Сенке
Higher intermediate
Ja mislim da nemaš pravo na refundiranje, ali nisam siguran.
Meni se čini da su maalkice uveličila buku koju prave katiceTIHO KROZ GRAD
Za razliku od starih, koji sada prevoze Beograđane, novi tramvaji će biti tiši 50 odsto. Larma koju pravi kretanje sadašnjih vozila je 120 decibela, dok će španski praviti buku jačine 60 decibela. Ugovor koji su potpisali predstavnici Gradske uprave, Agencije za investicije i španske kompanije "KAF" u novembru 2009. godine, vredan je više od 80 miliona evra. Projekat će biti finansiran iz budžeta i kredita Evropske investicione banke
Е па ово већ даје смисаоkopmania":133wpgkb je napisao(la):Koliko sam ja shvatio on je cekao dnevni red voznje, al posto nije naisao morao je ici nocnim pa je platio (a nije morao da je naisao tramvaj)
Ja sam u sredu imao istu situaciju sa busom 72. Poslao sam danas pitanje Sekretarijatu za saobraćaj kome treba da se obratim, tj. koga treba na to upozoriti. Videćemo kako i da li će odgovoriti.kingmanowar":1ya3ohlr je napisao(la):Jedno pitanje ako neko zna da mi odgovori:
Imam li pravo da trazim refundiranje novca od karte kupljene u nocnom prevozu i koja je procedura, buduci da tramvaj nije nailazio u periodu 23:20 do 00:15?
GSP-u sam pisao u 2 navrata al se nisu udostojili da mi odgovore.
U tom periodu tramvaj na liniji 7 ima vrsni period od 10 minuta, sto ce reci da nisu ostvarili zadnja 3-4 polaska sa nbg-a ka ustanickoj.
Nepismeni novinari, smanjenje buke sa 120 decibela na 60decibela je mnogostruko vece a ne 50% .nbumbic":dty4qcak je napisao(la):Iz Novosti
Meni se čini da su maalkice uveličila buku koju prave katiceTIHO KROZ GRAD
Za razliku od starih, koji sada prevoze Beograđane, novi tramvaji će biti tiši 50 odsto. Larma koju pravi kretanje sadašnjih vozila je 120 decibela, dok će španski praviti buku jačine 60 decibela. Ugovor koji su potpisali predstavnici Gradske uprave, Agencije za investicije i španske kompanije "KAF" u novembru 2009. godine, vredan je više od 80 miliona evra. Projekat će biti finansiran iz budžeta i kredita Evropske investicione banke
Pretopstavljam da CAF-ovi tramvaji imaju drugačije točkove od ČKD. Mislim na one gumene umetke koji se stavljaju radi smanjenja buke. Da li neko zna nešto konkretno o tome?
Тачније, 1.000.000 пута.Pegasus":3tglmidx je napisao(la):Nepismeni novinari, smanjenje buke sa 120 decibela na 60decibela je mnogostruko vece a ne 50% .nbumbic":3tglmidx je napisao(la):Iz Novosti
Meni se čini da su maalkice uveličila buku koju prave katiceTIHO KROZ GRAD
Za razliku od starih, koji sada prevoze Beograđane, novi tramvaji će biti tiši 50 odsto. Larma koju pravi kretanje sadašnjih vozila je 120 decibela, dok će španski praviti buku jačine 60 decibela. Ugovor koji su potpisali predstavnici Gradske uprave, Agencije za investicije i španske kompanije "KAF" u novembru 2009. godine, vredan je više od 80 miliona evra. Projekat će biti finansiran iz budžeta i kredita Evropske investicione banke
Pretopstavljam da CAF-ovi tramvaji imaju drugačije točkove od ČKD. Mislim na one gumene umetke koji se stavljaju radi smanjenja buke. Da li neko zna nešto konkretno o tome?
Brošuru za Škodin tramvaj možete preuzeti ovdeAll bogies are equipped with identical wheels, which have tyres with damping rubber pads to minimize noise. Selected bogies could be equipped with a sanding system.
Na njihovom sajtu nisam našao uopšte detalje o tramvajima i koji su već isporučili drugim gradovima.This project consists in the supply of 30 LRVs for the city of Serbia in BELGRADE
This project consists in the supply of 30 LRVs for the city of Serbia in BELGRADE. These 100% low floor, metric gauge LRVs each comprise 5 cars with 2 powered bogies and a trailer bogie, giving a total length per unit of 33 metres, a width of 2.3 metres, and a maximum carrying capacity of 242 passengers. The unit is unidirectional with a single driver´s cab and features 6 access doors on one side. Power is drawn from the overhead catenary through the pantograph at 600 Vdc, whilst the train operation and passenger information systems use cutting-edge technology.