iz Novosti

TIHO KROZ GRAD

Za razliku od starih, koji sada prevoze Beograđane, novi tramvaji će biti tiši 50 odsto. Larma koju pravi kretanje sadašnjih vozila je 120 decibela, dok će španski praviti buku jačine 60 decibela. Ugovor koji su potpisali predstavnici Gradske uprave, Agencije za investicije i španske kompanije "KAF" u novembru 2009. godine, vredan je više od 80 miliona evra. Projekat će biti finansiran iz budžeta i kredita Evropske investicione banke
Meni se čini da su maalkice uveličila buku koju prave katice
Pretopstavljam da CAF-ovi tramvaji imaju drugačije točkove od ČKD. Mislim na one gumene umetke koji se stavljaju radi smanjenja buke. Da li neko zna nešto konkretno o tome?
 
kingmanowar":1ya3ohlr je napisao(la):
Jedno pitanje ako neko zna da mi odgovori:

Imam li pravo da trazim refundiranje novca od karte kupljene u nocnom prevozu i koja je procedura, buduci da tramvaj nije nailazio u periodu 23:20 do 00:15?
GSP-u sam pisao u 2 navrata al se nisu udostojili da mi odgovore.

U tom periodu tramvaj na liniji 7 ima vrsni period od 10 minuta, sto ce reci da nisu ostvarili zadnja 3-4 polaska sa nbg-a ka ustanickoj.
Ja sam u sredu imao istu situaciju sa busom 72. Poslao sam danas pitanje Sekretarijatu za saobraćaj kome treba da se obratim, tj. koga treba na to upozoriti. Videćemo kako i da li će odgovoriti.
 
nbumbic":dty4qcak je napisao(la):
Iz Novosti

TIHO KROZ GRAD

Za razliku od starih, koji sada prevoze Beograđane, novi tramvaji će biti tiši 50 odsto. Larma koju pravi kretanje sadašnjih vozila je 120 decibela, dok će španski praviti buku jačine 60 decibela. Ugovor koji su potpisali predstavnici Gradske uprave, Agencije za investicije i španske kompanije "KAF" u novembru 2009. godine, vredan je više od 80 miliona evra. Projekat će biti finansiran iz budžeta i kredita Evropske investicione banke
Meni se čini da su maalkice uveličila buku koju prave katice
Pretopstavljam da CAF-ovi tramvaji imaju drugačije točkove od ČKD. Mislim na one gumene umetke koji se stavljaju radi smanjenja buke. Da li neko zna nešto konkretno o tome?
Nepismeni novinari, smanjenje buke sa 120 decibela na 60decibela je mnogostruko vece a ne 50% .
 
Ma nemaju gumene točkove, za buku nije samo zaslužan tramvaj, već i način na koje su postavljene šine. Znate i sami da su katice tiše kada idu na deonicama gde su nove šine, mada je i dalje jako bučno kada prelaze preko ukrštanja koja su užasna :rolleyes: Tačno je da recimo neće biti toliko rasklimani, kao neke katice i da će unutra biti tiši zbog bolje izolacije, bar se nadam. Neće se čuti onako ventilator motora i ostalo. No, treba znati da i između katica postoji velika razlika, posebno kada se vozite poslednjom serijom garažni br. 401-420, one sa okruglim farovima, koje su kod nas najtiši tramvaji.

[video]http://www.youtube.com/watch?v=-FtfkCuRLwo[/video]
 
Stručnjaci objašnjavaju da je potrebna rekonstrukcija tramvajske pruge. Novi tramvaji sada bi mogli da voze samo na Novom Beogradu i obnovljenim šinama kod Kalemegdana, u Požeškoj i Bulevaru kralja Aleksandra. Ali, veći radovi neophodni su u pravcu ka Banjici, Rakovici, na Dorćolu.

Iz clanka iz novosti.

Majke mi su blesavi,pa sine od cvetka do ustanicke nisu nove vec su samo krpljene na coskovima.Stvarno ne racunaju bulevar dalje od cvetka...

Kad razmislis nema ni jedna linija da su svugde rekonstruisane sine
 
Eto. Verujem da ce morati da poteraju na 7ici pa nas ocekuje pre septembra ekspresno menjanje sina od cvetka do ustanicke ali bez rekonstrukcije i sirenja ulice.

Vec vidim CAF-a kako stoji u mestu jer je neko parkirao auto na sinama,daj boze da gresim
 
Verovatno ce da vozi lagano kroz taj deo Bulevara, ne verujem da ce samo zbog njega menjati sine
 
Zar nisu te sine "najnovije" od svih sina starijih od 2000., tj. zar nisu postavljene kao nove 1996. ili 1997.? A onda su u medjuvremenu nesto krpljene...
 
Pegasus":3tglmidx je napisao(la):
nbumbic":3tglmidx je napisao(la):
Iz Novosti

TIHO KROZ GRAD

Za razliku od starih, koji sada prevoze Beograđane, novi tramvaji će biti tiši 50 odsto. Larma koju pravi kretanje sadašnjih vozila je 120 decibela, dok će španski praviti buku jačine 60 decibela. Ugovor koji su potpisali predstavnici Gradske uprave, Agencije za investicije i španske kompanije "KAF" u novembru 2009. godine, vredan je više od 80 miliona evra. Projekat će biti finansiran iz budžeta i kredita Evropske investicione banke
Meni se čini da su maalkice uveličila buku koju prave katice
Pretopstavljam da CAF-ovi tramvaji imaju drugačije točkove od ČKD. Mislim na one gumene umetke koji se stavljaju radi smanjenja buke. Da li neko zna nešto konkretno o tome?
Nepismeni novinari, smanjenje buke sa 120 decibela na 60decibela je mnogostruko vece a ne 50% .
Тачније, 1.000.000 пута.
 
@amm8990

Kad sam rekao gume u točkovima mislio sam na gumenu oblogu između dva dela metalnog točka kao što Škoda stavlja u tramvajima za Prag

Ne znam koliko to možete da primetite na slici
Tockovi%20Skoda%2019a%20-%20Prag.png


Evo dela o točkovima iz Škodine brošure

All bogies are equipped with identical wheels, which have tyres with damping rubber pads to minimize noise. Selected bogies could be equipped with a sanding system.
Brošuru za Škodin tramvaj možete preuzeti ovde
http://www.skoda.cz/en/our-solution...06265A37DE4A07930F7872F69B82EC3B/resource.pdf

Ne razumem se u tramvaje,ali mi se čini da je najteže umanjiti buku točkova. Ostala buka sa lakše prigušuje jer nastaje unutar tramvaja.
Ako kažu da će taj tramvaj biti "bešuman"nadam se da bi trabao da ima nešto i za smanjenje buke točkova.

CAF me je razočarao sa opisom tramvaja za Beograd. Prvo što ga zovu Belgrade LRV, a drugo najveći njihov biser

This project consists in the supply of 30 LRVs for the city of Serbia in BELGRADE
Na njihovom sajtu nisam našao uopšte detalje o tramvajima i koji su već isporučili drugim gradovima.
Inače,ovo je sve što kažu o našim tramvajima.
This project consists in the supply of 30 LRVs for the city of Serbia in BELGRADE. These 100% low floor, metric gauge LRVs each comprise 5 cars with 2 powered bogies and a trailer bogie, giving a total length per unit of 33 metres, a width of 2.3 metres, and a maximum carrying capacity of 242 passengers. The unit is unidirectional with a single driver´s cab and features 6 access doors on one side. Power is drawn from the overhead catenary through the pantograph at 600 Vdc, whilst the train operation and passenger information systems use cutting-edge technology.
 
Sta mislite o ideji da se linija 6 produzi nekih 500 metara do Trga nikole Pasica? Sama stanica na Trgu mogla bi biti podzemna (dubina "tunela" kao za podzemni prolaz). Za te potrebe bilo bi potrebno nabaviti tramvaje sa upravljacka mesta, ali mislim da bi i katice mogle da se improvizuju, da se remontuju tako da mogu da se postave dve uparene u suprotnom smeru. Samo bi bilo potrebno probiti vrata sa druge strane. Cak i da se napravi metro duz trase Bulevara, a to je suludi pored tramvaja, bice potrebna dobra veza sireg centra sa uzim. Vrlo je bedno koristiti 26 i 27 koje se zaglavljuju u guzvi.
 
Jeftinije bi bilo napraviti kružnu stanicu nego tako remontovati katice koje će moći samo na šestici da idu, i na stanici na kojoj niko drugi ne bi mogao da se okreće. Zar tuda nije planiran plitki metro?
 
Pa jeste, ali laki metro je tramvaj opet... ovo bi bila solucija uz pravi metro. A mislim da tu nema prosotra za pravu okretnicu
 
U Beču postoji podzemna okretnica tramvaja.

3066228310_f41054c332_b.jpg



Neke tramvajske linije su postepeno prebacivali u metro tj. imali su premetro.

sm-pre18.jpg


sm-pre64.jpg



Premetro su počeli da grade kasnih 50-tih, a i danas imaju podzemne deonice.

4209084174_e270d46957_o.jpg

561820142_59ad94c73a_o.jpg

Premetro bi moglo da se uradi u Bulevaru.
Prva deonica podzemna deonica bi mogla da bude od Taša pa do Trga. Posle bi mogla da se produži do Vuka.
 
пре метро ти опет дође трамвај. то ти је само белгијски израз за ЛРТ
 
Dajte makar taj podzemni tramvaj,strasno fali istocnom delu Beograda koji ide na tramvaje u Bulevaru kontakt direktno sa centrom bez presedanja.

Ko sto kaze nbumbic nek bude makar od tasa to trga.
 
Vrh